10v. pojallani on kielellinen erityisvaikeus ja toiminnallista hitautta. Hänellä aloitettiin Concerta 18mg lääkitys tähän vaivaan. Tuntuu olevan kovin uusi asia, ja siksi toivoisin löytäväni vanhempia, joilla on kokemusta lääkehoidon tehosta. Tosi verkkainen poika tuntuu saaneen vauhtia, mutta on myös valvonut lähes 1 1/2 vrk yhteen menoon!! Lääkärin mukaan menee ohi tämä haittavaikutus pian. Mutta, mutta...
Vastaukset 10
- ...
Aika hurjalta kuulostaa, että Concertaa on määrätty kielelliseen erityisvaikeuteen. Missähän päin tällaista tapahtuu? Kielellinen erityisvaikeus ei kyllä lääkkeellä parane. Kysele pikaisesti lääkäriltä, miksi tuollainen lääkitys.
- herrantähdensentään
heitä roskiin sellaset lääkkeet, tiedä minkä vaikeudet ne rohdot pojallesi aiheuttaa!!
- Myös minulla
Siis miksi lääkkeitä?
- ------------------
Tämä on varmaankin provo.
Ei kielellisiin erityisvaikeuksiin tietääkseni koskaan määrätä sentään concerttaa...mitä se sitten auttaisi.
Itsellä 8v kielellinen erityisvaikeuslapsi ekalla luokalla ja ainoana tukena puheterpeutti & foniatri -kukaan koskaan edes ehdottanut concerttaa...
Mutta mutu tuntumalla tietenkin...-tilanteita on niin erilaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1561441Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 41617
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552