Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten ihmisiin tutustutaan? (:

mooimävaa

Apuaaa, miten tutustuu paremmin ihmisiin? En vaa tajuu, kaikki muut tutustuu ja niist tulee jopa hyvii kavereita... ite vaa juttelen ja sit ei enempää... jotenki kai vaa jotenki "torjun" kaikki tai sillee, iha ku joku suojakilpi... tyypit on ystävällisii ja juttelee ja näi, ite vaa en ain onnistu yhtyy tähän. Aattelen liikaa, sit ei viittii tehä mtn. Oon pikkase ujo............ mitä voi sanoo jos vaik treeneis koko jenggi hölkkää vierekkäi? Ku nii paljo haluisin tutustuu ja jutella, enemmä ku mtn muut, en vaa oo täs onnistunu mitenkää............. Onks kellää jtain neuvoi? (:

2

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+9

      Ole rento, oma itsesi, älä teeskentele mitään muuta kuin mitä olet. Älä yritä muuttaa itseäsi vaan ole luonteva. Osoita kiinnostusta muita kohtaan ja ole ystävällinen kaikille. Kiinnostu muiden kertomista asioista, katso silmiin ja kuuntele heitä. Kerro vastavuoroisesti itsestäsi samoista aiheista, joista he keskustelevat. Jos suljet muut pois etkä avaudu yhtään omista asioista, sinuun on vaikea tutustua. Älä silti anna kenenkään kävellä ylitsesi äläkä ihan epätoivoiseksi heittäydy. Opettele kehittämään itsetuntoasi, se on kaiken a ja o. Jos ei mikään auta niin ehkä te olette vaan ihan eri aaltopituuksilla ja siksi ei yhteinen sävel löydy.

    • 3

      Vaikutat aika nuorelta, joten voisitko kysyä joltain tutulta aikuiselta neuvoa ongelmaasi? Nimimerkki 3 9:n neuvot on hyviä, mutta luulen että nuorelle tekisi hyvää jutella asiasta jonkun kanssa myös kasvotusten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe