Ne vanhat kaverit, jotka tunsin 1970- ja -80-luvuilla, ovat menestyneet elämässään hyvin. Johannes Ojansuusta on tullut kirjailija ja filosofian opettaja. Hänen entinen vaimonsa Kirsi Ojansuu oli useita kausia kansanedustajana Vihreissä.
Matti Laurila on nykyään arvostettuna kirkkoherrana. Jari Halonen on tunnettu teatteriohjaaja. Hanna Salomäestä tehdään parhaillaan kirkon tutkimuskeskuksen johtajaa. Jaakko Heinimäki on julkkispappi ja kirjailija. Ari Puonti johtaa kohuttua Aslan-järjestöä, joka eheyttää homoja.
Muitakin menestyjiä entisissä kavereissani on. Entisiä kavereita, joita en ole nähnyt vuosikymmeniin. Heistä tuli isona jotain. Minusta tuli siivooja. Järki olisi kyllä riittänyt yliopistoon asti, mutta motivaatio opiskeluun ei riittänyt. Se on voi voi. Hyi minua.
Kaverini menestyvät, minä en.
Luuseri.
1
301
Vastaukset
- Tosi luuseri
Älä välitä, tai valita. Minusta ei ole tullut edes siivoojaa. En vertaile elämäni saavutuksia toisten saavutuksiin, vertaillen korkeintaan kumpi koristeli piparkakkutalon nätimmin. Varmaan tykkään ja nautin luuserina olemisesta, mutta eihän siinä ole järkeä: toiset käyvät töissä ja joutuvat elättämään minut vaikka voisin tehdä jotain hyödyllisempää. Ei haittaa. Demokratia toimii kun ihmiset äänestävät. Turha valittaa, mutta nauttia voi, tai jotain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473572
- 1053365
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342601Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262298- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 261201
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91068