Hei!
Lippujen saaminen matsipäivänä luukulta lienee sula mahdottomuus, joten onko paras keino rekisteröityä seuran jäseneksi ja hankkia lippu sitä kautta?
Vai kannattaako maksaa hieman extraa jos käyttää jotain välittäjää. Näissäkin lienee eroja.
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
/Pekkis/
Jalkapallomatsiin
5
333
Vastaukset
- kenen peli
arsenal ja chelsea ovat varmasti loppuunmyytyjä lontoossa, mutta onhan siellä muitakin joukkueita (tottenham, fulham, Qpr), jotka eivät ole loppuunmyytyjä.
Mulla sama ongelma!
Mistä ja miten niitä lippuja sais hommattua?- LondonWalks
LondonWalksWithMadamen kautta saa lippuja matseihin, katsokaa facebookista tai mailatkaa [email protected]
- Londoni
Tassa olisi hieman linkkia jos satut olemaan taalla 24.9. Liput Arsenal-Coventry tulevat myyntiin yleisolle £5-10 valilla nyt perjantaina. Nopeet syo hitaat joten kannattaa olla online tilassa aikaisin.
http://www.arsenal.com/match-menu/173382/first-team/arsenal-v-coventry-city?tab=tickets - JS
Ostimme liput Fulhamin matsiin suoraan seuran sivuilta. Tämä edellytti kannattajaksi reksiteröitymistä ja sen jälkeen homma toimi todella hyvin. Liput tulivat postitse kotiin kolmessa päivässä.
Ainakin Fulhamin osalta homma toimi siis kiitettävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882