Kilpaileminen *hyväksytyksitulemisen tunteella. Näkyvyys....
Esim. kuolemantuottamus ja 5-näöllisyys, ei esiintyvillä traagisilla traumoilla, tai yli-impulsiivisilla ylilyövillä tunteilla.
Miksi käyttäisin tai käsittelisin tätä behavioristisen sähkö-aneten ylitse?
Miksi joku asuu naapurissani?
-No, lastenhuostaanotto-syistä edelleen. Perusteena impulsiivisuuden ja hektisyyden ymmärtämättömyys, absurdi laiminlyönti ja heitteillejättöihin pyrkiminen empatiaa ymmärtämättöminä. Kyseenalaistavaan keskustelumenetelmään osallistuminen osoitus-, ohjailu, ja omistusjärjestelmän kautta, ilman feminiinisiä ja maskuliinisia eleitä inhimillisyyden, empatian ja loogisuuden kautta, frustraatiossa.
- Naisten paranoidin skitsfrenian varastelu: "Mitä he siitä saivat?" Siitä sai valaistumisen.
-Naistentautien paranoidin skitsofrenian varastelu: Ei ketään ei saa syrjiä.
- Hän ei saa olla sun kanssa tekemisissä, mää kiellän! allekirjoittanut V.....
-"Haluan tukea naapureitani... Olen luvannut tukea heitä joka paikassa."
-Myönnän että vapaaehtoistyöhön ehkä kannattaa osallistua.
- "Voin muuttaa sinunkin naapuriisi."
Kilpaileminen *hylätyksitulemisen tunteella. Näkymättömyys
Miksi ihmeessä käyttäisin tai käsittelisin tällaista empatiatonta, vailla behavioristista sähkö-anettea olevaa trombi-efektijärjestelmää, joka on asuinympärstökelvottomuus pyöreäpäisyydellä, ulkonäköpiirre-vammoilla ja sukupuolenvaihdolla?
" Häneltä oli vedetty siimoitus, kuin loogisuudesta, sukupuolipisteistöstä, absurdisti euforiasta vähän alaspäin poskille."
Peilaaminen riettaasti, peilaaminen aggressiivisesti.
- Kontaktin ja yhteydenoton evääminen.
Allekirjoittanut, en itse pyrkii ilmoittamaan empatiattomassa ympärstiössä olevista sukupuolenvaihdos-tarpeista.
Entä tämä?
Kaimani, S***, M****t, toiselta nimeltään, hänellä ei ole koskaan mahdollisuutta lääkityksiin esim. väärän sukupuolen osoittamisen ja keskeyttämisen takia. Se on osoitettu frustraatiollisesti pois.
- Häntä vastaan ei pyritä millään tavalla kilpailemaan.
- Hän kokee ehkä sellaista sosiaalista uhkaa, mm. empatiattomuudesta, ja vetoaa sitten röyhkeään väkivaltaiseen ja vaaralliseen käyttäytymiseen, uhkailuun ja pisteiden kerjäämiseen, manipulaatioon. Malleja on jo valmiina, sisäsyntyisenä useita. Multa vain on se koleerisuus vielä pitkän matkan päässä....
Sisäsyntyinen sairaalloinen malli keskustelussa:
-"Täydellisyys luo valmiiksi mielemme."
- "Ymmärräthän, ettei julkisessa laitoksessa saa olla sukupuolenvaihdoilla?" terveisin J S, terveisin V S.
- Oliko se ollut sukupuolenvaihdoilla? Oli tahallaan....
- Joo, mä ei vaarallinen taas. Mikä se voisi olla?
Ehkä arvioinnin kohteena lähestyminen, kun se vastaa sitä naisesta ja hänen kieliohjelmastaan kertovaa sian päätä ja alkaa sanoilla: "Tyhjennä miehuus silmistä..... Poista sukupuoli varhaisella harhalla realistisuudesta"
Impulsiivisuus ja hektisyys
2
119
Vastaukset
- Jannellev.nytSinde
Hustler-I-terapeutti esittää impulsiivisuutta ja hektisyyttä, ei peilaamista riettaasti, tai peilaamista aggressiivisesti, kuten esim. empatiattomuus ja (jatka tätä lausetta:)
-Niin, siellä ei pysty enää tekemään sitä traagisen trauman purkua.
-Sulla ei ole oikeutta kysyä hänen yksityisyydensuojatietojaan esim. empatiattomassa ympärstiössä työskentelevänä, älyllisyyden osalta.
Peilaaminen riettaasti, peilaaminen aggressiivisesti....
- Kuuluu mun ikä, näkö, koko ja sisin-skitsofrenioiden piiriin.
- Anna joku helpompi, älä viitsi olla vaarallinen, terveisin V....
-Joo, ei ole mun ammatti enää.- lsdlsdlsdl-sn82
Miksi te sekoitatte edelleen kotiarestia ja behavioristista sähkö-anettea?
Tarkoitatko coping-keinon omaista sähkö-anettea, jolla ei a. tunneta, b. tarvitse tuntea, c. tunnista hylätyksitulemisen/hyväksytyksitulemisen tunteita.
Mikä tämä on?
MIkä tämä näkymättömyys taas, V..... on?
- Se on osittain hoidettavaa vaisto-, vietti-, ja normijärjestelmää magnetismilla.
- Entä se ryhmä siihen lisääntymiseen?
- Se surkea tilanne?
- Ja miksi ei itse voikaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279