Impulsiivisuus ja hektisyys

Suicider-Sinde

Kilpaileminen *hyväksytyksitulemisen tunteella. Näkyvyys....
Esim. kuolemantuottamus ja 5-näöllisyys, ei esiintyvillä traagisilla traumoilla, tai yli-impulsiivisilla ylilyövillä tunteilla.
Miksi käyttäisin tai käsittelisin tätä behavioristisen sähkö-aneten ylitse?
Miksi joku asuu naapurissani?
-No, lastenhuostaanotto-syistä edelleen. Perusteena impulsiivisuuden ja hektisyyden ymmärtämättömyys, absurdi laiminlyönti ja heitteillejättöihin pyrkiminen empatiaa ymmärtämättöminä. Kyseenalaistavaan keskustelumenetelmään osallistuminen osoitus-, ohjailu, ja omistusjärjestelmän kautta, ilman feminiinisiä ja maskuliinisia eleitä inhimillisyyden, empatian ja loogisuuden kautta, frustraatiossa.
- Naisten paranoidin skitsfrenian varastelu: "Mitä he siitä saivat?" Siitä sai valaistumisen.
-Naistentautien paranoidin skitsofrenian varastelu: Ei ketään ei saa syrjiä.
- Hän ei saa olla sun kanssa tekemisissä, mää kiellän! allekirjoittanut V.....
-"Haluan tukea naapureitani... Olen luvannut tukea heitä joka paikassa."
-Myönnän että vapaaehtoistyöhön ehkä kannattaa osallistua.
- "Voin muuttaa sinunkin naapuriisi."

Kilpaileminen *hylätyksitulemisen tunteella. Näkymättömyys
Miksi ihmeessä käyttäisin tai käsittelisin tällaista empatiatonta, vailla behavioristista sähkö-anettea olevaa trombi-efektijärjestelmää, joka on asuinympärstökelvottomuus pyöreäpäisyydellä, ulkonäköpiirre-vammoilla ja sukupuolenvaihdolla?
" Häneltä oli vedetty siimoitus, kuin loogisuudesta, sukupuolipisteistöstä, absurdisti euforiasta vähän alaspäin poskille."
Peilaaminen riettaasti, peilaaminen aggressiivisesti.
- Kontaktin ja yhteydenoton evääminen.

Allekirjoittanut, en itse pyrkii ilmoittamaan empatiattomassa ympärstiössä olevista sukupuolenvaihdos-tarpeista.
Entä tämä?
Kaimani, S***, M****t, toiselta nimeltään, hänellä ei ole koskaan mahdollisuutta lääkityksiin esim. väärän sukupuolen osoittamisen ja keskeyttämisen takia. Se on osoitettu frustraatiollisesti pois.
- Häntä vastaan ei pyritä millään tavalla kilpailemaan.
- Hän kokee ehkä sellaista sosiaalista uhkaa, mm. empatiattomuudesta, ja vetoaa sitten röyhkeään väkivaltaiseen ja vaaralliseen käyttäytymiseen, uhkailuun ja pisteiden kerjäämiseen, manipulaatioon. Malleja on jo valmiina, sisäsyntyisenä useita. Multa vain on se koleerisuus vielä pitkän matkan päässä....
Sisäsyntyinen sairaalloinen malli keskustelussa:
-"Täydellisyys luo valmiiksi mielemme."
- "Ymmärräthän, ettei julkisessa laitoksessa saa olla sukupuolenvaihdoilla?" terveisin J S, terveisin V S.
- Oliko se ollut sukupuolenvaihdoilla? Oli tahallaan....
- Joo, mä ei vaarallinen taas. Mikä se voisi olla?
Ehkä arvioinnin kohteena lähestyminen, kun se vastaa sitä naisesta ja hänen kieliohjelmastaan kertovaa sian päätä ja alkaa sanoilla: "Tyhjennä miehuus silmistä..... Poista sukupuoli varhaisella harhalla realistisuudesta"

2

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jannellev.nytSinde

      Hustler-I-terapeutti esittää impulsiivisuutta ja hektisyyttä, ei peilaamista riettaasti, tai peilaamista aggressiivisesti, kuten esim. empatiattomuus ja (jatka tätä lausetta:)
      -Niin, siellä ei pysty enää tekemään sitä traagisen trauman purkua.
      -Sulla ei ole oikeutta kysyä hänen yksityisyydensuojatietojaan esim. empatiattomassa ympärstiössä työskentelevänä, älyllisyyden osalta.
      Peilaaminen riettaasti, peilaaminen aggressiivisesti....
      - Kuuluu mun ikä, näkö, koko ja sisin-skitsofrenioiden piiriin.
      - Anna joku helpompi, älä viitsi olla vaarallinen, terveisin V....
      -Joo, ei ole mun ammatti enää.

      • lsdlsdlsdl-sn82

        Miksi te sekoitatte edelleen kotiarestia ja behavioristista sähkö-anettea?
        Tarkoitatko coping-keinon omaista sähkö-anettea, jolla ei a. tunneta, b. tarvitse tuntea, c. tunnista hylätyksitulemisen/hyväksytyksitulemisen tunteita.

        Mikä tämä on?
        MIkä tämä näkymättömyys taas, V..... on?
        - Se on osittain hoidettavaa vaisto-, vietti-, ja normijärjestelmää magnetismilla.
        - Entä se ryhmä siihen lisääntymiseen?
        - Se surkea tilanne?
        - Ja miksi ei itse voikaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7996
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      38
      2893
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2208
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1865
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1378
    Aihe