Olen ollut tyttöystäväni kanssa jo puoltoista vuotta, mutta hän on minusta liian mustasukkainen hän valittaa joka tytöstä kelle puhun. minulla oli sellane normaali kaveri joka oli tyttö mutta tyttöystäväni kieltää minua tapaamasta häntä koska on liian mustasukkainen TÄMÄ MUSTASUKKAISUUS HÄNESSÄ rasittaa minua niin hirveesti että en tiiä pystynkö jatkaa tätä. Olen kyllä kerran valehdellu hänelle ja menettäny luottamuksen mutta siitä on jo aikaa. Olisi kiva saada jotain neuvoja??
Liian mustasukkainen
7
1445
Vastaukset
- Rehellisyyttä
Kannattiko valehdella... ei luottamus tule hetkessä takaisin.
Jos haluat nähdä sitä tyttö kaveria enemmän kuin mitä välität tyttöystäväsi tunteista ni kannattaa varmaan miettiä ,että josko et seurustelisi hänen kanssaan jos rajoittaa sua häiritsevästi.
Tuskinpa hänen mustasukkaisuuskaan jostain ihan turhaan ilmestyy... vai... Onko tuo mustasukkaisuus vain tuon yhden ihmisen kohdalla vai kaikkien??
Niin ja kannattaa varmaan jutella tyttös kans omista tuntemuksistasi... - niinpäh
Kyllä se on saatava luottamus takaisin. Ite olen se joka ei siedä miehensä tyttökaveria ja voin sanoa, että jos pistät etusijalle kaverisi niin tyttöystäväsi ei koskaan siitä sen suvaitsevaisemmaksi muutu. Sun pitää itse pistää tietyt rajat, ja myöskin löytää jonkunlainen sopusointu asiaan. Ja jos olet valehdellut, niin voit syyttää vaan itteäsi.
- 14+11
Oi, miten söpöä ja ihanaa tämä ensirakkaus,
mikäli siihen ei sisälly sairaita tunteita (paranoidisuutta, mustasukkaisuutta, omistamisenhalua, mitkä ovat varmasti normaaleilla ihmisillä hallittavissa).
Liian monta ihmistä kuolee tai vammautuu vakavasti lähisuhdeväkivallan vuoksi.
Nuorella ja vanhemmallakin ihmisellä on tarve tuntea itsensä arvostetuksi, hyväksytyksi, rakastetuksi, huomioiduksi, keinolla millä hyvänsä.
Kannattaa lukea Gibrania ja muistaa, ettei ketään voi omistaa....
- "Hanki oma elämä"
Totuus on se että NAINEN NAISELLE ON SUSI !! vaikka kuka puhuu mitäkin...mutta usein nainen valehtelee...jos sanoo olevansa ei mustis...!! jne...ja kyllä toisen oma kelpaa...ei mitään rajaa !!
- Fiftyseven aastat
Teimme sopimuksen, että kahdesta pettämisestä se on sitten "good by". Sopimus on sama molemmille ja jos aihetta ilmenee niin...
Hän jäi kiinni eräiden tunnettujen jälkien ilmestymisestä vartaloon ja sitä hän ei pystynyt uskottavasti selittämään minulle.
Se oli sitten se sovittu kaksikertaa, eli ensimmäinen ja viimeinen kerta.
Kuuluu katuneen hölmöilyään ja syyttää siitä laaja ystäväpiiriään niin typerien neuvojen antamisesta kuin petokseen ryhtyminen ja jonka tarkoituksena olikin jotain aivan muuta.
liian mustasukkaisuus voi myös olla sairaus. Itse seurustelun neljä vuotta yhden miehen kanssa ja se meni koko ajan pahemmaksi vaa siis mustasukkaisuus. Loppujen lopuksi joutuisin eromaan miehestä, koska se ei saanut ruotuihin sitä. Mies oli mustasukkainen myös hänen omilleen ystävilleen ketkä puhuivat kanssani vaikka näin aina ne hänen ystävät hänen kanssaan.
- Jyrän alla
Tuttu juttu,mun naisystävä haukkuu kaikki naiset huoriksi, jos vaihdan sanankin heidän kanssaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389