Kissalle virikkeitä

raappu

Millaisilla leluilla/kotitekoisilla leluilla kissaanne leikitätte?
Millaisia leluja olette itse väsänneet?
Onko joku lelu ylitse muiden?

7

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lasityttö

      Olen sekä ostanut että väkertänyt vaikka minkälaisia mestariteoksia (omasta mielestäni), mutta kissa ei tahtoisi muulla leikkiäkään kuin paperi- ja foliopalloilla, narunpätkillä ja kepin päähän naruun sidotuilla höyhenillä. Ei ole kallis maku ainakaan. :D

    • nopooo

      Parhaimpia leluja on kissoillani mäkkärin hampurilais paperit. Mukava tuoksu saa heidät noutamaan lelua. Omat kissani ovat jostain kumman syystä oppineet noutamaan lelua. Ehkä siksi, että olen sohva peruna.
      Yllättävää, mutta kissani on tykännyt kantaa pientä pehmolelua, mutta melkein kissan kokoinen. Villasukat, kynät, ja kengän nauhat ovat olleet kanssa todella mieluisia. Tuossa nyt tuli parit mieleen.

    • sillälailla joo

      Tennispallo ja tarrapaplarit, rapisevat paperitullot jotka voi sitoa naruun ja vetää pitkin lattiaa... onhan niitä, ja kissa itse keksii lisää!

    • 90+65

      Kyllä siinä kissalle on yllin kyllin virikkeitä kun saa ulkona kiipeillä puissa ja saalistaa. Sisällä menee aika pääosin makoillessa.

    • pahvilaatikko

      Paperikassi on meillä iso hitti. Aina silloin tällöin kaupassa käydessä pakkaan ostokset paperikassiin. Ensin kissat leikkivät kassissa ja nukkuvatkin siellä. Ja lopuksi ne repivät sen. Kallis pehmustettu kissanpesä oli vuosia käyttämättä, nyt se on kellarikomerossa odottamassa vietiä löytöeläintaloon. Pahvilaatikot on kanssa kissan mielestä kivoja.

    • purrurr

      Aktivointi- ja ruokalelut on meillä in. Olen liimaillut esim. lasipurkkeja ja wc-rullia pahvialustalle ja sitten laittanut sinne raksuja. Varsinkin vähän kovakouraisemman kissan kanssa tämä on aika lyhytikäinen lelu, mutta varsin tykätty! :) Lisäksi hidastaa syömistä ja antaa kissan aivoille puuhailua.

    • gracekisuli

      Meidän kissa leikkii pääasiassa vain kilisevillä palloilla. Se noutaa ja piilottelee niitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe