Palstalle kirjoittaneen mielestä olen kaiketi paikallisen kansanedustajan kanssa Nakkilan eliittiä. Eipä minua olekaan aiemmin asetettu saman arvoiseksi kansanedustajan kanssa. Kiitän luottamuksesta ja kunnianosoituksesta.. Ja totta on, että tämä kansanedustaja tervehtiikin minua kohteliaasti Onni-Pekassa nähdessämmekin, kuin vertaistaan, ei yhtään ylpeile, johtuneeko sitten syntyperästäni, heh.. Onhan sukuni yksi haara kiukaislaiselta isolta ratsutilalta lähtöisin, virn ja silmänisku..
Nakkilan eliittiäkö, heh..
5
428
Vastaukset
- maar kyl
totinen
- hahahhahahhahhahhaha
No ilmankos, taidat olla tilan viimenen siitosori.
- EI NYMMIITTÄÄN
väärinymmärrettyy solidaarisuutta..moskovan suurlähettiläs tervehtii vaikka vanhaa maitolaiturii ja pussaa pyllylle ja poskelle kunhan vaan sais senkin äänen.
Ei niin kuppasta laakeripummii ettei senkin ääni kelpais. - ???=???
laakeripummi=tissimiäs?
- Toivot?
Toivot turhaan:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184261Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421911- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91314Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10771
- 106747
- 27721