Imagoltaan parhaat merkit

tojomään

Yli 40-vuotiaat: Volkkari ja Mersu
Alle 40-vuotiaat: Audi ja Tojo

(IL)

10

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä !

      Mersu, vaikka hyvä auto onkin, on pappojen suosikki. Tätä viittaa täällä petteriosasto on yrittänyt sovittaa Toyotan hartioille, mutta kas, kas - nuoret tykkäävätkin Toyotasta...

    • Ei ihan oikein

      Kaikki vastaajat huomioiden ykkönen oli VW.

    • Sitäsuntätä

      Imago ja laatu eivät aina ole tasan. Tojopalstalle kun menee, niin kovasti saa sellaista vaikutelmaa, että todellisuutta pitää jotenkin peitellä..?

    • Vuodet kuluu

      "Yli 40-vuotiaat: Volkkari ja Mersu
      Alle 40-vuotiaat: Audi ja Tojo"

      Ystävä hyvä, eihän kukaan aja yli 40 -vuotiaalla Volkkarilla tai Mersulla enään tänä päivänä..

      Alle nelikymppisiä Audeja ja Tojotoja näkee kyllä. Yli 25 vuotiaita Toyotoja lähinnä kai vain autopeltiseppäkurssin lopputöinä..

      • premiumit ennen

        Yli 40-vuotta sitten VW:t ja Audit eivät todellakaan olleet mitään hyvämaineisia laatuautoja, ei myöskään Toyota. Mersu, Jaguar ja Volvo kyllä, ehkäpä myös Saab, Peugeot (kestävät dieselit ja mukavuus, tosin hieman ruosteherkkä). Todella kestävä etenkin dieselinä oli Peugeot 404. Myös isot Opelit, Fordit ja lähes kaikki USA-autot yli 40 -vuotta sitten olivat hyvämaineisia. Samoin ”euroopan autokuningas" -Fiatilla oli edistyksellisiä malleja . 600:n oli maineeltaan legendaarisen kestävä, 128 ja 127 ominaisuuksiltaan aikaansa edellä. Isot Fiatit 2300 ja 130-mallit myös hienoja ja kalliita, tosin myös kalliita ylläpitää. VW:ltä, Audilta ja Toyotalta ei todellakaan löytynyt tuolloin yhtä loistokkaita malleja.


      • Kun taas tosi
        premiumit ennen kirjoitti:

        Yli 40-vuotta sitten VW:t ja Audit eivät todellakaan olleet mitään hyvämaineisia laatuautoja, ei myöskään Toyota. Mersu, Jaguar ja Volvo kyllä, ehkäpä myös Saab, Peugeot (kestävät dieselit ja mukavuus, tosin hieman ruosteherkkä). Todella kestävä etenkin dieselinä oli Peugeot 404. Myös isot Opelit, Fordit ja lähes kaikki USA-autot yli 40 -vuotta sitten olivat hyvämaineisia. Samoin ”euroopan autokuningas" -Fiatilla oli edistyksellisiä malleja . 600:n oli maineeltaan legendaarisen kestävä, 128 ja 127 ominaisuuksiltaan aikaansa edellä. Isot Fiatit 2300 ja 130-mallit myös hienoja ja kalliita, tosin myös kalliita ylläpitää. VW:ltä, Audilta ja Toyotalta ei todellakaan löytynyt tuolloin yhtä loistokkaita malleja.

        Vielä 80-luvulla japsit olivat ajettavuudeltaan lähinnä tunnottomia sohloja. Asia ei ole tältä osin vieläkään kokonaan hoitunut. Ruostuminen oli siihen aikaan japseissa esimerkillisen nopeaa. Itsekin olen hitsaillut ja pakkeloinut idän ihmeitä aivan tarpeekseni asti. Ja tänä päivänä: edelleen melko ohkaiset maalit ja sen mukaisesti melko nopeaa ruostumista reunoissa ja taitteissa ja kiveniskemistä.

        Vanhaa Mersua ja Volvoa tulee kovasti vastaan, 60-80 luvuiltakin, japseja vain erityisen hyvin hoidettuja tapauksia ja vähän.


    • ToyoVaarit rulaa

      Outo tutkimus, sillä Toyotan omistajathan ovat tilastollisesti kaikkein vanhimpia.
      Onkoha haastatellut nuoret vaarin höynäytettyjä nörttejä.

      • Tojo rulaa

        Alle 40-vuotiaat vaarit....


      • Tätä päivää!!!
        Tojo rulaa kirjoitti:

        Alle 40-vuotiaat vaarit....

        Corollan ja Auriksen horjuvaa myyntiä taitavat pitää yllä lähinnä ekstravähän ajavat maaseutulaiset, joilla muoti on korkeimmillaan lantapiikkareiden vaihtamista uudempiin. Tuulipukumuotikin tulee heille vasta ensi kaudella.


    • hyrskytin8238

      imagoltaan parhaat merkit on semmoiset joissa on turbo ja tehoa saa esim. lastulla tai vakiona 250hp. Eli ei ainakaan perus-Tojot ja muut japsit, sekä korean halpikset

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pystyisitkö pitämään

      Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      53
      5103
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

      Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      25
      4526
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

      Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      91
      3673
    4. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

      Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      14
      3627
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

      Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      44
      3583
    6. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

      Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      126
      3426
    7. Onnettomuus

      Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3020
    8. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

      Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      168
      2906
    9. Tuntuuko ettet tiedä

      Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2569
    10. Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....

      Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta
      Maailman menoa
      35
      2173
    Aihe