miehelleni, ystävältä

luetettava

Olemme 40 v pariskunta ja sexi meillä aviossa on ihan minimaalista johtuen vaimostani. Vaimoni aina sanoo ,että Jukka sinä olet aina kiimassa. Totta se onkin mutta arvostan vaimoani niin paljon ,että en ole hairahtanut vieraisiin ,Kuin !

Vaimoni yllättäen otti tässä kerran puheeksi kun hänen tuttava Marjo erosi siitä syystä ,ettei hänen miehensä antanut sexiä ollenkaan hänelle. Vaimoni sanoi ,että sopiiko sinulle ,että saat rakastella Marjon kanssa tarvittaessa. Olin täysin yllättynyt. Vaimo sanoi ,että ehtona on etten jätä häntä. Vaimoni(Ritva) ja Marjo olivat jutelleet asiasta minua kuulematta.

Olin sitten kotosalla yksin kun Marjo tuli luokseni. Marjo kertoi ,että tiedät suunnitelman sanoin tietäväni. Marjo tuli viereeni ja aloimme suutelemaan minä puristin hänen ihania rintoja ja aloin hiljalleen riisumaan hänen hamettaan. Hänellä oli pienen pienet piikkarit jalassa. Hän työnsi kätensä minun housuihin ja kuiskasi haluat sinua ,vastasin niin minäkin sinua. Menimme vuoteelle ja riisuin hänet kokonaan alasti. Kyllä naisella oli kaikki kohdallaan.

Pyysin häntä polvilleen jolloin sain takaa nuolla pillua. hän työnsi persettään yhä enemmän ,kunnes sanoi ota minut takaapäin. Tein niinkuin hän toivoi. Sitten aloimme uuden rakastelun ja jatkoimme pitkään. Sanoin Marjolle ,että pitääkö tämä kertoa vaimolle. Marjo sanoi ,että Ritvan kanssa on sellainen sopimus ,että rakastua en saa hänen mieheen mutta naida saa milloin haluaa.

Vaimoni on sanonut ,että onhan Marjokin yhtä kiimainen kuin sinä mieheni. Olen sanonut ,että kyllä hällä on halut paikallaan. Olen sanonut vaimolle ,että älä sitten koskaan minua syytä vieraissa käymisessä koska itse olet Marjon minulle järjestänyt. Vaimo sanoi minulle ,että kiva kun on hänen tuttu nainen ketä saat panna ,ettei tarvi baarista hakea naista. Kyllä tämä järjestely minulle sopii.

4

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • U faggetttt

Miksei nää satusedät vaivaudu edes opettelemaan kirjoittamaan ennenkuin ne oksentaa kirjainpaskansa tänne?!?

• Jep. Oiskohan niin,että päiväunista kirjoittaessa vokaalit ja konsonantit ei osu kohdalleen,kun kädet tärisee... ;-)

• Tosi ystäviä

Ei välttämättä satua,.muistan tapauksen muutaman vuoden takaa,siinä rva soitti sunnuntaipäivänä naapurilleen kutsuen häntä käymään,naapuri kysyi syytä joka sitten luvattiin kertoa myöhemmin paikanpäällä.Naapuri menikin sitten jonkun ajan kuluttua rva.n luo jotta mikä hätänä johon rva.mme että tämä olis luottamuksellista mutta voisko naapuri (muuten hänkin nainen) mennä makuuhuoneeseen ja "antaa" hänen miehelleen kun se on krapulassa koko ajan vailla mutta hänellä alkoi just "ne" eikä haluaisi ylimääräistä pyykkiä.Naapuri mietti hetken,tuumasi jotta mikäs siinä,meni makuuhuoneeseen vetäen oven perässään kiinni.Rouvamme laittoi kahvin tippumaan,kattoi pöydän ja istahti odottamaan kun hänen miehensä helpotti oloaan naapurin kanssa ja kohta nauttivat kolmistaan päiväkahvit naureskellen ja mukavia jutellen.Tämä juttu on tosi sillä sen kertoi minulle luottamuksella yksi näistä kolmesta,hän niin hyvä tuttuni etten yhtään epäile paikkansapitävyyttä.

• mvm67

Kyllähän tämä kirjoitus unelmaa vain on. Jos olisi totta, ei tällaista tänne kirjoiteltaisi. En minä ainakaan. Muuten ihan hyvä, jos kaikki tyytyväisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      53
      5490
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      93
      3389
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      45
      3279
    4. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      155
      3026
    5. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      66
      2402
    6. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      53
      2327
    7. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      73
      1860
    8. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1817
    9. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      299
      1675
    10. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      92
      1646
    Aihe