Missä olet Rehevä ja Iloinen Leskirouva?

juuso 43

Sinua odottaa 43v mies salaisiin ja vakituisiin tapaamisiin.
Toteutetaan yhdessä meidän kummankin haave....
Päijät-Häme-Itä-uusimaa,kymenlaakso
kirjoittele mulle pian!
[email protected]
tai laita viestiä 040-8729403

51

674

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pian kirjoittava

Muuten sopisin, mutten ole rehevä, iloinen, leski enkä huijattavissa.

• Odottelemisiin!

Olen iloinen ja rehevä, mutta ukkokullalla henki vielä toistaiseksi pihisee.

• juuso 43

Ei se leskeys ollut ehdoton vaatimus...Jos olet muuten seikkailumielellä niin ota vaan rohkeasti yhteyttä!

• juuso 43

Tulikohan nyt esitettyä asia hieman epätarkasti,olen etsimässä salaista suhdetta en ole pyrkimässä kenenkään kanssa avioliittoon enkä huijaamaan mitään.
      Kerron kyllä itsestäni lisää kun otat suoraan yhteyttä.

• Salaista suhdetta ja ilmotat tääl puhelinnumeros ja meiliosottees??

• rva Läski

Jospa kertoisit nyt aluksi tädille, miksi ikäisesi etsii ikäisiämme?
      Minkälainen oli äitisuhteesi?
      Oliko sitä?

Josko Treffi-palstalla tulisi paremmin saalista?

• juuso 43

Tädille tiedoksi että olen tapaillut 70 vuotiaankin kanssa ja meillä sujui oikein hyvin ja hän oli tyytyväinen kun sai nuoren miehen petiinsä.
        Uskon että täälläkin joku siitä haaveilee ja olen valmis toteuttamaan hänen toiveensa...

• Mistä virtaa
        juuso 43 kirjoitti:

Tädille tiedoksi että olen tapaillut 70 vuotiaankin kanssa ja meillä sujui oikein hyvin ja hän oli tyytyväinen kun sai nuoren miehen petiinsä.
        Uskon että täälläkin joku siitä haaveilee ja olen valmis toteuttamaan hänen toiveensa...

Minulla on 20v nuorempi mies, en tahdo pysyä hänen vauhdissaan. Joten ei ole turhia luuloja jaksamisestani.

• Hitaat halut
        juuso 43 kirjoitti:

@ juuso 43
        Missäs se 7-kymppinen täti nyt on? Vai haetkos joka kymppiluokasta itsellesi petikaveria?
        Vastaako sun libidosi 60-70 -vuotiaiden libidoa kun niiden seuraa haet?

• johan vitsin murj.

Mene pykälää alemma 50v sivulle, siellä kirjoittelee paljonkin 40 vuotiaita.
      Meillähän on ikäisiäsi lapsia joten ei kiitos.

• Ny Koppi

Mites nyt leskirouvia havittelet? Etkös pelkää että sulla on sama kohtalo kuin näillä leskirouvan aikaisemmillakin kumppaneliia?;DDDD
      Ethän voi tietää millainen myrkynkeittäjä tämä leskirouva on.

• £een@

Kiva, jos koko kolmikko olette onnellisia, mitäpä se muille kuuluu.

Et sitten hae salaista, TV-mainoksella. :))

• meeriamanda

Kuulehan nyt ikiteiniksi jäänyt 4kymmppinen, unen näit jos minun peittoni alle havitteleisit!

Mies on meidän ikäinen muutamien vuosien erolla suuntaan sun toiseen, yhtään ei sen enempää.

Rattopoikahan sinä olet, mitä vaadit ´palveluksistasi´? En moralisoi ketään mut oksetat minua. Seurusteluhaku palstat ovat ihan muualla.

• .

Miten noin 30v kuten Marionilla ja Katri-Helenalla.
        Minä en määräile ketään, jokainen ottakoon minkä ikäisen haluaa. Se ei kuulu muille. Tuollaiset salasuhteet eivät kuusikymppisiä enää kiinnosta. Todella kannattaa katsella nuorempia.

• meeriamanda
        . kirjoitti:

Miten noin 30v kuten Marionilla ja Katri-Helenalla.
        Minä en määräile ketään, jokainen ottakoon minkä ikäisen haluaa. Se ei kuulu muille. Tuollaiset salasuhteet eivät kuusikymppisiä enää kiinnosta. Todella kannattaa katsella nuorempia.

Tälläinen mielipide vaatisi viisaamman , jopa tutkitumman sanan... minen tiedä!
        Kerroin vain et minulle ei kävisi, muista en tiedä. Rakkaus on ihanaa, vaan jotenkin ajattelen et vanhemman on tajuttava sen kestävän vain sen jokusen vuoden.

Tämä uroohan hakee vain panokaveria, no miksei jos mummuja kiinnostaa :)))
        Vastauksista päätellen sitä ei ole . Kiinnostusta siis :D

• juuso 43
        meeriamanda kirjoitti:

Kerroin vain et minulle ei kävisi, muista en tiedä. Rakkaus on ihanaa, vaan jotenkin ajattelen et vanhemman on tajuttava sen kestävän vain sen jokusen vuoden.

Sitähän minä haenkin ja uskon että toisille ikäero ei ole ongelma.
        Se että miksi minä haluan vanhemman naisen johtuu pitkälti siitä kun yli 6-kymppinen nainen on luotettavampi ja osaa nauttia aidosti niistä ihanista hetkistä yhdessä.
        Kypsä ja luonnollinen aikuinen nainen saa minut syttymään ihan erilailla kuin nuoret naiset.
        Tiedän että on paljon naisia jotka salaa haaveilevat nuoremmasta miehestä,toivon että löydän itselleni sellaisen.
        Ei tässä ollut tarkoitus ärsyttää ketään enkä ajatellut että herätin näin paljon negatiivista keskustelua aiheesta,olen pahoillani.

• juuso 43 kirjoitti:

Se että miksi minä haluan vanhemman naisen johtuu pitkälti siitä kun yli 6-kymppinen nainen on luotettavampi ja osaa nauttia aidosti niistä ihanista hetkistä yhdessä.
        Kypsä ja luonnollinen aikuinen nainen saa minut syttymään ihan erilailla kuin nuoret naiset.
        Tiedän että on paljon naisia jotka salaa haaveilevat nuoremmasta miehestä,toivon että löydän itselleni sellaisen.
        Ei tässä ollut tarkoitus ärsyttää ketään enkä ajatellut että herätin näin paljon negatiivista keskustelua aiheesta,olen pahoillani.

"juuso 43"

Lopeta jo ja rauhoitu.
        Naurettu on jo ja ihan tarpeeksi.
        H.

• mummtautiko
        juuso 43 kirjoitti:

Kyllä se on ongelma, mutta toisella lailla kuin moni luulee.
        Aina väitetään että nuorempi mies jättää ja etsii ikäistään seuraa.
        Minulla on vankka kokemus asiasta, 16v ja 21v nuorempien kanssa yli kymmenen vuotta, pari muutakin nuorempaa on ollut mutta lyhyemmän ajan. Olen ollut se joka lopettaa.
        Kyllä se vielä reilusti yli viisikymppisenä sujuu, nyt on ikää lähempänä seitsemääkymmentä kuin kuuttakymmentä.
        Ei seksi kiinnosta enää, olen saanut sitä lajia liikaakin, nuorempia miehiä kyllä kiinnostaa, todella:).
        Jostain syystä nämä nuoremmat vain ovat sattuneet kohdalle, en ole etsinyt tarkoituksella.
        Ihan normaaleja, työssäkäyviä, ei minusta ole kukaan yrittänyt hyötyä taloudellisesti.
        Nyt arvostaisin rauhallista parisuhdetta ikäiseni kanssa, mutta yksin olokin on hyvä, en etsi mitään, jos jotain tulee kohdalle niin hyvä, jos ei, ei sekään haittaa.
        Tiedän että joku nauraa tai vähätteleee, totta kuitenkin joka sana.

• mummtautiko kirjoitti:

Minulla on vankka kokemus asiasta, 16v ja 21v nuorempien kanssa yli kymmenen vuotta, pari muutakin nuorempaa on ollut mutta lyhyemmän ajan. Olen ollut se joka lopettaa.
        Kyllä se vielä reilusti yli viisikymppisenä sujuu, nyt on ikää lähempänä seitsemääkymmentä kuin kuuttakymmentä.
        Ei seksi kiinnosta enää, olen saanut sitä lajia liikaakin, nuorempia miehiä kyllä kiinnostaa, todella:).
        Jostain syystä nämä nuoremmat vain ovat sattuneet kohdalle, en ole etsinyt tarkoituksella.
        Ihan normaaleja, työssäkäyviä, ei minusta ole kukaan yrittänyt hyötyä taloudellisesti.
        Nyt arvostaisin rauhallista parisuhdetta ikäiseni kanssa, mutta yksin olokin on hyvä, en etsi mitään, jos jotain tulee kohdalle niin hyvä, jos ei, ei sekään haittaa.

"mummtautiko"

"Lopeta jo ja rauhoitu.
        Naurettu on jo ja ihan tarpeeksi"

H.

• mummutautiko
        hunksz kirjoitti:

"mummtautiko"

"Lopeta jo ja rauhoitu.

H.

Eipä haittaa jos tuotan iloa joillekin:D Päinvastoin

• mummtautiko
        mummtautiko kirjoitti:

Enpä lopeta uhallanikaan:)
        Olen hyvä ystävä entisten kumppaneideni kanssa. Jos tarvisen apua niin se on puhelinsoiton päässä.
        Viikko sitten vietettiin iltaa exän kanssa. Käytiin saunassa, siiderit, ei paljon puhuttu, tunnetaan niin hyvin toisemme.
        Hänellä oli oma tietokone mukana ja flunssa, sanoin puhelimessa että ota mukaan rommia, tehdään sulle siitä lääkettä.
        Hän istui koneellaan toiseesa huoneessa kuumaa rommia nautiskellen ja hikoillen.
        Minä olin omassa huoneessani koneella, nautin valkoviinistä samalla. Huudeltiin toisillemme jos näkyi mielenkiintoisia matkakohteita. Ollaan tehty monia matkoja useampaan paikkaan, kumpikin on maksanut omat kulunsa.
        Näinkin hyvin voi suhde jatkua vaikka se ei sisällä muuta kuin ystävyyttä enää. En kysele hänen naisistaan, hän kertoo minkä itse haluaa.
        Ei ole flunssa tarttunut, toivottavasti ei tulekaan.

• tenaleidi
        meeriamanda kirjoitti:

Auttaskohan se paneminen inkotenssivaivoihin?

• sinä haluat minut

Olen samaa mieltä kuin kaikki muutkin naiset. Ei kiinnosta! Koko ehdotus oksettaa.
      Luulin että tämä aloitus oli keskustelu tästä mitä lehdissäkin on ollut että nuoret miehet haluaa vanhemman naisen.
      Mielestäni tämä aloittaja on joko perverssi tai huijari.
      Vinkkinä aloittajalle: flirttaile oikean vanhan naisen kanssa jos uskallat. Hän voisi olla imarreltu ja sitä kautta voisi jotain tapahtuakain. Mutta luulen että sinusta ei ole hurmuriksi, ja olet liian raukkamainen yrittääksesikin.

• bessie*

No mutta!

Mitä perverssiä siinä on, jos 40 mies ilmoittaa haluavansa seksisuhdetta 60 naisen kanssa? Eikä hän välttämättä huijarikaan ole? Tai voi olla vain sen verran kuin monet muutkin aloitusten tekijät täällä, eli aiheko sinua ärsyttää?
        Ihan yhtä vähissä nuo mahdollisuudet flirttailuun voivat olla rehellisesti toiveensa ilmoittavalla kuin muillakin netin kautta ihmissuhdetta etsivillä. Harvapa esim. naapurinsa kanssa haluaa flirttailla

.

• bessie* kirjoitti:

No mutta!

Mitä perverssiä siinä on, jos 40 mies ilmoittaa haluavansa seksisuhdetta 60 naisen kanssa? Eikä hän välttämättä huijarikaan ole? Tai voi olla vain sen verran kuin monet muutkin aloitusten tekijät täällä, eli aiheko sinua ärsyttää?
        Ihan yhtä vähissä nuo mahdollisuudet flirttailuun voivat olla rehellisesti toiveensa ilmoittavalla kuin muillakin netin kautta ihmissuhdetta etsivillä. Harvapa esim. naapurinsa kanssa haluaa flirttailla

.

"bessie*"

Vielä kerran kiellon päälle:

"Lopeta jo ja rauhoitu.

H.

• bessie*
        hunksz kirjoitti:

"bessie*"

Vielä kerran kiellon päälle:

"Lopeta jo ja rauhoitu.

H.

Sinä ja sinun kieltosi...

Tapani mukaan olen aivan rauhallinen, mitä nyt vähän ärsyynnyin tuosta, että aikuisten välinen seksi olisi jotenkin perverssiä.

Sinä saat minun puolestani nauraa ihan vapaasti. Oikeastaan toivoisinkin sitä, en näet usko tuota, että olet nauranut jo, enkä ehdottomasti tuota, että ihan tarpeeksi.

Niin oliko sinulla joku mielipide tuosta varsinaisesta aiheesta? Jotenkin seksuaalisesti haluttomalta ja kylmältä minusta vaikutat, joten ei taida olla?

• bessie* kirjoitti:

Sinä ja sinun kieltosi...

Tapani mukaan olen aivan rauhallinen, mitä nyt vähän ärsyynnyin tuosta, että aikuisten välinen seksi olisi jotenkin perverssiä.

Sinä saat minun puolestani nauraa ihan vapaasti. Oikeastaan toivoisinkin sitä, en näet usko tuota, että olet nauranut jo, enkä ehdottomasti tuota, että ihan tarpeeksi.

Niin oliko sinulla joku mielipide tuosta varsinaisesta aiheesta? Jotenkin seksuaalisesti haluttomalta ja kylmältä minusta vaikutat, joten ei taida olla?

"bessie*"

Ihan innokas en enää ole, johtunee siitä että ihan haluttavia on enää harvassa.
        Kalasääksi taitaa olla yksi harvoista jotka kannattavat vanhaa risukasaa, tosin ne vain parittelevat sen päällä, ihan kuin me ennen. vanhan hippivolkkarin päällä.
        Paha on rehellisesti muuta kertoa, näyttelemään minä en ala, vaikka parittelemaan vielä kykenenkin, lastenvastentahtoisesti tosin.
        Vanhan miehen/naisen lapsista tulee aina jotenkin vammaisia.
        H.

• bessie*
        hunksz kirjoitti:

"bessie*"

Ihan innokas en enää ole, johtunee siitä että ihan haluttavia on enää harvassa.
        Kalasääksi taitaa olla yksi harvoista jotka kannattavat vanhaa risukasaa, tosin ne vain parittelevat sen päällä, ihan kuin me ennen. vanhan hippivolkkarin päällä.
        Paha on rehellisesti muuta kertoa, näyttelemään minä en ala, vaikka parittelemaan vielä kykenenkin, lastenvastentahtoisesti tosin.
        Vanhan miehen/naisen lapsista tulee aina jotenkin vammaisia.
        H.

Ensimmäisen lauseen ymmärsin, noinhan se tuppaa enenevässä määrin olemaan meillä kaikilla. Siis noin, ettei ihan niin innokkaita enää olla. Pelkkä nirsoilu ei kuitenkaan taida olla se syy? Ei minullekaan kuka tahansa kelpaa, mutta ei se minua seksuaalisesti haluttomaksi ja kylmäksi ole tehnyt.

Olisiko ollut rehellisempää kirjoittaa ...ihan haluttavia/minua haluavia on enää harvassa.

Kalasääkset, risukasat, hippivolkkarit, vammaiset lapset ym. menikin taas yli ymmärrykseni.
        Paha on käyttää vanhaa pesää, ellei se ole kestävästi ja säänkestävistä matskuista tehty. Sellaista ei heikot pikkulinnut noin vain rakenna.

• leijanna

Mikä on rehevä?
      Per*evä, rintava, mahava, lihava, lyhyvä?

Iloinen
      Pitääkö nauraa aina, vai vainko alati?

Olet sie pinhuusissa?

• tällä mennään

Ei oo nyt tarvetta.

42v mies pitää huolen seksuaalisista tarpeistani.

57v mies taas hoitelee teatteriseurani.

56v mies taas liikunnallisen puolen, kuten lenkkeilyn, tanssin, keilailun ja kössin.

Vielä, kun löytäisi hyvän kokin, eikä mitään "neitikokkia", joka hiilareita pelkää.

• kik-kokkelis?

Onko nettikokki neitikokki?

• parempi ilman.

Voi hyvänen aika. Minä pystyn hoitamaan nuo kaikki jutut ilman, että tarvitsen siihen yhtäkään, minkään ikäistä miehenkuvatusta sähläämään.
        Kyllä jotkut naisimmeiset ovat tooosi avuttomia ja aina passinkia vailla.

• tällä mennään
        kik-kokkelis? kirjoitti:

Onko nettikokki neitikokki?

Nettikokki?

• tällä mennään
        parempi ilman. kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Minä pystyn hoitamaan nuo kaikki jutut ilman, että tarvitsen siihen yhtäkään, minkään ikäistä miehenkuvatusta sähläämään.
        Kyllä jotkut naisimmeiset ovat tooosi avuttomia ja aina passinkia vailla.

Juu, olen avuton?

Rakastelemaan en kykene ilman miestä. Tanssiinkin tarvitaan mies.
        Kössiin tarvitaan pari.

Muita toki voi yksinkin, mutta kaksin on aina kivempaa.

Hyvä sinä, että olet erinomainen, minä en.

• Sooloilua
        tällä mennään kirjoitti:

Juu, olen avuton?

Rakastelemaan en kykene ilman miestä. Tanssiinkin tarvitaan mies.
        Kössiin tarvitaan pari.

Muita toki voi yksinkin, mutta kaksin on aina kivempaa.

Hyvä sinä, että olet erinomainen, minä en.

Kylläpäs oot läheisriippuvainen. Seksiä voi harrastaa ihan omin neuvoinkin. Googleta neuvoja jos et osaa sormettaa itseäsi.
        Tanssahdella voi vaikka sohvatyynyn kanssa ja vaihda kössi tennikseen, ja syöttele palloa seinään.
        Voi sun elämäs muuttua paljon itsenäisemmäksi ettei tarvitse kyttäillä ja vongata seuraa jatkuvasti

• '''''
        Sooloilua kirjoitti:

Kylläpäs oot läheisriippuvainen. Seksiä voi harrastaa ihan omin neuvoinkin. Googleta neuvoja jos et osaa sormettaa itseäsi.
        Tanssahdella voi vaikka sohvatyynyn kanssa ja vaihda kössi tennikseen, ja syöttele palloa seinään.
        Voi sun elämäs muuttua paljon itsenäisemmäksi ettei tarvitse kyttäillä ja vongata seuraa jatkuvasti

Se sit on hieno sana, tuo läheisriippuvainen. Vielä ku sitä osattaisiin käyttää oikeissa tilanteissa. DDDD

• * * *
        ''''' kirjoitti:

Se sit on hieno sana, tuo läheisriippuvainen. Vielä ku sitä osattaisiin käyttää oikeissa tilanteissa. DDDD

"Läheisriippuvuus" on katkerien yksinäisyyteen tuomittujen keksimä sana rakkaudelle, jota he eivät koskaan ole osakseen saaneet.

• 66v NYMFO ;)

Olet jo LIIAN vanha!

• vanhapuuma

Mulle kelpaat,anna nro...

• reima2

• naapurin täti

Täällä olisi yksi leski, iloinen jo nykyään ja joulun jälkeen rehevöitynytkin viitisen kiloa, suklaansyönnin ja vähäisen liikunnan ansiosta. Reheväksi minua ei silti voi sanoa.

Miestä en enää kaipaa elämääni , olen seurustellut jonkun kanssa siitä kun olin 14 vee, aviossakin ehdin olla yhteensä 43 vuotta. Siinä on yhdelle naiselle urakkaa ihan riittämiin. Vanhin poika täyttää seuraavaksi 50 ja nuorempi 45. Eipä ole käynyt pienessä mielessä, että alkaisin vilkuilemaan heidän ikäisiä tai vielä nuorempia miehiä.

Jos joskus vielä sattuisin haksahtamaan suhteeseen, niin kyllä kumppanin pitää mielestäni kuulua kutakuinkin samaan sukupolveen, että olisimme kulkeneet läpi samat vuosikymmenet vähän samoissa elämänvaiheissa. Ihastumisen sokeuttamana ikäerolla ei ehkä ole niin paljon merkitystä siinä hetkessä, mutta pitkässä juoksussa historialla on.

• rajansa kaikella

en ymmärrä ollenkaan et ex-miehen kans saunotaan tai muuta, minä en ole missään yhteydessä enää, ei ole minun mies ja hänellä jo uusi vaimo..

• RosaLiiin

Täällä minä olen.

Odottele sinä vain.

• noita-nainen

Onkos Juustolla ollut kysyntää, kysyy pääsiäisnoita, viuhhh, pannuani kalistellen ja kallistelen.
      Ota koppi, nakkasin sinulle makean pääsiäismunan!

Mirrini naukaisee kunniaksesi, mjauuuu!

• naimisissa oleva

minä toivoisin, että olisi tällaisia yleisiäkin miehiä eikä vain naisia,
      ihan tarpeessa on monikin mummeliksi päässyt nainen, joka käy sitten ostamassa näitä seksikapistuksia,
      eivät vain uskalla tulla esiin ja reilusti kertoa kaipuustaan,
      ihmettelen kun tänne kuitenkin tulevat kirjoittelemaan, jopa vielä ukkojensakin kanssa olevat,
      siitä pula mistä puhe,
      oletko sitten mielelläsi tällainen "huoramies" en tarkoita tätä pahalla, vaan en keksi sille sanaa,
      monia naisia piinaa estona myöskin nämä sukupuolitaudit,
      ja onko sinulla rahakin vaateena,
      olisi todella mukavaa näiden miesten tulla reilusti esillekin niinkuin varmaan yleiset naiset ovat deittihauisa

• oikea nainen,,,,

Jostain syystä mä tunne suurta vastenmielisyyttä miestä kohtaan jos tiedän hänellä olevan useampia naisia,
      mun mielestä jos olen ja annan miehelle, mun pitää tuntea olevani se ainokainen, ainut kertainen, muuten en voi miestä rakastaa.

• j k

en laita

• enemmän lännestä

Valitettavasti putoan pois kohderyhmästä. Täällä rehevä = koppava, iloinen kyllä olisin. Yks auervaara vei irtorahani, noin 200000 euroa, mutta kiinteistöjä on vielä.

• rimpsahtanut

Eihän kenellekään hän ole pakkoa laittanut vastailla, niin miksi murisette, vai onko teidän pakko sievistellä mieltänne.
      Mua ihmetyttää muutenkin, kun monilla sivuilla kuitenkin vastaillaan tykkäämisistään tai ei tykkäämisistään, ei kai pakko kaikkeen kirjoitella jos aloitus ei kiinnosta.
      Usein kuitenkin kirjoitellaan tosi räikeisiinkin kirjoitus rinkeihin pitkät, pitkät rimpsut.

• meeriamanda

Se on hyvä et jokainen sanoo mielipiteensä, lupia ei tarvitse keltään kysellä.
        Tälläinen aloitus on minunmielestäni mautonta, ja mielipiteessäni pysyn.
        Yhtäsuhdetta kerrallaan eläviä ihmisiä arvostan, minulla pelaa yläpää...eikä toimi alapään kutinan kautta.

Ihmettelehän sinä...sekään ei ole kiellettyä:DDD

• rimpsahtanut

Muuten kirjoituksistasi päätellen, et ole ihan oppimaton ainakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2129
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2042
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1469
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      120
      1423
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      458
      1267
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      75
      1053
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      891
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      876
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      226
      794
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      355
      776
    Aihe