Onko kyseessä narsisti, joka haluaa pönkittää asemaansa teeskentelemällä psykopaattia?
Narsisti hän taitaa olla kuitenkin, koska jo pelkkä itsensä yltiömäinen esilletuominen paskanjauhannalla tai ilman tekee hänestä jo sellaisen.
Mielipiteenne Sam Vakninista
6
112
Vastaukset
Aivojen skannauslaitetta lienee mahdotonta huijata.
Kyllä se varmaan tietää mistä puhuu kuitenkin.
Niinhän alkoholisminkin parhaat asiantuntijat on alkoholisteja ja narkomaanit tietää huumeiden haitat paremmin kun yksikään sosiaalipsykologi.- LK
Sinällään hauskaa kyllä jos nyt ajattelisi sillein että minkälaisen 'hovin' se on nyt saanut kerättyä esiintymällä narsismiguruna.
Mut ei mintään erityistä mielipidettä itse asiaan ole minulla. - ohh ghhuv
Joo on se narsisti ja ihan myöntänytkin että kärsii narsismistaan. Yhdessä dokumentissa näin teki että myönsi että on itse narsisti
- Sam Wanker
No joo. Narsisti varmaan ja hän on saanut koottua hovinsa kasaan kauhistelemalla narsismia puhumalla itsestään. Varmaan nämä uskollisimmat seuraajat ovat jotain käänteisnarsujen ääriversioita.
Se vaan, että se näkee patologista narsismia joka puolella ja se on hänen oman narsistisuutensa tuotetta. Tai sitten se vaan kiusaa, mikä sekin on hänen narsistisuuttansa.
Leimaamalla vaikka Jeesus narsuksi, saadaan kasvatettua kirjamyyntiä, mikä sekin on narsismia.
Onko tämä tekstini täyttä narsismia?
Vähän epäilen herran psykopaatin kykyjä.- LK
"Vähän epäilen herran psykopaatin kykyjä."
Mitä on psykopaatin kyvyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077726
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085921- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582918
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046