Annan Analyysin

ananananas

Tämä siis perustuu itse tuntemiini ihmisiin.

Kauris - Nainen: kylmä, ei jotenkin näytä tunteitaan. Rauhallisen oloinen. Silti rento ja ehkä hieman äijämäinen naiseksi. Esim. minun kanssa ei löytäny kovin läheistä ystävyyssuhdetta

Mies: Iloinen, sosiaalinen, avoin. Ei siis löydy oikeastaan pahaa sanottavaa :)

Vesimies - Nainen: Kylmä, kerran kun piikittää selkään on raivoissaan koko loppuelämänsä.

Mies: Olen mm. ollut ihastunut vesimies - mieheen ja aivan päin persettä menee kaikki. Jotenkin tunteeton ja sit kanssa sitoutumiskammoinen! Kavereilleen kyllä tosi uskollinen tyyppi ja joka asiassa puolustava. Vihaa epäoikeuden mukaisuutta , menossa aina puolustamaan jos jotkut idiootit kiusaa esim. jotain reppanaa. Kova juomaan. Kapinoi lakeja vastaan. Käyttää myös muita päihteitä, kuten huumeita.

Kalat - Nainen: Vähän ehkä herkkä. Mut tosi symppis :) oli hyvä ystävyyssuhde kala merkkisen naisen kanssa!!!!

Mies: No nyt voin puhua omasta isästäni. Eli varmaan myös herkkä, ehkä vähän ujon oloinen, sulkeutuvainen. Ehkä joskus jopa hieman masentuneen oloinen. Mut silti iloinen ja mukava. Ei saa mitenkään helposti mitään huutopotkuraivareita. Hukuttaa pahanolonsa alkoholiin, joten alkoholi ongelma.

Oinas - Nainen: Kauhee päälle päsmäri. Halu aina pompottaa muita ja olla paras. Toinen nainen mm. hyvin seksuaalisesti erittäin aistillinen. Rakastaa takkatulta ja viiniä. Kolmas nainen, no tulinen ja aika villi persoona kanssa !

Mies: Hmmm, no empähän tiedä... jääny vähän etäiseks mulle niin osaa sanoo tähän mieheen sitten mitään

Härkä - Nainen: Erittäin mukava. Vaikka tunnetaan vaan netin välityksellä, yhdestä Härkä naisesta on kerinnyt kehittyä jo siinä ajassa mulle sanoisinko jopa parasystävä!

Mies: Polttaa päreensä h*lvetin helposti !!

Kaksonen - Nainen: Oma mummuni. Aina niin nuorekas ja sellainen. Iloinen persoona, mut välillä ihme oikuttelija ja osaa myös olla tosi ankara. En tiedä johtuuko sitten horoskoopista vai aivan jostain muusta.

Mies: No ihan perus, ei herätä tunteita suuntaan eikä toiseen.

Rapu - Nainen: NYT TULEE MINÄ. Eli ihan iloinen ja avoin, mukavuuden haluinen ja katsoo elämää pilke silmäkulmassa. Toiveikas. Joskus välillä vähän herkkis myös herkkänahkainen. Auttavainen. Suuttuessaan, erittäin tempperamenttinen ja sovinnonkin jälkeen saattaa olla hieman katkera vielä vähän aikaa. Lapsirakas. Intohimoinen rakastaja. Mut ei mene sänkyyn kenen tahansa tarkka , tosi tarkka siitä kelle ittensä antaa !!

Mies: Esittäjä pelle, eli esittää jotain kovista jne mut paistaa läpi et on lässynlää esittäjä...

Leijona: - Nainen: Herkkä. Luotettava ystävä. Vielä senkin jälkeen jos muut ovat hylänneet. Ahkera koulun ja työn suhteen

Mies: Täyttää lähes nuo samat. Eli tosi ystävä, sosiaalinen, ei kumartele ketään.

Neitsyt - Nainen: Toinen paras naispuolinen ystäväni löytyy tästä merkistä kalojen lisäksi. Meillä vallitsi syvä sielujen sympatia. Ennen kuin hänen persoonallisuudestaan tulikin esille tämä nokkavampi ja piikittelevämpi puoli. Näsäviisaus siis.

Mies: No empä osaa sanoa mitään tähän...

Vaaka - Nainen: Hiljainen, kaunisteleva, semmoinen herkän oloinen

Mies: Unelmieni mies on löytynyt kerran tästä merkistä. Muistelen häntä vain lämmöllä, ei oo kävelly vastaan toista samallaista.

Skorpiooni - Nainen: Ihan iloinen, mukava, sosiaalinen persoona

Mies: Samat kuin naisessa.

Jousimies - Nainen: No oma äitini puolestaan löytyy tästä merkistä. Hoitaa tarkasti kotia ja siisteyttä. Herkkä. Avoin, liiankin, niin että homma käy välillä vähän ärsyttäväksi. Huolehtivainen. Erittäin v*tuttava kun suuttuupi

0

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Paras olisi vain unohtaa

        Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
        Ikävä
        81
        1700
      2. Voisitko laittaa

        Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
        Ikävä
        72
        1339
      3. Mietitikö nainen koskaan

        Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
        Ikävä
        106
        1268
      4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
        Lieksa
        183
        1152
      5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

        Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
        Ikävä
        163
        1051
      6. huono omatunto

        johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
        Ikävä
        64
        1043
      7. Päätin juuri että

        En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
        Ikävä
        32
        892
      8. Onnistuit sohaisemaan mua

        Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
        Ikävä
        62
        876
      9. Huomenna se

        Tulee kohta, odotatko?
        Ikävä
        61
        826
      10. Mitä kaipaat

        Usein elämässäsi
        Ikävä
        94
        794
      Aihe