Lontoo suuntana mitä tehdä???

samaavanhaa

Hei!
Matka siis on ihan kunnossa mutta ajattelin vain että mikä musikaali olisi kokemuksen arvoinen ja voitteko kertoa tarkan ohjeen mistä liput ostitte ja tuliko ne tän ne Suomeen elikkäs Oxfordiin on menossa ja 10 päivää tulen viettämään siellä onko muita suosituksia minne mennä??

kiitos etukäteen :)

7

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykkipete

      Phantom of the Opera! Tod.näk. viimeinen esityskausi. Liput Leicester Squarelta; Leicester Square Box Officesta (löytyy yleensä myös saman päivän näytöksiinkin).

      Teatteri jossa esitetään (Her Majestys Theatre) erittäin hyvällä paikalla aivan Trafalgar Squaren vieressä

    • 1+2

      Jersey Boys -musikaali oli mahtava! Me hankimme liput sinne juuri ennen esityksen alkua teatterin ovelta. Muut liput ostimme Leicester Squarelta.

    • Motourist

      Phantom of the Opera on hieno, Lion King vielä hienompi! Ja muita en tuolla ole nähnytkään, mutta varmasti menen taas ensi kerralla. Tuotannot ovat aivan uskomattomia. Lippuja saa edullisesti tosiaan tuolta Leicester Squaren kioskista, mutta jos haluat ehdottomasti tiettyyn näytökseen tietylle istumapaikalle, kannattanee ostaa etukäteen (maksaa myös reilusti enemmän!). Itse tilasin liput molempiin netin kautta (Ticketmaster); valitse paikat, maksu luottokortilla ja sen jälkeen saat nettilinkin, josta voit liput itse tulostaa.
      Kiinnostuksistasi en tiedä, mutta jos Oxfordiin kerran menet, niin kiertele yliopistolla (Christ Church Gollege). Sieltä löytyy muutamia Harry Potter -elokuvien ympäristöjä, mm. suuri juhlasali (joka on oikeasti yliopiston ruokala). On siellä toki paljon muutakin nähtävää, vaikkei Potter-jutut kiinnostaisikaan.

    • Ehdotuksia!!!

      Kävin reilu kuukausi sitten Lontoossa. Phantom of the Opera ehdottomasti nähtävä, Mamma Mia! myös hieno, rento ja letkeä meininki ja huumoria mukana, ja jos tykkää Abban musasta, niin ehdottomasti suosittelen. Kolmas oli Thriller, käytiin läpi Michael Jacksonin koko tuotannon parhaat palat. Ei mitään varsinaista juonta, mutta musiikkiesitykset ja tanssi aivan huikeaa. Moonwalkia etc ja loistavia tanssijoita. Jos tykkäät Michael Jacksonista suosittelen ehdottomasti. Tämä Thriller oli yhtä tykitystä, musiikki ja tanssi puhuivat puolestaan. Paremmuusjärjestykseen en näitä oikein osaa laittaa, ovat kaikki niin erilaisia, mutta jos sulla on aikaa vain yhteen musikaaliin, niin kyllä se sitten on Phantom of the Opera. Phantomiin ja Mamma Miaan ostin liput netin kautta Suomesta käsin, koska halusin just tiettynä päivänä ja hyvältä paikalta. Thrilleriin ostin liput samana päivänä Leicester Squaren kioskilta puoleen hintaan ja sain hyvät paikat. Kaikki näytökset olivat muuten aivan täynnä.

    • suosittelen

      Käytiin viime viikolla katsomassa Chicago ja oli aivan loistava! Leicester Squaren ympäristössä on useampia lippukauppoja, joista saa lippuja saman illan näytöksiin puoleen hintaan. Itse maksoimme 27,5 £ ja teatterissa siirsivät vielä paikkamme permannon takarivistä riville 6.

    • keskisuomesta

      Viime keväänä kävimme katsomassa We will rock you ja nyt pääsiäisenä Mamma mia. Hienoja kokemuksia olivat molemmat. Liput saa ostettua ilman välikäsiä teatterin lippuluukulta suoraan. Ainakin näihin oli tuntia ennen esitystä paikkoja. Syksyllä Mamma mia tuntuu siirtyvän toiseen teatteriin. Pienellä alueella on niin paljon valinnanvaraa musikaaleista, että maalaista pyörryttää.

    • Small Ben

      Kävin pari viikkoa sitten Lyceum teatterissa katsomassa Lion Kingin oheisen videon houkuttelemana. Huikaiseva esitys, ei käynyt aika pitkäksi. Eipä ollut yhtään tyhjää paikkaa suuressa teatterissa vaikka esitys on pyörinyt yli 10 vuotta. Lavasteet hienot kuten tästä ilmenee.

      http://www.thelionking.co.uk/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe