Sjutton också.

lycka till

Synd att Wallin inte fortsätter som ordförande för SFP.Jag tycker han har skött sig bra trots Dragsvikshallået.Familjen är också viktig och barnen är barn bara en gång.

8

120

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antirkp

Wallin on täysin munaton vellihousu rantahurri. Isänmaata vailla. Orpo paskiainen. Taas yksi voitto meille suomalaisuuden ystäville.

• persukritisk

Vi skall hoppas att Astrid Thors kommer istället,hon tycker ännu mindre om de här "fosterländska " typerna.

• antirkp
        persukritisk kirjoitti:

Vi skall hoppas att Astrid Thors kommer istället,hon tycker ännu mindre om de här "fosterländska " typerna.

Mitä vikaa on isänmaallisuudessa?! Vaikeaa hurrile varmaan ymmärtää kun teillä ei oo isänmaata. Menkää ruotsiin etsimään ruotsalaisuutta, ei sitä SUOMESTA löydy!!!!!!!

• 3113w
        antirkp kirjoitti:

Mitä vikaa on isänmaallisuudessa?! Vaikeaa hurrile varmaan ymmärtää kun teillä ei oo isänmaata. Menkää ruotsiin etsimään ruotsalaisuutta, ei sitä SUOMESTA löydy!!!!!!!

Varför skulle vi åka till Sverige?Finland är vårt fosterland.Har antirkp dokument som styrker att du ha större rätt till Finland ?Är du riktigt en renrasig,äkta finskatalande i rakt nedstigande led utan inblandning av några andra folkslag ?Du pratar nästan som om du skulle hålla på med någon slags utrensning.

• Nyt riitti!
        antirkp kirjoitti:

Lopettakaa hyvä jumala tuo suomenruotsalaisten haukkuminen. Ei suomenruotsalaisilla ole mitään tekemistä Ruotsin kanssa. Suomi on heidän koti- ja isänmaassa ja sillä selvä. Lue vähän historiaa niin selviää asiat. Suomessa asuu useampi heimo suomenruotsalaisten lisäksi. Minkänlainen tää maa olisi jos täällä vain ns. Suomalaisia asuisi? Aikalailla enemmän takapajula meno luulisin. Itse kylläkin arvostan monipuolisuutta joten toivon ruotsinkielen säilyvän. Matkusteppa poika niin avarrat näkökulmaasi. Ei Suomi ainoa maa ole missä kahta kieltä puhutaan mutta varmaan ainoa jossa omia sorretaan!

• Fin svensk är inte..
        antirkp kirjoitti:

Ruotsalaisuus ja suomenruotsalaisuus ovat kaksi ihan eri asiaa. Sen kyllä olen huomannut asuttuani Ruotsissa kaksikymmentä vuotta. Suomenruotsalaiset ovat kylläkin suomalaisia. Ei siitä yli eikä ympäri päästä! Svensk eller finlandssvensk? Det är två helt olika saker. Det går inte ens att jämföra. Därmed är finlandssvenskarna finländare. Punkt å slut!!

• borgåbo+
        Fin svensk är inte.. kirjoitti:

Ruotsalaisuus ja suomenruotsalaisuus ovat kaksi ihan eri asiaa. Sen kyllä olen huomannut asuttuani Ruotsissa kaksikymmentä vuotta. Suomenruotsalaiset ovat kylläkin suomalaisia. Ei siitä yli eikä ympäri päästä! Svensk eller finlandssvensk? Det är två helt olika saker. Det går inte ens att jämföra. Därmed är finlandssvenskarna finländare. Punkt å slut!!

Redit tal av Fin svensk är inte...Tack ska du ha.

• tvåspråkig

Vad bra att han avgår! Jag hade inget förtroende för honom och inte har jag det för andra sfp:are heller. Kritiken har varit helt befogad.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3632
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      2992
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      78
      2497
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2321
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2297
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2187
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2183
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2178
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2040
    Aihe