täällä Turussa on nyt muodostunut todellinen ongelma kun kapasiteetti on lopussa. sitä ei voi kuulema lisätä ja reservi tukiasema aktivoituu käyttöön vasta vikkolla 19. miten te muut ongelmissa olevat aijotte kestää tämän ajan ennen kuin reservi tukiasemat aktivoituu?
yli kapasiteetti
2
113
Vastaukset
- maalle vain
myöskin täällä Naantalissa alkaa olla todellisia ongelmia. pätkiminen on jo ihan päivittäistä, joskus yhteys on poikki vain minuutin pari, joskus jopa 10 minuuttia. minä aion kestää tämän ongelman muuttamalla mökille. siellä tosin nopeus on hieman hitaampaa kuin täällä kaupungissa, mutta se ei haittaa kun ei katkeile yhtenään.
- sinun ei tarvitse
muuttaa mökille sentakia ettei kotonasi pelaa yhteys. vaan operaattorin on saatava asia järjestykseen niin ettei sinun tarvitse kotonta pois muuttaa. minulla on käytössä tuplalaajakaista eli ADSL sekä mobiiliyhteys joten ei ongelmaa minulle koidu. minullakin mobiikaista lamaantunut tälläviikolla ja ollut maksimissaan 20 min poikki, mutta viikosta 15 alkaen lamaantuminen saattaa kestää jopa tunteja. suosittelen vuokraamaan operaattorilta tuplalaajakaista paketin minimi aika 2kk jonka jälkeen taas mobiilikaista toimii kunnolla kun reservi asemat aktivoitu, mutta mökille muutto on todellakin huono syy sillä ei kenenkään tarvitse kotonta pois muuttaa tälläisen asian takia.
terv.Raimo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947