Tulkaa kaikki Minecraft-pelaajat, suomalaiseen Cola-serveriin serverissä melko hyvä mappi, ja reilut säännöt, private arkut yms. uunit, talosi ovet, jos niin haluat. Serverin IP-Osoite on:84.250.182.88 Joten kaikki, Minecraft pelaajat tähän serveriin. Servusta tulee hauskempi ja parempi pelata kun on paljon pelaajia,
Minecraft-Servu
3
203
Vastaukset
- haluan liittyä:D
Tuo IP-osoite ei toimi? Voisitko laittaa toimivan :o? Tai ainakaan en pääse sisään.
- vile736
Tuo IP ei toimi koska se vaihtelee, mutta olen tehnyt oman servun ja tarvitsen myös pelaajia ja toivoisin, että haluatte tulla siihen. Servuun pääsee ottamalla yhteyttä minuun tekstiviestillä numeroon 0400 975 175
- vile736
vile736 kirjoitti:
Tuo IP ei toimi koska se vaihtelee, mutta olen tehnyt oman servun ja tarvitsen myös pelaajia ja toivoisin, että haluatte tulla siihen. Servuun pääsee ottamalla yhteyttä minuun tekstiviestillä numeroon 0400 975 175
Servu on monipuolinen sillä siinä on rikollisia jotka eivät vie paljoa kamaa ja rahaa.
Servussa on myös sota-aikoja välillä ja sodan tuhoamat rkennukset korjataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163515Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983301Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793104Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362919Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582408Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m452344- 502135
- 942034
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181929