Ostin uuden HTC one V puhelimen, johon minun pitäsi siirtää vanhasta Nokia C 7 puhelimesta tekstiviestit. Onko se mahdollista kun minulla on uusi Saunalahden SIM-kortti HTC puhelimeen ja Nokia C7:sssa minulla on Elisan SIM-kortti Nokia C7:ssa. Kysynkin, miten tekstiviestien siirto tapahtuu?
Nokia puhelimen tekstiviestien siirto uuteen HTC puhelimeen
14
2754
Vastaukset
Tekstiviestien siirto ei taida olla mahdollista Symbian 3 kännykästä Android 4.0 kännykkään.
- Mittamiehen mitta
Eiköhän normaali comma separated values -systeemi toimi ;) Siinä vaan joutuu mulkkailemaan jonkin verran. Perushuttua osaajalle ja eiköhän jokaiselta yks tuttu moiseen hommaan löydy.
- rrrrrrrr
Mistä ostit HTCn?
- ddggdg
jäätelövoileipäpuhelin
http://www.vertaa.fi/matkapuhelin/htc/one_v/?gclid=CKSSlNbmkK8CFapzmAodgVDTyg - Onko mahdollista?
Itse ostin Markantalosta 349 €, jossa ilmoitettiin, että toimitus alkaa maanantaina 2.4. Gigantissa taitaa olla sama puhelin myös myytävänä. Osoite ja numerotietoja sain kyllä siirrettyä, kun kokeilin, että siirsin niitä Bluetoothilla Nokia C 7:sta Nokia C5:seen. Voiko Saunalahden SIM-kortille siirtää tekstiviestit C7 puhelimen muistista, kun laittaa kortin sinne ja kopioi ne SIM-kortille. Mahtuuko ne yleensä sinne SIM-kortille vai onko sen kapasiteetti liian pieni. Kun ne on siirretty Saunalahden SIM-korttin, niin laittaisin SIM_kortin sen jälkeen HTC puhelimeen. Toimiiko tämä systeemi?
Muistaakseni nyky puhelimissa ei voi enää siirtää viestejä sim-kortin muistiin.
- Onko mahdollista?
Kun minä olen naisihminen sanokaas minulle, että millä yhteydellä toimii tällä hetkellä Nokia C7 puhelimessani Youtube ja Yle Areena. jotka latasin Ovikaupasta aikoinani. Kun laitoin tänään puhelimeeni Saunalahden KotiPuhelin Sim-kortin ja sillä ei voi lähettää ja vastaanottaa tekstiviestiä eikä siinä ole ollenkaan datamahdollisuutta. Minun tietokoneeni kyllä toimii Wlan-yhteydellä. HTC puhelimeen jonka saan postisssa on kyllä oma Saunalahden liittymä jossa on tekstiviesti ja dataominaisuus.
Jos puhelin ei ole yhteydessä wlan verkkoosi niin se käyttää 3G verkkoa joka maksaa operaattori kohtaisesti.
- Onko mahdollista?
Joo kiitti. Niin sattaa asia olla näin, että ne toimii puhelimen kautta vaikka minulla ei olekkaan datapakettia eikä datayhteyttä puhelimessani.
- Onko mahdollista?
Otin selvää, että Youtube ja Yle Areena toimii siksi, että minulla on Wlan-yhteys tietokoneissa ja Nokia C7:ssa on Wlan, jota Youtube ja Yle Areena käyttää toimiakseen. Saunalahden Kotipuhelin liittymä toimii GSM:llä mutta ei 3 G:llä, koska se ei kuulu liittymään.
Jos olet 3G alueella niin 3G tulee automaattisesti käyttöön liittymätyypistä huolimatta. ( Näytön vasempaan kulmaan tulee 3G kuva). ( Tarkoitan pelkkää 3G verkkoa. En siis 3G datayhteyttä)
- Onko mahdollista?
Noista puhelimista minulle ilmoitettiin eilen HTC one V puhelimen toimitus siirtyy 20.4.2012 asti, joten peruin tilauksen ja ostin tilalle SAMSUNG GALAXY XCOVER puhelimen, joka on 100 euroa halvempi ja jota myydään melkein jokaisessa puhelinnettikaupassa. Se on tarkoitettu erityisesti ulkokäyttöön ja se kestää hyvin lunta ja pölyä. Tällä hetkellä on minulla Saunalahden Kotipuhelimen SIM-kortti Nokia C7 puhelimessani ja siinä toimii Youtube ja Yle Areena nytkin, koska minulla on Wlan yhteys (langaton laajakaista) kotona. Uuteen Samsung Galaxy puhelimeen laitan toisen Saunalahden Sim-kortin,jossa kuuluu dataominaisuus.
- iSontaa
Kyllähän ne saa jos haluaa saada!
Mutta kuka haluaa tekstareita säilytellä ????
Tee kopio niistä Nokia suitella..
sit siirrät ne HTC muistikortille.
Toinen kuin tossa edellä, kopsii ne simkortille...
Helpoo kuin iPhonen hajottaminen.
HTC on hyvä ja hieno laite. HTC on eräiden käyttäjätyytyväisyys tilaston ykkösiä
ei mutu vaan ihan oikean, missä oli kyselty parannusehdotusia ja ongelmia.
HTC siis täydellisin :) Mutta ne tekstiviestit eivät välttämättä näy Android puhelimessa kopioinnin jälkeen. Ja Nokia Suitella voi kopioida viestejä pelkästään Nokian puhelimiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284