Hyvä peli, tykkäsin kaikin puolin MUTTA!
Kysyn että miten ihmeessä te pystytty ajamaan noin meluisalla autolla? Vai onko monilla se kuulo niin huono ettei haittaa yhtään :))
Itse koeajoin ja alla oli kitkat. Melu oli jo melko häiritsevää jo 60 vauhdissa.
80-110km/h meinas tulla itku.
Koitin ajaa lähemmäksi tien reunaa niin melu väheni sen verran että, pystyi ajamaanki pidemmän matkan ilman häritsevää melusaastetta.
PKS. kehät, moottoritiet ovat surkeammassa kunnossa kuin koskaan ennen. Mikä tietenki vaikuttaa meluun erittäin paljon.
Mun nykyinen -04 polo on reippaasti hiljaisempi nastarenkailla :O
Ajattelin että jos sorrun ostamaan auton niin vaimennan mahdollisimman hyvin stereoiden yhteydessä.
Kunpa jo pääsisin ajelee thaimaassa taas. Tuntuu että, auto leintäis ajaessa.
Niin hyvät ja sileät tiet ovat siellä.
Leon ja sisämelu!
3
568
Vastaukset
- melu tappaa
Kyllä melu on hirvittävän kovaa. Sekä loppuun kuluneet tiet aiheuttavat lisää melua reippaanlaisesti.
- rengasprofiili pilaa
Veikaan että autossa oli IDIOOTTIMAISET 225-45-17 renkaat ?
vaikuttaa tajuttoman paljon jos on esim fiksut 205-60-16 hiljaiset nasta renkaata alla melutasoon.
Renkaila nämä autot pilataan. Joissain autoissa ei renkaan mataluus hirveästi vaikuta mutta toiset yleensä jämäkät alustat omaavat muuttuvat korostetun paljon rengasprofiilin muuttuessa. - kuneimuutavikaaole
Joo, mullakin on idioottimaiset 225-45-18 renkaat alla ja kyllähän ne meluaa. Saman verrain kuin pienemmät nastarenkaat.
Onneksi stereot saa vähän kovemmalle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282641- 1282315
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162053- 1292010
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121764Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161491276Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291152Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901110Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901105Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361029