Hyvä peli, tykkäsin kaikin puolin MUTTA!
Kysyn että miten ihmeessä te pystytty ajamaan noin meluisalla autolla? Vai onko monilla se kuulo niin huono ettei haittaa yhtään :))
Itse koeajoin ja alla oli kitkat. Melu oli jo melko häiritsevää jo 60 vauhdissa.
80-110km/h meinas tulla itku.
Koitin ajaa lähemmäksi tien reunaa niin melu väheni sen verran että, pystyi ajamaanki pidemmän matkan ilman häritsevää melusaastetta.
PKS. kehät, moottoritiet ovat surkeammassa kunnossa kuin koskaan ennen. Mikä tietenki vaikuttaa meluun erittäin paljon.
Mun nykyinen -04 polo on reippaasti hiljaisempi nastarenkailla :O
Ajattelin että jos sorrun ostamaan auton niin vaimennan mahdollisimman hyvin stereoiden yhteydessä.
Kunpa jo pääsisin ajelee thaimaassa taas. Tuntuu että, auto leintäis ajaessa.
Niin hyvät ja sileät tiet ovat siellä.
Leon ja sisämelu!
3
532
Vastaukset
- melu tappaa
Kyllä melu on hirvittävän kovaa. Sekä loppuun kuluneet tiet aiheuttavat lisää melua reippaanlaisesti.
- rengasprofiili pilaa
Veikaan että autossa oli IDIOOTTIMAISET 225-45-17 renkaat ?
vaikuttaa tajuttoman paljon jos on esim fiksut 205-60-16 hiljaiset nasta renkaata alla melutasoon.
Renkaila nämä autot pilataan. Joissain autoissa ei renkaan mataluus hirveästi vaikuta mutta toiset yleensä jämäkät alustat omaavat muuttuvat korostetun paljon rengasprofiilin muuttuessa. - kuneimuutavikaaole
Joo, mullakin on idioottimaiset 225-45-18 renkaat alla ja kyllähän ne meluaa. Saman verrain kuin pienemmät nastarenkaat.
Onneksi stereot saa vähän kovemmalle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452549
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541649Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331623Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461344- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131170Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2721147- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22904Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889