Malleja halutaan kuvauksiin

Fzet

Morjes,
olen harrastajavalokuvaaja. Olen sijoittanut vuosien ajan kalustoon useita tonneja. Haluaisitko että sinut ikuistetaan hyvällä kalustolla.Syy miksi laitoin tämän viestin on se että saisin lisää oppia ja kokemusta mm. muotokuvauksesta. Heitä mailia osoitteeseen [email protected] jos olet kiinnostunut. Kalustolllani onnistuu mm. hääkuvat, portfoliokuvat jne. Ja ajattelin että mitään ne ei maksa jos et halua. Saisinpa harjoittelua mm. muotokuvauksesta. Olen Oulussa, ota rohkeasti yhteyttä. Tehdään historiaa.

6

185

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäilevä tissivako

"olen harrastajavalokuvaaja. Olen sijoittanut vuosien ajan kalustoon useita tonneja. Haluaisitko että sinut ikuistetaan hyvällä kalustolla.Syy miksi laitoin tämän viestin on se että saisin lisää oppia ja kokemusta mm. muotokuvauksesta "

Hyvä!

Hyono, jotta portfolio on hukassa :-)

"Ja ajattelin että mitään ne ei maksa jos et halua. "

kuullostaa kinkylle :-)

"Saisinpa harjoittelua mm. muotokuvauksesta. Olen Oulussa, ota rohkeasti yhteyttä. Tehdään historiaa. "

ylenpalttinen hehkutus tuotteen ominaisuuksista kuuluu enemmänkin meikki- ja automainontaan.

• autot...

Käykö pienoismallit ?

• Fzet

Ja miksipäs ei. Macrolla, 2.8 lasilla saa ihan kivoja kuvia mm. pikkuautoista jne.
        Epäilevälle voin sanoa että tämmöinen tämä nykymaailma on. Aina epäillään jne.
        Ajattelin vain että kun kerran kalustoa olen hankkinut, miksi ei niitä voisi käyttää myös toisten iloksi. Ja jos siitä joku haluaa jotain vaikka maksaa niin ei kait sekään ole väärin.

• Väärä ryhmä

Ajatteleeko kamera puolestasi, sekö tekee ne kuvat :-)
      En ymmärä mistä jatkuvasti sikiää ajatus, että harrastaja valokuvaajat ryhtyisivät malliksi. Pistä haku foorumille missä lymyää mallikokelaita.

• Masterlens

Vai että tehdään vielä historiaa, buhahaaaaahaaaa

• kuvankuluttaja

Ymmärrän onkelmasi. Mutta ehkä olisi kuitenkin varmempaa aloittaa omasta tuttavapiiristäsi. Ehkä saisit heidät paremmin luottamaan itseesi ja kuvaustoimintaasi. Itsekin olen huomannut, että tutut suostuu vain vapaehtoisen pakon edessä. Mutta siinäpä testi nro 1 kuvaajantaidoillesi.

Testi nro 2: Ottaa niin hyviä kuvia, että kuvattava antaa sinulle luvan näyttää kuvaa jolllekin toiselle. Eli normi-ihminen näyttää paremmalta kuin mitä luulee olevansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1373
    2. 72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1071
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      869
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      800
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      78
      708
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      703
    10. 44
      632
    Aihe