Pääsin eroon peräpukamista

Itä-Suomesta

Moi. Rupesin käyttämään anus tappia, kun luin jostain sen auttavan peräpukamien kanssa ja todellakin... pääsin niistä eroon. Onko tuo vaan sattumaa, vai onko tosiaan niin, että anus tapilla saa parannettuu pukamat? Olen nyt käyttänyt noin kerran viikossa tappia, ja pukamat ei ole vaivanneet sen jälkeen. Olen 41v tukeva mies.

2

675

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pukamaton.

      Peräpukamia ei ikinä koskaan tulekkaan, kunhan peset hanurin aina, siis aina vedellä.

      En ole vuosi kymmeniin pyyhkinyt persettä, vaan pesen sen lämpimällä vesisuihkulla. Enkä mene paskalle, ellei vessassa ole käsisuihkua. Jos on aivan pakko paskantaa eikä ole vessaa, niin sitten pyyhin öljyisellä kosteuspyyhkeellä. Siis ei sellaisella, missä ei ole alkoholia.

      Etenkin istumatyötä tekevien kannattaa ainakin kokeilla. Ei se maksa mitään. Palkkioksi saat ainakin puhtaan hanurin, missä ei paska tuoksahtele.

    • pukamaton

      Minulla oli myös kivuliaat ja vuotavat peräpukamat joista pääsin eroon värisevällä tekopeniksellä jota käytin useaan kertaan .Sitten aloin tapailla erästä ison kalun omaavaa miestä joka pani minua anukseen ja nykyään peräpukamat ei haittaa ollenkaan joten kyllä anaaliseksi auttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1500
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1217
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1156
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1014
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      755
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      752
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      377
      731
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe