Derbi GPR VS. Honda CBR VS. Yamaha YZF-R (kaikki 4t)

NELARIPOIKA

Eli missä näistä paras... kiihtyvyys, nopeus---> vakiona.... sit laittakaa vaa miinuksii ja plussii!!! PS. Derbi on sit nelariversio eikä jammun 2t
PPS. ÄLKÄÄ TULKO VALITTAA ET NÄÄ ON NELARIPASKOJA!!!

27

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rx125

      paras tehoissa yamaha ja kulutuksessa honda (: gpr o siit välist.. :p

      • NELARIPOIKA

        kiitti vastauksest... tiiäks paljo toi honda ja derbi kuluttaa satasel


      • rx 125
        NELARIPOIKA kirjoitti:

        kiitti vastauksest... tiiäks paljo toi honda ja derbi kuluttaa satasel

        honda jotai 2,5-3,5l satasel ja derbi hiuka enempi jotai 3-4l ja riippuu tietenki ajotyylist ja onko viritetty:p


      • NELARIPOIKA
        rx 125 kirjoitti:

        honda jotai 2,5-3,5l satasel ja derbi hiuka enempi jotai 3-4l ja riippuu tietenki ajotyylist ja onko viritetty:p

        ooke :)


    • sanoisin et noista kolmesta vaihtoehosta yamaha yzf-r on paras! luotettavin ja tehokkain. honda cbr tuntuu aika rimpulalta ku on niin pieni ainaki ne hiukan vanhemmmat mallit. derbi gpr on siinä välillä hyvineen ja huonoine puolineen.

      • jäbäjäbs

        Itse oon koittanu kaikkia cbr malleja: jc34 (kaasari) jc39 (ruisku) ja jc50 (2011- uudistettu) ja viimenen ei ainakaan ole rimpula. Mukavan pysty ajoasento ja helppo ohjata niin mettässä, kaupungissa kuin motarillakin. Yzäri on sporttisen näkönen ja "kisasempi" mutta painoa eessä tuntuu olevan huomattavasti enemmän, ajoasento ei ehkä sovellu niin hyvin kaupunkiajoon, kädet rasittuu pidemmällä matkalla yms. Mutta hyvä ja laadukas pyörä siitä huolimatta. Vanhat cbr:ät on jo aika menneen talven lumia, mutta virityksen kannalta 2004-2006 kaasarit on parhaita, koska yksinkertaisin. ei tarvi ruiskua säätää ja powercommandereita. putki kii ja kovaa ajoo. (njoo jos koko putkiston hommaa kannattaa laittaa isompi suutin) uudemmassa 2014- cbr:ssä on myös katalysaattori jolloin pelkkä slipon on erittäin hiljanen verrattunu 2004-2006 Bolt-oniin joka menee melkeen kokoputkistosta äänien perusteella. onhan noi melko rimpuloita nuo vanhat, mutta jos oot budjetilla tai haluut vaan perseillä/halvan stuntti bomberin ni nettimotosta joku 28k ajettu cebari 500e ja pientä virii.


    • niii ja vielä jos haluu hyvän nelarin vielä tohon noin ni uusimpia näitä apikka rs. perhanan hienojaki vielä ja lähes samaa tasoa kuin yammu

      • NELARIPOIKA

        okei kiitti vastauksist!!


    • ...

      Onko nää Derbin kevarit samallaisia sähkövikoja ku noi 50cc?

      Ite kans miettiis tulevaa kevarii, pelottaa vaa ku jokku sanoo et yzf-r tulee ranteet kipeeks ajaessa ku on nii makaava se ajoasento... kokemuksia ? itse olen vain n. 165 pitkä.

      Jotain sm- mallejakin oon kattellu esim. wr, marathon...

      • Nakki631

        Osta sellane uus cbr (vuodesta 2011--->) siinä ajoasento on paljon pystympi kuin yzfärääs ni ei tuu ranteet kipeiks ja niin


    • 18+1

      Kyllähän niissä voi olla samoja vikoja kuin 50cc. Derbien sähkövikoihin suurin syy on aivan liian kireälle laitetut nippusiteet johtojen kiinnittämiseksi ja muutenkin idioottimaiset johtojen vetopaikat. Mutta jokainen pyörä on näissä yksilö.

    • yleisesti ottaen derbin kevarit on laadukkaampia kuin derbin mopot eikä läheskään yhtä paljon vikaa, mutta tietenki maanantaikappaleitaki löytyy

      • arvaaks kuka :D

        jumankauta jätkähä kirjottaa täälä niinku ois kokemusta asiasta ;)


      • arvaaks kuka :D kirjoitti:

        jumankauta jätkähä kirjottaa täälä niinku ois kokemusta asiasta ;)

        mullahan on kokemusta perkele ;)


    • HondaCBR125R

      Mul o 2011 vuoden cbr (ei oo sellane rimpula) ja huiput mittarii kiitokumaras o 136. Mun mielest honda on kyl näist paras koska ajo_asento on vitust parempi ku yömahas. Honda o paras. Ja kyl se iha hyvi kiihtyyki!

    • CBR -07

      Näistä itse miettisin cbr : n hankintaa. Melkein joka suunnasta kun asiaa tarkastellaan cbr voittaa. Jammu häviää cbr:lle monesti koitettu, monesti nähty. Derbistä ei ole kokemusta kuin sen että ei se cbr:rrää vie. Jossakin näin tämänkin. Kaikissa hyvä kulutus, ei huoltoja(kuin tarpeelliset) ja kiihtyvät hyvin 4-tahdiksi, kokemuksella CBR kiihtyy näistä parhaiten kts. Motot. net artikkeli ja luota kokemukseen asiasta. Vaikka Jammussa on noin 1kw enemmän tehoa ( CBR vm. 2007 -> 10 kw YZF-R 11kw) ei se silti kiihtyvyydesä eikä huipuissa cbr:rrä vie. Plussaa siitä että CBR on halvin näistä.

    • polkasu

      Onko olemassa mitää enduro mallista 4t pyörää missä ois täydet 11kw ja polkasukäynistus

      • EbinNakki6969pingvii

        Harvois 125 nelareis o poljin ku on meinaa vähä raskas polkee sitä koska hitler ja nelitahti ja sivuvaubu zyndappi


      • koitappa

        laita mankiin joku tehoperkele


    • Joku

      Yzf-r paras. siinä ei ole paljoa kulutukseltaan eroa CBR:n mutta silti enemmän tehoa. mukavempi ajaa kun CBR on niin pieni ja kömpelo.. eikä mitenkään parhaimman näköinenkään. jos minulta kysyttäisiin mikä noista 3 ostettaisiin. sanoisit että Yzf-r

      • Ebin

        Ei viddu jan erig xDDD ebin mun sergulla on däysidehoinen abrilkia rs joga voiddaa deidän homojen lugiolaisden mopod xDDD


    • 4-tahti

      Juu, totta on että Yamaha häviää cebrille. Tutulla on YZF ja toisella tutulla sattuu olemaan CBR. Ottivat viivaa ja kyllähän se ysäri jäi. Molemmati silti ihan asiallisia.

    • mikugfv

      Moro Helaripoika:D

    • zoR

      Jos oot pitkän matkan ajelija niin siihen GPR paras. En ole itse kokeillut muita pyöriä, mtuta youtubessakin testi näistä kolmesta pyörästä ja GPR valittiin parhaaksi mukavuudeltaan. Kaveritkin sanoneet että voi kun saisivat minun penkkini omiin pyöriinsä (Yamaha, Aprilia RS ja GPR 125 2t). Myöskään kulutusta ei voi verrata niin rajusti näissä pyörissä koska mikään ei kuluta toista enempää tai vähempää ainakaan kriittisesti.

    • motoro

      poikkean nyt vähän asiasta mutta saako näihin uudenmallisiin seppoihin 2011> tehareita tai pelkkiä slipareita suomesta?

    • DERBI :D

      osta toi derbi se on hieno ja hyvä! :)

    • Daelim?

      Itse pidän näitä kaikkia hyvinä mutta taidan hiukan mennä derbin puolelle vs cbr yamahasta ei ole kevarina kokemusta lähes ollenkaan mutta villinä korttina ajattelisin myös daelimin hankintaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe