Ministerit ovat näemmä tyhmiä ja osaamattomia, rahaa vain syytävät joihinkin kummallisin maihin.
Vamhoja ihmisiä tapetaan, joka sekin on ihan hirrrrveetä. Onko aseena käytetty puukkoa puntaria tai muuta asetta tai hirttosilmukkaa.
Miten tuollaisista voidaan keskustella?
Kuka tuollaisista asioista kirjoittaa? Mistä minä voisin tietää!
Kyllä keskustelijoilla pitää olla jonkinlainen nimimerkki jolle vastata.
Onpa tietoja palstalaisilla
15
80
Vastaukset
- *
Jatketaan vain taas samaa, johan täällä on noita asioita pähkäilty, mutta, tehdään niin taas.
- |
Miksi nimimerkki on tarpeen? Siksikö, että aina voi odottaa, että tietty nimimerkki vastaa vanhasta tottumuksesta?
Toki kaikin hyvin kukin nikkinsä saa luoda, itse en sitä enää kaipaa.
Vapaa olla nikitön, sielu saa vaeltaa vinhasti ja vapaasti.
Mutta aina asiallisesti, on minun periaatteeni.
Sen soisi olevan kaikilla rekisteröityneilläkin. - susmorsian ek.
Edelleen raukkoina minä pidän tällasia lauseenpätkillä kirjoittajia...ai sielu saa vaeltaa vinhasti ja vapaasti. Juu, todella vinhasti meneekin, useimmissa ei järjen hiventä, jos nyt montaa sanaakaan.
No, siinäpä sitä suomalaista alistettua ja nöyryytettyä tuohivirsuporukkaa onkin nähtävillä, lysmyillään piilossa ja sitten ollaan niin urheita purkamaan traumaista mieltään, peräti vinhasti ja vapaasti.
Vielä enemmän halveksin rekisteröidyn nikin "sala-ampumisia", kauniisti leprutellaan omalla rekatulla, sanotaan olevansa rehellinen oma minänsä. Raukkamaista on sitten puskaan mennä, jos sanomansa ei olekaan yhtä "ylevää."
Minulle on ihan sama, kuka milläkin kirjoittaa, koska en pidä tätä palstakirjoittelua elämän tärkeimpänä asiana.Ite kirjoitan silloin kun kirjoituttaa....minä voisin sanoa olevani se vapaa kirjoittelija ja aika vinhasti joskus kirjoitankin, olivatpa sanomiseni mitä hyvänsä.
Huvittuneena tämänkin kirjoitin, kun en ymmärrä, miksi täällä niin tosikkomaisen tosissaan otetaan kaikki kirjoitukset, vastaan kyllä sanomisistani, koska "nimeni" on mukana.
Edellä oleva tarkoittaa, että otan vastuun...en vastailemaan kuitenkaan rupea älyttömiin mitättömyyksiin.- §§§§§§§
Minä taas pidän susm. raukkamaisen pikkusieluisena, sinunki tarkotus on vain uteliaisuus, tietää kuka nikin takana on,
pidä sinä vain nikkisi,
me nikittömät pidämme vapaudesta sanoa totuuksia julki, joita teikäläiset ei uskalla olette niin toistenne p er s e e n nuolijoita, imartelu lähinnä naurattaa. - Kyllä minäkin
§§§§§§§ kirjoitti:
Minä taas pidän susm. raukkamaisen pikkusieluisena, sinunki tarkotus on vain uteliaisuus, tietää kuka nikin takana on,
pidä sinä vain nikkisi,
me nikittömät pidämme vapaudesta sanoa totuuksia julki, joita teikäläiset ei uskalla olette niin toistenne p er s e e n nuolijoita, imartelu lähinnä naurattaa.vierastan susmorion ponnekasta omakehua joka kerta kun hän jotain sanoo, on siihen tuo ympättynä. Mnä se olen niin...!
Mikään ole sen kummempi. - |
Mistä Sinä voit arvostella minun kirjoituksiani?
Minulle riittää asiallisuus. Niin toivoisi useammalle muullekin olevan. - ....................
| kirjoitti:
Mistä Sinä voit arvostella minun kirjoituksiani?
Minulle riittää asiallisuus. Niin toivoisi useammalle muullekin olevan.Nikki I tarkoitti klo 15.12 viestinsä Susmorsiolle.
- *Kukkahame*
Susmorsian sanoi jo kaiken tärkeimmän.
Jatkan kutenkin ihan omaakin, miksi olla aina tyytymätön?
Meillä valitaan kansankeskuudesta edustajat jotka sitten päättävät omassa kiireysjärjestyksessä asioita heidät valinneen kansan puolesta.
Puolueiden välille syntyy erinäisiä kinastelun aiheita, joku aina voittaa ja päättää sen mukaan, joskus on hyvä ajatella tykönään kelle sen äänensä antaa.
Sivun sanalliset painit ovat omaa luokkaansa, ei kai muissa ikäryhmissä suoda jonkun kiusanhengen jatkuvia hyökkäyksiä.
No onhan siinä joillakin hymyn aihetta jos elämä on muuten masentavaa.
J A T K E T A AN! - Joo jatketaan ja
nikki mukaan että osataan tappotuomio antaa tietylle nikille.
- Se vaan oiski jännää
kun tappotuomio annettaisiin lauseenpätkälle!
HAHAHAhhahahaaa!
ÄHÄkutti! - Hyvä pointti!
Hih.
- he
Miksi meistä tallaisia keskustelijoita on tullut. Muistelen kun vajaa vuosi tulin
oli mukava piipahtaa täältä piristystä hakemassa. Koetetaan nyt keksiä älykkäämpää, vaan tarvitaanko pyytää lääkäriltä ilopillereitä.Tuntuu tänne on masennus pesiytynyt..Kevä ja pääsiäinen tulee nostakaamme nyt iloiseksi
elämämme tää. Elämän ihanampia asioita ei voi nähdä tai edes koskettaa.Ne täytyy tuntea sydämellään.. heta höpötteli. - Reino´
8&/(I:= ??? Mikäs saaatanaaan nimimerkki se nyt on?
Kai se nyt ainakin kidutusta on, jos 93-vuotias äijä on yön jäljiltä vielä puolen päivän jälkeen paska- ja kusivaipoissaan. Näin ja koin(=haistoin) tämän kaiken, kun kävin isääni tervehtimässä Vaasassa täältä Espoosta käsin.
Elämäänsä kyllästynyt ja leipääntynyt hoitsu alkoi vitttuilla, kun huomautin hänelle asiasta. "Sopii tänne tulla haistelemaan kusivaippoja ja ..." . Jotenkin ynmmärsin, että tekevät minkä voivat, mutta kuitenkin. - näin näreet
Voi että tuli paha mieli tuosta, mutta se on nykyistä vanhainhoidon elämää, toivottavasti itse löytäisin aikoinani tuon asian edessä ollessani jonkin hyvän ratkaisun.
Joskus muistan, kun kävin vanhusta katsomassa, oli sellainen alusastia, joka laitettiin alle.
Ikävältä sekin minusta näytti, mutta silloin pitää vanhuksella olla vielä tajua sanoa asiansa.
Nyt niitä käytetään nuoremmilla sänkypotilailla vielä.
Jaa, jaa, pitäisi hoitohenkilökuntaa olla välttämättä enemmän, että jaksaisivat vaippoja useammin vaihtaa, vai tulisiko sitten tenää rahasta. - !!!
"Se vaan oiski jännää
kun tappotuomio annettaisiin lauseenpätkälle! "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862