Yk ja kansaivälinen yhteisö mielestäni kannattaa aseista riisuntaa. Obama ja jotkut muut haluavat ettei joillakin olisi aseita Meidän pääministeri haluaa tänään näi .., en halua puuttua aselakiin en usko että se auttaa mitään ,, kos joku haluaa käyttää asetta niin hän käyttää ,, eli, on erimieltä aseet on sallittuja Mistä aseen käyttö johtuu, siksi kun se on saliittua,, aseet siis,, hän puhuu kansainvälistä käsitystä vaastaan hän sallii aseet ,, Sallitaan aseet ,, hullu puhuu niin,, miks tarviit aseen ,, ei ole oikeutta kuin hakea oikeutta ,, ihmeelliistä puhetta,, pääministeriltä Ok jatkan mitä p räsänen sanoo jengi liivit pois tuskin nämä ns rikoööis jegit on olleet osallisia väkivallan tekoihin ja poliisia vähennetään tulee paikalle kun kaikki on ohi,, Poista liivit äläpoista aseita MOI
Aseet ja jengi liivit
Ikämies doku pohjan
0
193
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423