Tell me?

Vauhti-Liisa SumMuM

Mun s 60 .stä meni vasen takavako pimeeks. Vilkut ja jarruvalo toimii. Muuten pimeenä.
Aluks oli vaan yks polttimo pimeenä ,-nyt koko kompleksi.
Missä rasiassa niistä kolmesta takalamppujen varokkeet ovat?
Jos ei varokevika,-niin mikä sitten? Voiko polttaa varokkeen kun yks palanut rasittaa muita ja ylikuormituksen takia polttaa SULAKKEEN?

6

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DX

      Vaihda molemmat lamput, myös oikealle puolelle!

    • Ohjekirja auttaa

      Koska et mainitse autosi vuosimallia, niin eiköhän sielä löydy perinteiset lamput, joilla on vaan ikä tullut täyteen. Avaa tavaratilan peitekansi ja sieltä ne löytyy. Olet varmaan katsonut auton ohjekirjasta, kuinka ne vaihdetaan. Sulake EI ole palanut, joten tarkista ne lamput. Osta muutama lamppu valmiiksi tarvikeliikkeestä tai markettien autotarvikepuolelta, ei maksa montaa euroa. Teho 5W, kanta BAY15d, eli ihan perinteinen kaksinapainen lamppu, ellei kyseessä ole joku LED-viritys?

      • Vauhti-Liisa SumMuM

        Ostin polttimot Kaksi kappaletta ja taas palaa..Ihmeellistä että toinen polttimoista näytti olevan ehjä. Lanka ei ollut poikki. Vaihdoin senkin ja sitten toimi..
        Sulakkeisiin en kajonnutkaan. Kiitos!


      • jope879
        Vauhti-Liisa SumMuM kirjoitti:

        Ostin polttimot Kaksi kappaletta ja taas palaa..Ihmeellistä että toinen polttimoista näytti olevan ehjä. Lanka ei ollut poikki. Vaihdoin senkin ja sitten toimi..
        Sulakkeisiin en kajonnutkaan. Kiitos!

        En tiedä minkäikäinen tuo Vauhti-Liisan Volvo on. Itsellä ollut 6v. -01 mallinen ja täytyypi sanoa, että kyllä niitä takapolttimoita saa aika usein olla vaihtamassa.


      • volvonmiäts
        jope879 kirjoitti:

        En tiedä minkäikäinen tuo Vauhti-Liisan Volvo on. Itsellä ollut 6v. -01 mallinen ja täytyypi sanoa, että kyllä niitä takapolttimoita saa aika usein olla vaihtamassa.

        En tiedä minkäikäinen tuo jope879:n Volvo on. Itselläni oli 1999 mallinen s80 t6 volvo, eikä siinä ollut 6 voltin sähköjärjestelmää, ja moottorikin oli suora kuutonen.


    • vghjjbnkjbkjhj

      Noita takavalopolttimia tuntuu menevän, vaihdan ne aina pareittain, muita ongelmia ei ole ollut lainkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe