Mun s 60 .stä meni vasen takavako pimeeks. Vilkut ja jarruvalo toimii. Muuten pimeenä.
Aluks oli vaan yks polttimo pimeenä ,-nyt koko kompleksi.
Missä rasiassa niistä kolmesta takalamppujen varokkeet ovat?
Jos ei varokevika,-niin mikä sitten? Voiko polttaa varokkeen kun yks palanut rasittaa muita ja ylikuormituksen takia polttaa SULAKKEEN?
Tell me?
6
147
Vastaukset
- DX
Vaihda molemmat lamput, myös oikealle puolelle!
- Ohjekirja auttaa
Koska et mainitse autosi vuosimallia, niin eiköhän sielä löydy perinteiset lamput, joilla on vaan ikä tullut täyteen. Avaa tavaratilan peitekansi ja sieltä ne löytyy. Olet varmaan katsonut auton ohjekirjasta, kuinka ne vaihdetaan. Sulake EI ole palanut, joten tarkista ne lamput. Osta muutama lamppu valmiiksi tarvikeliikkeestä tai markettien autotarvikepuolelta, ei maksa montaa euroa. Teho 5W, kanta BAY15d, eli ihan perinteinen kaksinapainen lamppu, ellei kyseessä ole joku LED-viritys?
- Vauhti-Liisa SumMuM
Ostin polttimot Kaksi kappaletta ja taas palaa..Ihmeellistä että toinen polttimoista näytti olevan ehjä. Lanka ei ollut poikki. Vaihdoin senkin ja sitten toimi..
Sulakkeisiin en kajonnutkaan. Kiitos! - jope879
Vauhti-Liisa SumMuM kirjoitti:
Ostin polttimot Kaksi kappaletta ja taas palaa..Ihmeellistä että toinen polttimoista näytti olevan ehjä. Lanka ei ollut poikki. Vaihdoin senkin ja sitten toimi..
Sulakkeisiin en kajonnutkaan. Kiitos!En tiedä minkäikäinen tuo Vauhti-Liisan Volvo on. Itsellä ollut 6v. -01 mallinen ja täytyypi sanoa, että kyllä niitä takapolttimoita saa aika usein olla vaihtamassa.
- volvonmiäts
jope879 kirjoitti:
En tiedä minkäikäinen tuo Vauhti-Liisan Volvo on. Itsellä ollut 6v. -01 mallinen ja täytyypi sanoa, että kyllä niitä takapolttimoita saa aika usein olla vaihtamassa.
En tiedä minkäikäinen tuo jope879:n Volvo on. Itselläni oli 1999 mallinen s80 t6 volvo, eikä siinä ollut 6 voltin sähköjärjestelmää, ja moottorikin oli suora kuutonen.
- vghjjbnkjbkjhj
Noita takavalopolttimia tuntuu menevän, vaihdan ne aina pareittain, muita ongelmia ei ole ollut lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O432238Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on272040Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1951587Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn651579Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok841349Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s01290Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81271- 131234
Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191184- 151131