Nonnii kaikki te pullaperseet jotka ostitte tämän keewayn paskaläjän joka kulkee sen 45km/h vakiona ja haluatte sen kulkemaan jotain 70 ni lukekaapa tämä.
Itse siis ostin tämän ja olin vitun pettyny et tää hajoo joka 500km. Mut sit ajattelin vähä virittää kulkee ja on muuten aikas saatanan helppoo.
- Avaat putken alkukäyrän ja paisarin välistä ( Itellä 2 kuusiokolopulttia ja 1 pultilla ) ( Huom. kaikissa on vastakappale)
- Kun putki on auki, otat paisarista kädellä ja pikkusen siirrät sitä pois edestä et se koko paskaputki aukee.
-Sitten otat viilan tai rälläkän mut jos ei löydy rälläkkää ni sitte viila kauniisee käteen ja suurentamaa sitä kuristuksen reikää mikä siinä on. Ja siinä kestää sitte ihan vitusti joten suosittelen hommaa jostai rälläkän.
- Sitte ku oot viilaillu ( ite otin ns. Puolet pois ja kulki 60km/h suoralla vakiosuuttimella
-Ilmanputsarin holkki voi vielä olla paikoillaan jos pistät kulkee 60 mut jos laitat kulkee sen 70 ni sit alkaa suuttimen vaihto ja holkin poisotto paikallaa.
- Sit kun oot valmis ni käännät alkukäyrän ja paisarin yhteen ja ruuvaat pultit mutterit ja kaikki takas kiinni.
- Sitte ku laitat käyntii viritettynä ni anna sen rullaa vähä aikaa tyhjäkäynnil ( n.1min )
ja sitte ku ajat pitkän matkan kuristamattomal alkukäyräl ni älä ihmettele jos putkesta tulee savua koska silloin karsta palaa paremmin kun pakokaasu virtaa putkessa paremmin ja se myös lämpeää enemmän.
Ja sit viel jos rikotte ni syyttäkää itteenne. ei oo kovin vaikeeta.. itekkään oo mikää ruudinkeksijä mopohommis..
Aikaa kulu 15-30min
Rahaa meni 0e
Sain kulkee 60 ja kiihtymää iha jees sillee et terpi homot jää viivoil niiden vakio paskoil
Keeway Tx 50cc Viritys ( Ei tarvitse hitsiä tai rälläkkää )
38
6143
Vastaukset
- kuusaan mies.
tule sinä pullaprse idiootti tänne niin minä näytän sinulle mitä tapahtuu viritteleville pikkupojille.
isäskin sietäis saada kepistä päähäsä ku antaa pojan virittää- sepi1112332
No vittu mä tungen kepin sun perseeseen
- huoh..
sä jäät iha kakkoseks jos derbi äijjät alkaa virittää niitten derbei..... hanki elämä
- deqqe
Oisko tohon keeway tx 50 mitään muita katteita tai osia jotka sopis siihe ku alkuperäset on aika rumat omast mielest :D
- Jutustelija1
Viri-Viriä niin alkaa näyttää hyvältä muiden jäädessä taakse.
- Vermeitä
Jutustelija1 kirjoitti:
Viri-Viriä niin alkaa näyttää hyvältä muiden jäädessä taakse.
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.com/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html
- tällaistaa
Keeway tx 50 sm sopii generuc trigger sm 50 takalippa . Samanlainen lippa on kuin derbeis ja aprilioissa melkeipä .. Moottori on minarelli am6 eli sama kuin melkeinpä kaikissa muissa mopoissa . Takalipan kun vaihat voi ottaa rekisterikilven pidikkeen pois kokonqan ja kilpi menee uuteen takalippaan kiinni...myös uudet vilkut kannattaa hankkia ( sailytä vanha jarruvalo hinta on 110e) sitten voit ottaa vaikka tarrat kqtteista pois mutta varovasti itseltä lähti maalit otin otin kee tarran pois bensatankin kohilta. Jos omistat mustan keeway tx:än niin kannattaa hankkia punaiswt vanneteipit,tupt,kahvat jne. sopii hyvin ja näyttää hyvältäkin...valkoiseen malliin kannattaa hankkia vaaleannsiniiset tupet,kahvat,vanneteipit ja peili. siinä vähän infoa hintaa tulee tuuningillle 50-150e
- keeway_&_ylpee_siitä
Älkää ny ihmiset leikkikö millään viiloilla ym. Otatte sen alkukäyrän ruuvipenkkiin tai vastaavaan puristuksiin ja otatte taltan käteeen ja lyötte sen kurin irti saa pois kun vähän kääntelee
ihme vammaiset itse tein näin ja kulkee muuten vakiona paitsi pienempi eturatas (14") 70-90... - Kopiolaatua
Moottori on minarelli am6 kopio..
- Anonyymi
Keeways on am6 kopio
- dr44
Itselläkin on keeway vaihoit kai suuttimen siihen sitte ku kerran otit kurin poijjes
- Jaa-a
juu no silti siihen menee osat jotka menevät aitoonkin minarelli am6 moottoriin.
- wer wer
Mikä on keewayssä vikana ... huollossa eka kuri otettu pois paisarin kohilta ja sitten ilmanputsarista toinen....ja menee vain 55-60 mitä pitää tehdä ja mitä on säätöjä täytyisi tehdä ?
- dsfffdfdfddf
mis siel ilmaputsaris se holkki on?
- hdfsahdshdshsa
Ekaks pitää ottaa se työkalu laatikko pois sieltä penkin alta. Sit näkyy se ilmanputsarin imukaula kokonaan. Sitten pitäisi jos näkyä missä se holkki on, sormella otat vaan poies sen.
- Vain homot
Virittää mopoja.
- JESJES123asdasd
nii otin sielt ilmanputsarist kurin pois ja sit alkukäyrästä on otettu kuri poijjes nii mitäs nyt ? mopo menee hurjat 60 ....
- keeway leviää
ottakaa vaan se vitun alkukäyrän ja paisarin välissä oleva kuri vittuun nii menee vakio suuttimellaki sen 70 tasasella 70kg ihmisen alla...
- kokeiltu on
80kg menee vakio välityksillä 11/55 tasaisella n.75km/h kun kurit otettu pois kaikki 3 kpl
- kii vi
65km/h kevarin mittariin meni....
- jaa ja
Jaa-a 12-53 välit tyhjennetty alkykäyrä isompi suutin, säädöis huiput suoralla mittarin loppuun saakka :-) ja painan 65kg
- hemmetin keevari
mitähän pitää tehä kun laitan kolmoselta eteenpäin niin vedot katoo mut ei aina???
- hih huli
Itelläki lähtee tehot kolmanne vaihteen jälkeen ja ku laittaa ryypyn pois nii mopo meinaa sammua. Suutin on kokoa 106
- qeqqer
onko liian pieni suutinnn
- keevari
thaanks pitää kokeilla :)
- Pintaa syvemmälle
Mopossa on ainoastaan kolme kuristinta
Ilmanputsarissa on kuminen hengityksen tukkija, joka ei ole oleellinen viellä alkukäyrän suppilokurin poiston jälkeen.
Ilmanputsarin kurin löydät , kun otat penkin pois ja sitten työkalulaatikon ruuvailet irti. Kuminen kuri on snorkkelissa kiinni.
Alkukäyrän kuristus.
Tarvitset, sahan/rälläkän 100-105 koon suuttimen (dellorton 6mm)
Suutin on oleellinen siksi että kone saa tarpeeksi menovettä ja näin ollen ei leikkaa.
Alkukäyrä elikkäs moottorista lähtevä putki joka on pulteilla kiinnitetty paisuntakammioon.
Avaat alkukäyrän kuusiokolo pulteilla kiinni, joten kuusiokoloavain vain käteen ja ruuvailemaan. Kannatan ottamaan koko alkukäyrän irti, joten täytyy sinun irroittaa alkukäyrään tuleva letku myös. Huomioikaa että alkukäyrässä on tiiviste joten pitäkää se tallessa.
Nonniin. Alkukäyrässä on tosiaan suppilomainen kuristus, jotenka sitä pitää sahailla. Kannatan rälläkkää , mutta jos et omista niin rautasahalla tai vastaavalla pienentämään.
Suppilon kun olet ottanut irti niin kaikki takaisin kasaan ja mopo käyntiin.
Annat käydä 2-10 minuuttia ja sitten vain rajua ajoa.
Viimeinen kuristus on paisuntakammiossa
kuristus on keskellä putken paisaria ja sen saa ulos avaamalla putken rälläkällä paisarin keskellä menevän hitsisauman kohdalta. Tämä kuristus sijaitsee katalysaattorin kohdalla joten katalysaattori pitää poistaa. Tämän jälkee putki pitää hitsata kasaan.
Tämän jälkeen tarvitset suuttimen kokoa 105-110.
Tehoputkea et enää tarvitse, koska putki on kokonaan tyhjennetty ja toimii näin ollen teharina. - Jos tahtoo
Että mopo kulkis vain noin. 55km/h, mitkä tulis olla rataskoot?
Kuristukset poistettu alkukäyrästä ja ilmanputsarista
...kulkee iskäkin alla 70km/h :-(
Kiihtyvyyttä ja vetoa saa olla mutta tuo vauhti on liikaa.
Jos en suutinta vaihda (on nyt vakio) mitä silloin voi tapahtua? Pitäiskö vaihtaa esim. 102 koon suutin niin kuin tuolla aikaisemmin on suositeltu.- Ohjeistusta jatkaen
Laita ilmanputsari kuri takaisin ja jos kerran alkukäyrän kuri on pois otettu niin 105 suutin kiinni ja säätämään jos tarvetta näet .
Mutta rataskoot , edessä on vakiona 12p joten eteen vain 10p... Kannatan vaihtamaan ketjut reginaan tai vastaaviin koska keewayn omat ketjut ovat todella heikkoa laatua, ei kestä ja voivat huonon laadun takia lyödä lohkoon kiinni pahimmassa tapauksessa. - Vielä jatkaen 2
Vielä jatkaen jos suutinta et vaihda ja ajat kuristamattomalla alkukäyrällä olet ottanut ilmanputsari kuristuksen pois niin mopo käy ajossa liian laihalla ja näin ollen jossain vaiheessa leikkaa kiinni.
- keewaytx105
Vielä jatkaen 2 kirjoitti:
Vielä jatkaen jos suutinta et vaihda ja ajat kuristamattomalla alkukäyrällä olet ottanut ilmanputsari kuristuksen pois niin mopo käy ajossa liian laihalla ja näin ollen jossain vaiheessa leikkaa kiinni.
Miksi vitussa kulkee 55 mittariin vaikka alukäyrän suppilo sahattu pois ja reikä aukastu putken kokoseks ja ilmanputsarin kuristus myös otettu veks
- jooh2
keewaytx105 kirjoitti:
Miksi vitussa kulkee 55 mittariin vaikka alukäyrän suppilo sahattu pois ja reikä aukastu putken kokoseks ja ilmanputsarin kuristus myös otettu veks
Suutin....
- keewaytx105
Minkä kokonen toi vakiosuutin on?
- jatkaen 3
vakio suutin on 98, laita kokoa 105.
Laita samalla ilmanputsarin kuri takaisin koska ei tuolla kokoonpanolla hyödytä mitään. - vittuuntunut
Voisko joku laittaa pikaisesti paisarissa olevasta kurista kuvas? Olis kiva tietää mistä kohtaa rupeen rälläköimään!
- Häh
Siis mikä mies täällä huutelee?Varmaan joku pullaperse tää kaveri, onko sulla poika pullaa pyllyssä?
- Noh!
Joo mikä ihme leipuri tämä aloittaja on?
- jumalautsika
minneköhän sinunkin huumorintajus on vittu taitanu seikkailla?
- PIllunen
munaa perseeseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295