Moro.
Olen 70 luvun taitteessa syntynyt mukava, luotettava, joustava ja huumorintajuinen mies pk seudulta ja olisi suunnitelmana päästä vaikkapa etelän lämpöön äkkilähdöllä. Matkan kohde, kesto ja ajankohta ei merkitsevä. Jopa Euroopan kaupunki kohteet kiinnostavat.
Uusio sinkkuna olemisen haittoihin kuuluu matkaseuran puuttuminen. Kavereilla perheet ja työelämän paine sellainen ettei heistäkään matkaseuraa löydy. Olisitko sinä kiinostunut lähtemään mukaan kämppikseksi ja vaikka seuraksi kahvilaan johonkin kivaan kohteeseen. Reissussa on vaan mukavampi kaksin kun voi vaihtaa ajatuksia kiinostavista kohteista jne. Toki voi kulkea yksinkin mutta uskon että molempia kiinostavia yhteisiäkin kohteita löytyy.
Olen savuton ja alko ei todellakaan ole ongelma. Haen leppoisaa fiilistä ja uusia kokemuksia. Laita mailia jos kiinnostaa. polkabilly (at) live.com
Mukava mies etsii matkaseuraa äkkilähdölle
Matkakuumetta2012
2
251
Vastaukset
- btty
Hei!
onko tuo myös meseosoite? Mulla olisi tosi äkkilähtö jo tänään tarjolla keskieurooppaan... - siksakkiavaan
Ja millä aikataululla -nyt, heti vai viikon päästä? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1742139Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3131819- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821268Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251101
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972