Usein näkee ilmoituksia joissa, yleensä naiset, hakevat lavoille vakituista tanssipartneria, mies odottaa kotona. Mitä näiden naisten päässä oikein liikkuu. Ei niin hullua, tanssitatoista miestä olekaan, joka tälläiseen lähtisi. Miksi tanssittaisi samaa naista koko illan ja sitten nainen menee kotiin miehensä viereen. Siis, naisen seura pitäisi riittää ja tanssittaa häntä siitä kiitollisena koko illan !?? Minulle ainakin on vaihtelua hakea useampaa naista illan aikana ja on mahdollisuus että flaksi käy. Tälläisen vakiparin, mies kotona, kanssa ei ole mitään
hupia tiedossa. EI KIITOS vakiparille, paitsi tyttöystävälle.
Vakituinen tanssipartneri, mitä järkee !!
29
1216
Vastaukset
- Mr VTa
Olen samaa mieltä. Minä en ainakaan suostuisi moiseen. Minä tekisin saman kuin edellinen. Haen useampaa naista että flaksi käy. Syvältä Hanurista nuo tuollaiset naiset jotka hakee tanssitaitoista miestä tanssin ajaksi- Ei kiitos.
- Ööööh tuota....
Kävikö edes mielessä, että myös miehellä voi olla vakkari-kumppani, joka ei tahdo tai ei voi tanssia?
Ehkä joissakin tapauksissa myös miehestä on mukava harrastaa tällä tapaa!
- Helo II
Kyllä ainakin minä etsin vakiparia useasti. Perimmäinen motiivi on tietysti yhteinen harrastaminen mutta sille pitää olla joku muodollinen syy. Vaikka opetella joku tanssilaji, tehdä esitys tai osallistua jokonkin suurempaan yhteisesitykseen tai tanssikilpailuun. Ihan muutenvaan olisi kanssa kiva tanssia.
Itse asiassa sellaista daamia joka on täysillä mukana onkin aika hankala löytää. Ensiksi pitää pystyä seuraamaan ja toiseksi pitää muistaa myös kuvioita. Eihä sitä mieskään voi ihan kaikkea muistaa ja osata. Tanssikirjatkin vaikeine notaatioineen ovat aika vaikeaa luettavaa. - jfdlöaskjfdöakls
Öö, kaikenlaiset ilmoitukset ovat sitä varten että niihin vastaavat ihmiset joille se sopii. Ei ilmoittaja sinua kaipaa.
- astraman
Hauska ajatus kuitenkin. Parisuhteessa oleva nainen etsii tanssiparin, ja yhdessä he sitten kesän kauneimpina iltoina tanssivat lavoilla. Jos tanssireissu tehdään vähän kauemmas niin hotelli tai muu majoitus pitää ottaa. Joskus ollaan matkalla koko viikonloppu kun on taas niin hyvät esiintyjät. Tietysti jossain vaiheessa nainen vie tanssimiehen kotiinsa ja esittelee miehensä. Siellä paiskataan kättä ja otetaan malja ystävyydelle. Tällainen tarina ei taida olla ihan tosi elämästä.
- Kokemustapa7
Tuo loppu ei ole tosielämästä, vaan kyllä ne kaikki naiset mitä olen kohdannut noissa "tanssipari" merkeissä, haluavat ennemmin tai myöhemmin kyllä muutakin. Olivat sitten varattuja tai ei. Myös pahastuvat melkoisen pahasti, joa eivät saa mitä haluavat.
- Kokemustapa8
Kokemustapa7 kirjoitti:
Tuo loppu ei ole tosielämästä, vaan kyllä ne kaikki naiset mitä olen kohdannut noissa "tanssipari" merkeissä, haluavat ennemmin tai myöhemmin kyllä muutakin. Olivat sitten varattuja tai ei. Myös pahastuvat melkoisen pahasti, joa eivät saa mitä haluavat.
No sinunhan kannattaa vastata ilmoitukseen ja opettaa ihmisille omia kokemuksiasi.
- Kerta riitti samaa n
Kokemustapa7 kirjoitti:
Haluaa muutakin kuin tanssia,olen itsekkin vienyt varattua naista tanssimaan,
ekalla tanssikerralla kun lähdettiin pois nainen alkoi kaivamaan minun
munia,ajoin auton levikkeelle kaadoin penkit vetasin naisen pikkarit pois,
siinä parituntia jumpattiin,vein naisen kotiin. - Ai mää vai
Kerta riitti samaa n kirjoitti:
siinä parituntia jumpattiin,vein naisen kotiin.Saitko?
- Hheh...
Kerta riitti samaa n kirjoitti:
siinä parituntia jumpattiin,vein naisen kotiin."..siinä parituntia jumpattiin"
Taisit tarkoittaa "pariminuuttia"
- Liikuttavaa
"Mies kotona, ei mitään hupia tiedossa": jos ei tanssi itsessään ole sinulle hupia, niin varmaan joku baari olisi sopivampi paikka harrastaa tuota seuran iskemistä!!
Meitä kun on paljon, jotka saadaan se hupi nimenomaan siitä musiikissa liikkumisesta, ikäänkuin keholla soittamisesta. Ja se on parasta silloin, kun sitä ei häiritse sivujuonteet.
Itse olen juuri sellainen nainen, josta olisi kiva saada vakipari silloin tällöin jonnekin. Mutta sepä ei olekaan helppoa, koska kaikilla kehittyneillä tanssijoilla näyttää oleva jo tanssitettava. Itse olen liikunnallisia lahjoja saanut ja niitä myös paljon kehittänyt, mutta en mikään kilpatanssija, se kun ei ole kiinnostanut. Pidän juuri siitä musiikkiin tanssimisesta, kuviot on ikäänkuin seuraus siitä.- Liikekieli
Liikekieli liikuttavalle. Mielipiteesi on kuin ajatuksistani eli juuri noin koen myös tuon tansiinkäytön elämän osana liikuttajana. Lisäyksenä kysynkin onko mies/nainen parisuhteessasi samaa mieltä? Toimiiko oikeasti?
Vakiparin haluan vaikka vaikka loppuajakseni mutta sellaisen että, voi tanssia ja liikunnallisesti jos vakiparina ei voidakkaan joskus lähteä.
Kuviot ovat seurausta siitä! - Liikuttavaa
Liikekieli kirjoitti:
Liikekieli liikuttavalle. Mielipiteesi on kuin ajatuksistani eli juuri noin koen myös tuon tansiinkäytön elämän osana liikuttajana. Lisäyksenä kysynkin onko mies/nainen parisuhteessasi samaa mieltä? Toimiiko oikeasti?
Vakiparin haluan vaikka vaikka loppuajakseni mutta sellaisen että, voi tanssia ja liikunnallisesti jos vakiparina ei voidakkaan joskus lähteä.
Kuviot ovat seurausta siitä!En ole parisuhteessa itse, mutta tanssitutuissa on pariskuntia, jotka käyvät yhdessä tai erikseen harjoituksissa ja tansseissa. Se on yhteinen harrastus, joka toimii monella tavalla.
Jos ihmisten välillä ei ole luottamusta, ei siitä silloin tietenkään mitään tule.
Mutta tähän harrastukseen hurahtaneet tanssii kyllä pelkästään siksi, että se on kivaa.
- Vieraissa evästetty
Minusta tuo on hyvä järjestely, jos lähdetään tuntemattomaan paikkaan. Joskus voi käydä niin, että ei pääse vieraassa paikassa tanssimaan muuten kuin omalla hakuvuorolla. Siis nainen ei pääse miesten haulla ja mies naistenhaulla. "Eväs" on silloin hyvä olla mukana. Tutussa paikassa en kyllä haluaisi mitään riippakiveä rajoittamaan hakujani.
- 5+12
Pidemmän päälle yhdistelmä, jossa avioparista vain toinen kulkee tansseissa yksin, ei toimi. Mies odottaa kotona lasten kanssa, kun vaimo tanssii ja tulee yöllä takaisin. Ero siitä tulee.
- Esimerkinvaikutus
Niin tekee ja pitääkin. Lasten vuoksi ainakin.
- 12+5
Asia ei ole noin yksiniitinen. Voit sanoa noin vain kokemuksesta. Toisilla voi olla päinvastaisia kokemuksia.
- Vaimo
Meillä toimii. On toiminut jo kymmenen vuotta.
- Lomanodottajatarrr
Pitäisikö oma harrastus jättää,se ainoa henkireikä,vain siksi että puoliso ei tanssi?
Mikä niitä riivaa,jotka kaikessa ajattelevat vain aina pahinta?
Itse uskon että harrastaa voi vaikka mitä,sortumatta silti syrjähyppyyn.
Puolisoilla pitääkin olla omia harrastuksia.
Olen nähnyt eroja sen vuoksi,että kummallakaan ei ole omaa tilaa tai älliä hankkia omaa elämää avioelämän lisäksi.
Itse osaan tanssia jonkin verran,mutta olen sen jättänyt koska mies ei ymmärrä.Hänen mielestään tanssimaan mennään vain "se" mielessä.
Olen korvannut tilanteen olemalla kesälomat maalla,yksin.
Nautin sen kuukauden siitä,että saan tehdä kaiken ihan oman aikatauluni mukaan.
Telttailen ja retkeilen.Pyöräilen paljon. Nukun silloin kun huvittaa ja kävelen
metsässä silloin kun huvittaa.
Vieraissa en käy kun ei se kiinnosta.
Seksi on aikanamme yliarvostettua. Ja jos se mieleen tulee niin minulla
on kaksi tervettä kättä. Ei siihen ketään räkänaamaa tarvita.
Ja loman jälkeen palaan taas tyytyväisenä kotio ja jaksan taas seuraavaan kesään. - Tikka hakkaa nokalla
Kannattaa valita tyrkkyrivistä sellainen nainen jota ei ole aikaisemmin
höylännyt,vaihtelu virkistää,koloissa on suuria eroja. - Tanssssija
Minä en ala tansseissa miettimään elämän syntyjä syviä ja filosofisia peruskysymyksiä.
Minulle käy hyvin, että tänä iltana tanssitaan täällä ja nyt viihdytään toistemme seurassa eikä mietitä onko joku varattu tai karannut tai ikisinkku.
Parketilla minulle riittää, että tässä liihottaa nyt tanssipari toistensa liikkeistä ja tanssin osaamisesta nauttien. - Kungo
En todellakaan mieti, vaikka sinkku olenkin, onko pari ehkä varattu tai vapaa. Elämä ei ole niin yksinkertaista.
Mutta voin vaihtaa jonkun ajatuksen ja kenties, kenties, joskus
jos jokin suurempi voima puuttuu peliin, tanssi muuttuukin elämää suuremmaksi. Mutta usein se on sitä arkista juupa-juuta- johon ei jää paljoa lisättävää. Sillä suomalaiset naiset ovat suurelta osin aika tylsiä, mutta luotettavia. - Kungo
Ja tietysti Pohjanhoviin tänään kun ei eilen kun Samuli "Viktor Kärppä" Edelmann oli siellä esiintynyt, päässyt.
Samuli on kuitenkin jämerä äijä ja hintansa väärthi, sanoi Maijalan flikka. - Tunneteilija
Et näköjään tiedä mitä tanssi on. Tanssihan on kehon kieltä, ei siinä huudella parketin laidalta toiselle , meille vai teille. Silloin kun tanssi sujuu niin, naisen ei tarvitse vikistä, eikä miehen viedä, se vaan käy. Se intiimi tilanne kehittyy tanssiessa niin, että se johtaa puhumatta saman peiton alle.
Tämä on sitä tunteen tasolla olevaa tanssitapahtumaa, eikä se unohdu hetkessä pois. - Toisille
Hyvää asiaa vieläkin, vuosien jälkeen. Osa ihmisistä ajattelee yläpäällä. Kaikki ei koe kotona sitä tunnelmaa ,mitä tanssipaikoilla voi parhaimillaan kokea. Älyllinen keskustelu on joillekin myös tärkeää, sitäkään ei vakikumppaneilta aina saa. Kun himot katoaa älykäs kommunikointi tulee tilalle. Joillekin tämä on parasta huumetta.
- tancer
Ja kun ollaan tanssimassa niin sitä himoahan ei saa esiintyä koska ollaan vain tanssimassa. Eikä sen puoleen keskustelukaan käy koska ollaan tanssimassa eikä tänne ole tultu puhumaan.
Joskus tuntuu, että tanssiporukka on melkoisen rajoittunutta.
- KokenutOON
Joo, oon huomannut että varsinkin houkuttelevan kauniit tanssijanaiset pyytää esim kurssipariks. Sitten kun mies pyytää treffeille muuhunkin kun tanssiin, niin vastaukseksi tulee "Ei oo sopivaa tanssien ulkopuolelle. Mun miesystävä ei tykkää." Kyllä nyt tanssimiehen pitää olla kelpaavampi, kun joku vitun sohvaperuna makaamassa kotona tai kittaamassa kaljaa baarissa!!!!!! Niin paljon on pettynyttä kokemusta kun nätti daami pyytää kurssipartneriks, mutta yllättäen onkin varattu, kun pyytää sitä treffeille. Menkööt varattu daami mielummin miehensä kanssa kursseille. Jos mies ei lähe ja vakiokurssiparin löytäminen on varatulle houkuttelevan kauniille daamille niin tärkeetä, niin pyytäkööt mielummin vaikka homoo kurssikaveriksi, niin tiedoks daameille että homot saattaa mielummin keskittyy kanssanne pelkkään harrastukseen, kun me kumppania hakevat heterot.
- Sikaasäkissä
Vakiopari olisi hyvä olla kehittämään taitoja paremmaksi kursseilla, ja myös tanssipaikoilla, joissa ei parittomien joukossa ole juurikaan riittävän taidokkaita. Joskus yritin ilmoituspalstojen kautta selailla ehdokkaita. Hyvät naiset, mitä oikein haluatte? Vähemmän kuin yksi sadasta kertoo ymmärrettävän selkeästi mikä on tämänhetkinen tanssitaito ja mitä tanssilajeja haluaisi harrastaa. Vielä harvemmat kertovat omia mittojaan. Kyllä parin tarvitsee olla kohtalaisen hyvin yhteensopiva tässäkin mielessä. Pituudesta ja iästä sopivuutta ei voi vielä arvailla. Enää ei viitsi noita ilmoituksia etsiä, turhaa ajanhukkaa.
- Iloitkaatanssista
Tanssitaivaaseen voi päästä myös muiden kuin oman vakipartnerin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1843673Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301162
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481109- 501020
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914