Eturenkaat taakse ja Takarenkaat eteen vuorokesin.

3 kautta samoilla

Vetorenkaat kuluvat puolta nopeammin, joten kannattaa noudattaa tätä otsikossa mainitsemaani sääntöä.

15

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta

      kai.

    • haluan paremmat renkaat aina taakse ... en vaihtele!

    • kelly springfield

      Hyvin on vaihto toiminut jo yli 30 vuotta. Ei ole koskaan tarvinnut ostaa kahta rengasta, vaan on aina voinut vaihtaa tasaisesti kuluneena kaikki 4 . Eikä ole koskaan tarvinnut miettiä laitetaanko paremmat eteen, vai vetäville pyörille tai jopa ojan puolelle.

    • 50000km vuodessa

      Rengasliiton vai mikä lie suositus. Itse pidän takana huippurenkaat, eturenkaat ajan usein 1,6 :lle.

    • Michelin Ult

      Edessä 2mm takana 4,5mm. Autona uusikorinen oktavia.

    • TampereenMies.

      Pakko vaihtaa talvirenkaat alle.

    • huh huh

      Ihanko sä itse keksit ton? Vau.

      • Hervantalainen '

        en keksinyt . kaveri antoi vinkin. Vou.


    • Sasta-mala

      Talvirenkaat vaihdatettu hintaan 25 €.

      • ristikkoavain*

        Kun olen vaihtanut itse kaksi kertaa vuodessa jo 37 vuoden ajan, niin ole säästänyt siis mojovat 1850 euroa. Ja saanut mukavasti keuhkoihin raikasta ulkoilmaa.


      • Vanhat dunlopit
        ristikkoavain* kirjoitti:

        Kun olen vaihtanut itse kaksi kertaa vuodessa jo 37 vuoden ajan, niin ole säästänyt siis mojovat 1850 euroa. Ja saanut mukavasti keuhkoihin raikasta ulkoilmaa.

        Lainaa 1000 €


    • älyhoi..

      Olet oikeassa.
      Itse teen juuri noin. Tällöinhän kaikki renkaat pysyvät samanlaisina.
      Autonvalmistajat eivät edes salli pitää eritavalla kuluneita autossa.
      Jos vetopyörillä on huomattavasti kuluneemmat renkaat on auto tosi vaarallinen käsiteltävä.

      • No äly hoi joo

        Minä vaihdan oikealta vasemmalle vuorovuosina, niin kuluu tasaisemmin. Olen aina tehnyt niin, kesät sekä talvet. Metroautossa suositeltiin joskus aikanaan -90 luvulla.


    • renkaan kääntäjä

      Niin minäkin vaihdan puolelta toiselle, mutta talvirenkaissa kun on tuo pyörimissuunta
      ihan nuolella merkattu, niin pitää rengas vanteella kääntää.
      Mutta eipä tuo kääntäminen kauaa kestä kun teettää käännöstyön
      rengasliikkeessä.
      Vähän semmoista ylimääräistä vuohkaamista mutta köyhän on käytettävä
      tavara loppuun

      • o c u

        Minä taas ainoastaan peruutan joka toinen vuosi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      356
      4277
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      281
      2422
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1713
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1504
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1443
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1275
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      57
      1180
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1094
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1040
    Aihe