Oi niitä nuoruuden aikoja. 1973-1979. Tuli aika monta Wi- alkuista seilattua.
Vitsinä kiersi siihen aikaan että tutti nimistä ei ollut kun pitää laittaa Wi eteen:)
Wihurin pöntöt
20
1690
Vastaukset
- huru
oliko vinha vihurin alus jossain vaiheesa.ja nesteen myöhmmin. vinhaa ei ole mainittu noissa suomentankkilaiva jutuissa.tai ei ole sattunu silmään
- alvarit
Winha tuplaveellä oli Purhan sisaralus ja nimenomaan Suomen tankkilaivan. Kun myytiin Nesteelle, muuttui Vinhaksi eli enklaveellä.
- nestevinha
http://www.photoship.co.uk/JAlbum Ships/Old Ships V/slides/Vinha-01.jpg
- alwar
Vihurin aikaan oli ilmatkin paremmat!
- Istanpelin ohi
Hoi onko Wiirissä seilanneita täällä?
- däccäri
Wihuri taisi olla "isäntänä" muttei omistajana Ainolle ja Pellokselle.
Ylösmakasivat Kreikassa joskus 70-luvun puolessa välissä. Sitten taas alkovat taas seilata. Mukavia laivoja molemmat. Pelloksessa oli kipparina Malen, joka juoksi kuntoiluna täkkiä ympäri. Saihan siinä juosta, 250 m suuntaansa, eipä kauan kilometriä pinkaissut:) - Ottopojat
Antilla oli 2 poikaa ( olivatko ottopoikia )
Tilalleni tuli toinen S/S Wiiriin 15.08.1951 Kotkassa - Historiikki luettu
Ei ollut Antilla ja Rakelilla yhteisiä lapsia,pojat oli Rakelin edellisestä liitosta.
- lukumiäs
Eivät olleet Reijo ja Pentti Rakelin edellisestä liitosta. Vain Antti Aarnio-Wihuri ja nuorena kuollut veljensä olivat Rakelin. Reijo ja Pentti olivat Rakelin ja Antin ottopoikia.
Luepa historiikkisi uudelleen!
Olin itse74-76 Prestossa moottorimiehenä,onkohan näillä sivuilla muita siihen aikaan siinä seilanneita
- Lauri Espoosta
Maksoin ulos, muistaakseni Kemissä, heinäkuussa 1974 Olin puolikkaana ja matruusina. 10/1973- 7/1974
- Lauri Espoosta
Lauri Espoosta kirjoitti:
Maksoin ulos, muistaakseni Kemissä, heinäkuussa 1974 Olin puolikkaana ja matruusina. 10/1973- 7/1974
Just just... prkl kun on sama pää.
Maksoin ulos Prontosta Kemissä. Prestossa oli täkki kolmosena kesällä 1975. - kanadafani
Faija oli stuerttina 60 luvun taitteessa Prontolla ja muissakin Wihurin tankkereilla.Olin mukana monilla reissuilla.Myös Prestolla.Jos löytyy kyseisillä laivoilla olleita,niin ottakaa yht.jos löytyy jotain vanhoja kuvia.Itsellä DVD:lle poltettu Mustanmeren reissu 19.6.-3.12.1967. S.posti:[email protected]
jari virtanen
- mbe320cdi200
Olin Wisassa ja Pelloksessa noin 1976-77. Wisassa taisi olla Wihurin korsteenimerkki ja Pelloksessa Palkin. En kyllä ole 100varma asiasta.
- Z27
Ohan sulla wisan kuva kato siitä
- mbe320cdi2000
Z27 kirjoitti:
Ohan sulla wisan kuva kato siitä
Niimpä olikin! Vanhuus ei tule yksin.
- Anonyymi
seilasin saman sarjan, mt AINOSSA-76,,OLI Isku kalusteen,,,,Pireauksesta, suezin läpi persian lahdelle,,, ja afrikan ympäri porvooseen via Rottrrdam,,,n. 2. 5 kuukautta oli reissu,,,,terv. VESKU.
- tri Mengele
Olin Pelloksessa abt. samaan aikaan. Menin Dubaissa päälle ja maksoin takuu-
telakalla Marseillessa ulos. Ei tullut, ihme kyllä, kenkää vaan vikaeeraus päättyi.
Laiva lähti telakalta Kreikkaan ylösmakaamaan. - deckhandylainen
Pellokseen 1976 täkille. Lento Singaporeen josta Atlantille "for orders". Taisi tulla sitten Libyan keikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23092Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742