Oi niitä nuoruuden aikoja. 1973-1979. Tuli aika monta Wi- alkuista seilattua.
Vitsinä kiersi siihen aikaan että tutti nimistä ei ollut kun pitää laittaa Wi eteen:)
Wihurin pöntöt
20
1623
Vastaukset
- huru
oliko vinha vihurin alus jossain vaiheesa.ja nesteen myöhmmin. vinhaa ei ole mainittu noissa suomentankkilaiva jutuissa.tai ei ole sattunu silmään
- alvarit
Winha tuplaveellä oli Purhan sisaralus ja nimenomaan Suomen tankkilaivan. Kun myytiin Nesteelle, muuttui Vinhaksi eli enklaveellä.
- nestevinha
http://www.photoship.co.uk/JAlbum Ships/Old Ships V/slides/Vinha-01.jpg
- alwar
Vihurin aikaan oli ilmatkin paremmat!
- Istanpelin ohi
Hoi onko Wiirissä seilanneita täällä?
- däccäri
Wihuri taisi olla "isäntänä" muttei omistajana Ainolle ja Pellokselle.
Ylösmakasivat Kreikassa joskus 70-luvun puolessa välissä. Sitten taas alkovat taas seilata. Mukavia laivoja molemmat. Pelloksessa oli kipparina Malen, joka juoksi kuntoiluna täkkiä ympäri. Saihan siinä juosta, 250 m suuntaansa, eipä kauan kilometriä pinkaissut:) - Ottopojat
Antilla oli 2 poikaa ( olivatko ottopoikia )
Tilalleni tuli toinen S/S Wiiriin 15.08.1951 Kotkassa - Historiikki luettu
Ei ollut Antilla ja Rakelilla yhteisiä lapsia,pojat oli Rakelin edellisestä liitosta.
- lukumiäs
Eivät olleet Reijo ja Pentti Rakelin edellisestä liitosta. Vain Antti Aarnio-Wihuri ja nuorena kuollut veljensä olivat Rakelin. Reijo ja Pentti olivat Rakelin ja Antin ottopoikia.
Luepa historiikkisi uudelleen!
Olin itse74-76 Prestossa moottorimiehenä,onkohan näillä sivuilla muita siihen aikaan siinä seilanneita
- Lauri Espoosta
Maksoin ulos, muistaakseni Kemissä, heinäkuussa 1974 Olin puolikkaana ja matruusina. 10/1973- 7/1974
- Lauri Espoosta
Lauri Espoosta kirjoitti:
Maksoin ulos, muistaakseni Kemissä, heinäkuussa 1974 Olin puolikkaana ja matruusina. 10/1973- 7/1974
Just just... prkl kun on sama pää.
Maksoin ulos Prontosta Kemissä. Prestossa oli täkki kolmosena kesällä 1975. - kanadafani
Faija oli stuerttina 60 luvun taitteessa Prontolla ja muissakin Wihurin tankkereilla.Olin mukana monilla reissuilla.Myös Prestolla.Jos löytyy kyseisillä laivoilla olleita,niin ottakaa yht.jos löytyy jotain vanhoja kuvia.Itsellä DVD:lle poltettu Mustanmeren reissu 19.6.-3.12.1967. S.posti:[email protected]
jari virtanen
- mbe320cdi200
Olin Wisassa ja Pelloksessa noin 1976-77. Wisassa taisi olla Wihurin korsteenimerkki ja Pelloksessa Palkin. En kyllä ole 100varma asiasta.
- Z27
Ohan sulla wisan kuva kato siitä
- mbe320cdi2000
Z27 kirjoitti:
Ohan sulla wisan kuva kato siitä
Niimpä olikin! Vanhuus ei tule yksin.
- Anonyymi
seilasin saman sarjan, mt AINOSSA-76,,OLI Isku kalusteen,,,,Pireauksesta, suezin läpi persian lahdelle,,, ja afrikan ympäri porvooseen via Rottrrdam,,,n. 2. 5 kuukautta oli reissu,,,,terv. VESKU.
- tri Mengele
Olin Pelloksessa abt. samaan aikaan. Menin Dubaissa päälle ja maksoin takuu-
telakalla Marseillessa ulos. Ei tullut, ihme kyllä, kenkää vaan vikaeeraus päättyi.
Laiva lähti telakalta Kreikkaan ylösmakaamaan. - deckhandylainen
Pellokseen 1976 täkille. Lento Singaporeen josta Atlantille "for orders". Taisi tulla sitten Libyan keikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949