Tein kantelun erään henkilön toimista. Kun hän sai asian tietoonsa, hän otti minuun yhteyttä, vaikka oli itse ensin kieltänyt minua olemaan häneen yhteydessä, jotta asia olisi tullut selväksi ilman viranomaistahoa.
Tämä yhteydenotto tapahtui kuukausia myöhemmin ja vasta, kun virallinen taho oli ottanut häneen yhteyttä.
Hänen puhelinsoittonsa oli ihmeellistä märinää ja pyrkimystä syyllistää minua. Lopetin puhelun lyhyeen ja totesin hänen olevan parasta ottaa yhteyttä sinne, mistä selvityspyyntö oli tullut ja katkaisin puhelun.
Sen jälkeen tuli tekstaria, että minä sitä ja minä tätä. Eihän tässä minusta ole kysymys, vaan hänen toimistaan.
Tässä tekstarissa hän kirjoitti manipuloivasti ja pyrkien osoittamaan ongelman olevan minussa ja hänen itsensä olevan täydellinen. Minä olen kuulemma estänyt asian selvittelyn lyömällä luurin hänen korvaansa ja hänellä on nyt siitä mustaa valkoisella!?
Olkoon vaan kyseinen henkilö ahdistunut, mutta minä en halua keskustella hänen kanssaan enää mistään mitään. Hän on minulle täysin vieras henkilö ja ongelma oli hänen toimintansa, jota virallinen taho nyt selvittelee.
Hänen yhteydenottonsa henkilökohtaisella tasolla on vastenmielistä ja epätoivottua. Onneksi asun lukitussa kerrostalossa - muuten hän saattaisi tulla vielä paikan päälle märisemään ja esiintymään alentuvan ylimielisesti.
Olisiko hyvä, jos tekisin vielä lisäselvitystä viranomaistaholle lisäten siihen vielä tämän tapahtumasarjan? Entä, jos hänen yhteydenottonsa jatkuvat?
Mitä sanotte tästä?
kyseIijä
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740