Uusi Prius Saksasta

1+18

Mitenkäs uuden auton hakeminen ulkomailta ja verotus toimii? Samalla tavalla kuin käytetyn?

Näyttäisi vaan uusi Prius maksavan Saksassa 25750 euroa.

Suomessa samasta autosta veloitetaan 29800 euroa autovero 4815 euroa.

On niin kova hintaero, että kyllähän tuossa tuntipalkoille pääsisi.

10

510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riistäjien maa

Saksasta saa myös 1.6 Avea 25 % alennuksella. Saksassa uuden Aven saa edullisimmilaan 16.300 eurolla ajoon. Saksan hinnan päälle 1-2 % lisää alvia ja suomen autovero. Hulluinta koko touhussa on että autoveroa joutuu maksamaan suomalaisen aven Ovh-hinnan perusteella.

• Linea luna

Siis saksasta asti hakemaan Toyota? Tämä ei voi olla totta, eikö niitä ruostekasoja ole täällä suomessa jo tarpeeksi muutenkin.

Saksa on täynnä toinen toistaan laadukkaimpia autoja ja terot haavelee uudesta tojosta saksasta haettuna.

• 2.0 D4D

Ehkäpä tuossa oli pikemminkin pointtina se, millaisia katteita Toyota Finland vetää myymistään autoista....

• s*atana *ittu *erkel
        2.0 D4D kirjoitti:

Ehkäpä tuossa oli pikemminkin pointtina se, millaisia katteita Toyota Finland vetää myymistään autoista....

joo naurattaa niin että **tuttaa.

• aaprahami-1

Itse hakisin heti Avensiksen bensa-automaatin Saksasta, mutta siellä sitä pidetään premium -autona, joten hinnan puolesta kannattaa ostaa Suomesta. Suomessa ei tajuta kuinka arvostettu automerkki Toyota on muissa maissa, sehän voittaa kaikki laatu- ja luotettavuustestit saksalaisissakin lehdissä.

• 15+13
        aaprahami-1 kirjoitti:

Itse hakisin heti Avensiksen bensa-automaatin Saksasta, mutta siellä sitä pidetään premium -autona, joten hinnan puolesta kannattaa ostaa Suomesta. Suomessa ei tajuta kuinka arvostettu automerkki Toyota on muissa maissa, sehän voittaa kaikki laatu- ja luotettavuustestit saksalaisissakin lehdissä.

on Avensiskin 4000€ halvempi Saksassa

24000€
        http://www.autohaus24.de/neuwagen-kaufen/toyota/avensis/limousine/modelle#!s2;dc=4;tl=Executive

28000€ (autoveroton hinta)
        http://www.autotalli.com/uusi-auto/22718/pos/3/page/1/Toyota/Avensis/2.0 Valvematic Linea Sol Plus 4ov Multid

• Vapaa liikkuvuus
      • 2.0 D4D

Älä nyt, pitäähän Toyota-kauppiaan saada hanhenmaksapalleroita leipänsä päälle.

Eihän Prius maksa Suomessa kuin 35000 €

• katahinen

Voi ***** mikä juttu saako saksalaiset todellakin uuden priuksen 21k€ voi ja mehän emme voi muuta kuin valittaa. Eikö kukaan voi laittaa kampoihin näille päättäjille, sakemannien tulisi maksaa sama kun me.

• saksaan ostoksille
        katahinen kirjoitti:

Voi ***** mikä juttu saako saksalaiset todellakin uuden priuksen 21k€ voi ja mehän emme voi muuta kuin valittaa. Eikö kukaan voi laittaa kampoihin näille päättäjille, sakemannien tulisi maksaa sama kun me.

"sakemannien tulisi maksaa sama kun me."

> entä jos sinä maksaisit saman kuin sakemannit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      134
      5432
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3892
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2067
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1833
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      25
      1739
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1660
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      51
      1621
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      30
      1574
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      40