Mun tunteille, tuntemuksille,

s....

kokemuksille ei virnuilla. Onko selvä? se on se asia, joka saa raivoihinsa.

hyvää sunnuntaita.

18

93

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m....

Eihän kukaan sulle oikeassa elämässä virnuile.
      Täällä voi palstapellet kirjoittaa mitä vain.

Hauskaa sunnuntaita ja saa heittää tekstaria tulemaan jos siltä tuntuu. :)

• Ihan oikeestiko sä

luulet että kaikki täällä on sulle pellelle ?

• Et huomannut itse ?

Mitä teit ? "Täällä palstapellet kirjoittaa mitä vain "

Ja menit itse olemaan se pelle
        koska sanoit tuntemattomalle, aina läsnäolevalle ässälle et hän saa lähettää sinulle tekstarin niin halutessaan !!

Jos se ei oo pelleilyä niin mikähän sitten !

• ja osotit

olevas ite se pelle ... hohhoijaa teitä paukapäitä.

• pyhää, pyhää vaan ..

täähän on meidä vakkarimiehemme jolle kelpaa nainen kun nainen kattomatta
        yhtään siihen onko tuttu tai ei.vuosia jatkunut kierre. halu pelleillä on kova.

• mikäs tää s...muka o

raivoa rauhassa, mua ei mitkään nettiluuserit eikä ketkään muutkaan käskytä. Kirjoitan mitä haluan ja kelle vaan. Onko selvä ??

• toki toki

ottiko ne tikkarin pieneltä pojalt. voooi voi .

• ed
        toki toki kirjoitti:

ottiko ne tikkarin pieneltä pojalt. voooi voi .

mä oon nainen

• aina ..
        ed kirjoitti:

mä oon nainen

pahenee ..

• mleluummi
        aina .. kirjoitti:

pahenee ..

tai paranee...

• kyllä vaan
        mleluummi kirjoitti:

tai paranee...

pahenee, ei voi mitään että nainen on noin tyhmä.

• sä oot tyhmä
        kyllä vaan kirjoitti:

pahenee, ei voi mitään että nainen on noin tyhmä.

ai, miteenni tyhmä, ku puhelee totuuksia ?

• täällä ei oo
        sä oot tyhmä kirjoitti:

ai, miteenni tyhmä, ku puhelee totuuksia ?

totuuksia, on vaan pelkkää paskanjauhantaa, totuudet on muualla.

• Mulle saa virnuilla

Olen mä pahemmastakin selvinnyt. Mutta hänelle jos virnuilette... tulen ja potkaisen sinne arimpaan paikkaan!

• Hänelle ??

Mistäs vitusta sinä voit tietää mikä täällä on keneltä ja kenelle ? Lienee väärä paikka puolustaa ketään, se yleensä tehdään muualla ku nettisivuilla.

• Mulle saa virnuilla
        Hänelle ?? kirjoitti:

Mistäs vitusta sinä voit tietää mikä täällä on keneltä ja kenelle ? Lienee väärä paikka puolustaa ketään, se yleensä tehdään muualla ku nettisivuilla.

Ja mistä löytyy joka ketjuun joku valopää joka luulee että jengi kirjoittaa täällä luullen oikeasti tuntevansa toisen kirjoittajan ja haluaa osoittaa olevansa niin paljon fiksumpi kuin kukaan muu tällä palstalla.

• Niinhän se
        Mulle saa virnuilla kirjoitti:

Ja mistä löytyy joka ketjuun joku valopää joka luulee että jengi kirjoittaa täällä luullen oikeasti tuntevansa toisen kirjoittajan ja haluaa osoittaa olevansa niin paljon fiksumpi kuin kukaan muu tällä palstalla.

hyvänen aika on. Jokainen täällä luulee kirjoittavansa juuri sille oikealle ja jos et sitä tajuu niin ite oot kyllä melkonen valopää.

• Hyvä Suomi

ompa hienoa kaekustelua suomen kansa! Wau

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      66
      4454
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      104
      3727
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      108
      3341
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      21
      1906
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1893
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      87
      1139
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      89
      903
    8. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      851
    9. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      109
      845
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      23
      774
    Aihe