Minihamekielto - olisko hyvä?

siinäpä se

Indonesia valmistelee sellaista. Olisiko hyvä, jos Suomeenkin saataisiin sellainen? Itse olen nähnyt joillain seuroissakin minihameita, yli polven olevia, muttei kuitenkaan tuollaisia roiskeläppiä kuten tuossa: http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/minihameet-kieltoon-koska-ne-saavat-miehet-tekemaan-asioita/art-1288458833763.html

Tiedän kyllä naisena syyn ja houkutuksen, miksi tällaisia jotkut pitävät. Ja se syy on se, että sillä saisiin miesten mielenkiinto itseensä. Varmasti löytyy porukasta näitä, joitten silmät iskevät tuollaisiin naisiin. Tulee seksiasiat nimittäin mieleen!

9

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjlkj

Kyllä uskovainen nainen voi minihamettta pitää. Kulmakarvojen nyppiminen ja korvakorut on kuitenkin kadottava synti.

• tosiasia vain!

Niin ja tarkoitat varmaan, että myös puolittain tai hieman rinnat paljastavaa paitaakin voi pitää. Sun mielestäkö on sopivaa, jos on minihame ja aavistus rinnoista näkyy, vako tms? Mun mielestä sellaisia pidetään, jos halutaan johdatella ajatukset seksiin! Siitä tulee mieleen seksiasiat. Sen takia mielestäni sopimatonta. Mutta jokainen tietää, että niistä tulee mieleen seksiasiat ja käyttäjä juuri sen vuoksi valitsee ko. asusteet, että herättäisi seksimielenkiinnon vapaissa poikamiehissä. Houkutus on siihen ja jotkut taipuu houkutukselle. Tiedän todellakin, mistä puhun. Voi olla jopa kilpailuase tietyntyyppisten miesten metsästykseen. Miesten, jotka ovat vietävissä! Sanon nämä ihan suoraan, kun ne niin ovat. Ja te miehet tiedätte nyt syyn, miksi naiset näitä pitää! Ne haluaa viekotella teitä seksiin ja ihastumaan itseensä. Mutta olen varma siitä, että vaikka pukeutuisi säkkiin, niin se oikea näkee omansa ja ottaa pelkän luonteen ja muun viehätysvoiman vuoksi, ei seksin! Söpöys pysyy muutenkin ilman paljastelua. Jokainen tietää, millainen nainen on ja senkin tietää, että jokainen ikääntyessään vanhenee eikä pysy saman näköisenä. Mutta joka haluaa ottaa seireenin, voi muutenkin myöhemmin olla vietävissä ja karkailla seksin perässä.

• muoditon on hyvä
        tosiasia vain! kirjoitti:

Niin ja tarkoitat varmaan, että myös puolittain tai hieman rinnat paljastavaa paitaakin voi pitää. Sun mielestäkö on sopivaa, jos on minihame ja aavistus rinnoista näkyy, vako tms? Mun mielestä sellaisia pidetään, jos halutaan johdatella ajatukset seksiin! Siitä tulee mieleen seksiasiat. Sen takia mielestäni sopimatonta. Mutta jokainen tietää, että niistä tulee mieleen seksiasiat ja käyttäjä juuri sen vuoksi valitsee ko. asusteet, että herättäisi seksimielenkiinnon vapaissa poikamiehissä. Houkutus on siihen ja jotkut taipuu houkutukselle. Tiedän todellakin, mistä puhun. Voi olla jopa kilpailuase tietyntyyppisten miesten metsästykseen. Miesten, jotka ovat vietävissä! Sanon nämä ihan suoraan, kun ne niin ovat. Ja te miehet tiedätte nyt syyn, miksi naiset näitä pitää! Ne haluaa viekotella teitä seksiin ja ihastumaan itseensä. Mutta olen varma siitä, että vaikka pukeutuisi säkkiin, niin se oikea näkee omansa ja ottaa pelkän luonteen ja muun viehätysvoiman vuoksi, ei seksin! Söpöys pysyy muutenkin ilman paljastelua. Jokainen tietää, millainen nainen on ja senkin tietää, että jokainen ikääntyessään vanhenee eikä pysy saman näköisenä. Mutta joka haluaa ottaa seireenin, voi muutenkin myöhemmin olla vietävissä ja karkailla seksin perässä.

Niin....kyllä edellinen puhuja on oikeassa. Nuoren täytyy miettiä vain omaa ja maailman loppua. Kerran meille jokaiselle lähtö tulee. Silloin ei katsota hameen pituutta tai kaula-aukon avaruutta. Ajatelkaa nuoret tätä.
        Seksi ei ole tarpeellista muutoin kuin avioliitossa lasten saamiseksi. Muutoin nämä tunteet on syytä haudata syvälle pois mielestä.
        Kyllä se aviopuoliso löytyy, koska se meille ylhäältä annetaan, vaikka olisimme pukeutuneet koko vartalon kaulasta jalkoihin peittävään ihokkaaseen.

• Seksivaatelapset!

Jo kymmenvuotiaat vl-tytöt kulkevat suviseuroissa minihameessa ja spagettiolkaimisessa topissa... Mutta onko tällä jokin yhteys siihen, että niin suuri osa vl-puhujista on pedofiileja?

• lapsuus lyhentynyt
        Seksivaatelapset! kirjoitti:

Jo kymmenvuotiaat vl-tytöt kulkevat suviseuroissa minihameessa ja spagettiolkaimisessa topissa... Mutta onko tällä jokin yhteys siihen, että niin suuri osa vl-puhujista on pedofiileja?

En puettaisi omia lapsiani sellaisiin vaatteisiin todellakaan, jos lapsia olisi. Eikä minua puetettua eikä muistaakseni muitakaan aikalaisiani tuon tyyppisiin vetimiin. Kyllähän lasten kasvatuskirjat ja psykologit ovat huolestuneita lapsuuden lyhentämisestä seksuaasisuudelle. Lapsuuden myymisestä muodille ja seksuaalisuuden kaupalle. Ei lapsi niistä varmaan muuta ymmärrä kuin, että se on muotia ja kun toisetkin pitävät. Aikuinen kyllä ymmärtää ja oikeasti arvoista kiinni pitävä ei saata pukea lastaan sellaiseen pukimeen.

• Rikottu lapsuus!
        lapsuus lyhentynyt kirjoitti:

En puettaisi omia lapsiani sellaisiin vaatteisiin todellakaan, jos lapsia olisi. Eikä minua puetettua eikä muistaakseni muitakaan aikalaisiani tuon tyyppisiin vetimiin. Kyllähän lasten kasvatuskirjat ja psykologit ovat huolestuneita lapsuuden lyhentämisestä seksuaasisuudelle. Lapsuuden myymisestä muodille ja seksuaalisuuden kaupalle. Ei lapsi niistä varmaan muuta ymmärrä kuin, että se on muotia ja kun toisetkin pitävät. Aikuinen kyllä ymmärtää ja oikeasti arvoista kiinni pitävä ei saata pukea lastaan sellaiseen pukimeen.

VL-uskonnossahan tämä lasten hyväksikäyttö on erittäin yleinen "harrastus", joten se näkyy myös lasten pukeutumisessa. Ehkä vl-lapset yrittävät paljastavalla pukeutumisellaan viestittää, että heitä käytetään hyväksi?

• huuto ja möykkä
        Rikottu lapsuus! kirjoitti:

VL-uskonnossahan tämä lasten hyväksikäyttö on erittäin yleinen "harrastus", joten se näkyy myös lasten pukeutumisessa. Ehkä vl-lapset yrittävät paljastavalla pukeutumisellaan viestittää, että heitä käytetään hyväksi?

Pienet lapset eivät taida ostaa omia vaatteitaan eikä lasten hyväksikäyttö tietääkseni ole mitään yleistä, itse en tiedä tuttavista tai lähipiiristä ketään. Oikeastaan en tiedä muuta kuin mitä on ollut tiedotusvälineissä. Uskon, että tiedotusvälineiden melu on osaltaan vähentämässä lasten hyväksikäyttöä, varma en tietenkään voi asiasta olla. Mutta kyllähän Raamatussa Vt:ssä on ohjeita raiskatuksi tulleille, että täytyy huutaa ja pitää melua. Se on ikään kuin Jumalallinen käsky käsittääkseni uhrin asemassa toimia noin, oikea menettelytapa siis. Uhri jos huutaa ja möykkää, voi rikollinen häipyä tiehensä.

• huippu s

Minihameesta tuli mieleeen hoitomiehen sanat 70-luvulta:
      -On se kumma, kun kuussakin on käyty, niin ei saada naisen hameenhelmaan kymmentä senttiä lisää pituutta.

• siksi.

Siksi se puetus on minimaalia, kun pitää lihanhimoa päästä toteuttamaan. Tämä on varma asia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      48
      3592
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3555
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3341
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      79
      3154
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2949
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2438
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2215
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      96
      2105
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1979
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1959
    Aihe