http://www.palatsiteatteri.fi/tabid/2377/Default.aspx?show=Peter Pan musikaali
Jos olette keväällä tai kesällä Tampereen suunnalla, kannattaa ehdottomasti mennä katsomaan tämä! Näin saman viime vuonna ja tykkäsin kovasti, lapset myös. Rockhenkinen musiikki ja upea visuaalinen toteutus tekivät Petet Panille oikeutta! Onko muilla hyviä kokemuksia Palatsista?
Musiikkiteatteri Palatsi
5
350
Vastaukset
- ehhe heee
Justiinsa joo.
Tämä perhe kirjoittaa, ohjaa ja näyttelee kaiken itse ja omalla porukalla, voisivat vaihtaa nimen suoraan sukunimeksi.
Ja kirjoitella palstoille tuolla samaisella nimellä, eikä nimimerkin turvin. - Peter Pan
Ehhe heee, itse en ole mitenkään mukana Palatsiteatterin toiminnassa, kunhan vain linkkasin hyvän esityksen.
Siinä, että Lairikoilla on käsissään "perheyritys" ei ole mitään vikaa. Kun mies on ohjaaja, ja vaimo loistava käsikirjoittaja, miksi pitäisi hakea huonompaa muualta? Ja vielä lapsetkin näyttelevät moiteettomasti! Ja väitteesi, että kaikki näytellään itse on täysin naurettava. Kyllä on koko Suomen parhaat ammattilaiset koottu tekemään loistavaa musiikkiteatteria!
Taidat olla vaan kateellinen.. Se on paha tapa!- sori mut
ne tekeleet on juostenkustua shittiä.
Teatteria niissä ei ole nimeksikään ja visuaalisuus on ala-arvoista räpellystä.
"Suomen parhaat ammattilaiset koottu tekemään loistavaa musiikkiteatteria! " toi väite on suuri vale.
- Teatterimies
Hyvä sori mut, kerroppa missä on kovempia ammattilaisia? Palatsin kapellimestari Mikko Kangasjärvi nyt sattuu olemaan aika kovaa tasoa, tunnettu mm. yön kiipparistina ja levytuottajana. Ja ohjaajat, ne ovat kyllä ihan koulutettuja ammattilaisia.
Visuaalisuudesta et taida itse tietää mitään. Tiesitkö, että Palatsin valorakennelmat ovat maksaneet enemmän kuin Stadin kaupunginteatteriin.
Ihmeellisiä juntteja..- Teatterimies myös
Kangasjärvi on kyllä alan ammattilainen. Mutta ketä ohjaajia tarkoitit, milloin siellä on heitä ollut.
Ei kait ny sentään valorakennelmat ihan niin kalliita ja mahtavia ole!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812