Sinulle

Ihmiselleni

Sanasi
tulkitsenko niitä lainkaan oikein
silloin, kun ne sivuilla kiusoittelevina elävät
sydäntäni lempeästi satuttavat
ilon, tuskan hellän mieleeni tuottavat.

Kiusoittelet minua, ilkeästi arvostelet
juttuja uusia kirjoitat, arvoituksellisia
niitä tulkitsen
sinä naurat, näen sen, rivien välistä sen luen
koukkuusi ovelaan taas menin.

Tunteitasi silti tulkita koitan
sanoistasi, niihin ehkä kätketyistä tunteista
kuulla sinua yritän
mutta sudeksi pohtimiseni menee
sinusta selvää en saa, vaikka pääni puhki miettisin.

Osunko pohdinnoissani edes lähelle oikeaan
minulle sanasi salaisesti soivat
tunteitasi, rivien välistä niitä poimia koitan
minulle rakkaita sanasi ovat
kiusoittelusi, kovinkin, rakkaudeksi se minussa muuttuu.

:)

31

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkauttako

Ensi katseessa oli kaikki se lempeys
      jota olen odottanut

pitkään olen kaivannut sinua
      tunnetta humaltavaa
      sitä voimaa ja energiaa joka sinussa on

miksi pidät minut matkan päässä
      miksi et päästä lähellesi

sydämeni on itkenyt niin kauan
      kaivannut luoksesi

saat minut tuntemaan itseni naiseksi
      ehyeksi
      luovuta jo

• rakasoletihana

Kauniisti kirjoitettu. Syvällisiä sanoja..
        Olet upea ihminen.

• Mikä rakas ?
        rakasoletihana kirjoitti:

Olet upea ihminen.

Vieras ihminenhän se on.

• se onkin toi
        Mikä rakas ? kirjoitti:

Vieras ihminenhän se on.

palstapelle jolle kaikki on " rakas ". Huithapeli .

• Rakkauttako
        rakasoletihana kirjoitti:

Olet upea ihminen.

niin olet ihana sinäkin :)

• ai,
        Rakkauttako kirjoitti:

niin olet ihana sinäkin :)

kuka se on ? onks se tumma vai vaalee ?

• eihän se voi tiätää
        ai, kirjoitti:

kuka se on ? onks se tumma vai vaalee ?

kun ei tunne sitä, tää on aikuisten hönöpäiden leikkiä ja ajankulua.

• Rakkauttako
        eihän se voi tiätää kirjoitti:

kun ei tunne sitä, tää on aikuisten hönöpäiden leikkiä ja ajankulua.

vaalea raamikas mies, vähän niin kuin cowboy, ei omista hevosta, mutta veneen

• En ilkeile, rakastan

Mielenkiintoista sanailua, se herätteli ajattelemaan, vaikka ei minulle olisikaan. Jotenkin tuttua kuitenkin. Kiitän.

Umpi rakastuneena näen kohteeni myönteisiä puolia monien kirjoituksien verran.
      Niistä vain pieni osa siirtyy tänne muiden luettavaksi, koska mieluiten ne kohteelle itselleen kuiskaisin tai kirjoittaisin.

Erilaisena ja ajattelemaan tottuneena saatan räväyttää miltei huomaamattani poikkeavan sisäisen kannanottoni, mutta parastani yritän. En haluaisi loukata, mutta tekisi mieleni täältä huutaa, "rakastan enemmän kuin ketään muuta."Minulla se on vakavaa, eikä se poistu. Siksi kiemurran, näe jo se!

• Ehkämielikuvitusta

Samoja ajatuksia, kuka lie oletkin. Tiedän kokemuksesta, että näin vahvaa juttua ei pitäisi hässiä, ei näitä osumia tule, se sattuu järkyttävästi, kun päästää itsensä liian helpolla, ja vaikka ihmisiä on ympärillä, on yksin, sydän on yksin.

• Anemone nemorosa

Kirjoittaessaan heijastaa omia tuntojaan tarkoittamatta ehkä kiusoitella pahantahtoisesti. Tulkintaa voi olla vaikeata selvittää kysymättä ihmiseltä itseltään, näillä sivuilla varsinkaan, kun ei ole nenäkkäin vastaajan kanssa, jolloin näkyvä viestintä jää pois kun ajatukset vaihtuvat kirjoittamalla. Ehkä on kuitenkin mukavampaa lukea hyväntahtoista tekstiä jossa ihminen uskaltaa nauraa itselleen, tai ylipäätään jonkin tasoisella huumorilla höystettyä tekstiä kuin silkkaa ilkeilyä johon näillä sivuilla valitettavasti joskus törmää.

• "<3 ME <3"

saat monta vastausta ;) ja tämä on naiselta:
      Myönnän kaiken, välillä kiusoittelen, arvostelen....elän täällä hetkiä kun tunteita on ja voimakkaita joita on pakko ulos päästää
      Loukata en koskaan halua ja "pieni" suuttumuskin suodattuu rakkauteni lävitse.
      Aseeton olen tunteisiini sinua kohtaan, järki järkeilee ja tunteet vievät.
      Ainut odotus on kohtaaminen joskus jossain, oikeasti ja sen jälkeen............
      tulee se mikä meille tulee..................ehkä...........taivas, maa, ilma, tuli, vesi
      -tempperamentti elementit sekoitetaan kahden henkilön kemiaksi
      voi vain arvata mitähän siitä tulee ; )

• koensenmielelläni

Siitä tulee upea sekoitus, kahden rakastavaisen tunnetta, luonnetta, ominaisuuksia.
        Olis kiva tuo kokemus kanssasi kokea...

• ethän sä ees
        koensenmielelläni kirjoitti:

Siitä tulee upea sekoitus, kahden rakastavaisen tunnetta, luonnetta, ominaisuuksia.
        Olis kiva tuo kokemus kanssasi kokea...

tiiä kuka toi on vai ookko sä se vakkaripelle et kaikki mulle ?

• no sehän
        ethän sä ees kirjoitti:

tiiä kuka toi on vai ookko sä se vakkaripelle et kaikki mulle ?

se on.

• :))

Täällä näköjään taas " rakkaat " sekoilee sukkiinsa :))

• Näihän se on ; )

"Sukat pyörii jaloissa" ja "älä sekoa jalkoihisi"
        ei sukkiin sekoilla

• mitä tarkoittaa

"sekoilee sukkiinsa" miten omiin sukkiinsa voi seota ? Omitunen vertaus

• ??

Etkö oo koskaan kuullut sanontaa seota sukkiinsa ? Meilläpäin ainakin se on käytössä ollut niin kauan kun muistan.
        Vastasin vaikken ollut tuo jolta kysyit.

• silmäys
        ?? kirjoitti:

Etkö oo koskaan kuullut sanontaa seota sukkiinsa ? Meilläpäin ainakin se on käytössä ollut niin kauan kun muistan.

sukkiin sekoaminen on hyvä sanonta näissä yhteyksissä. Sukka päässä suoltamista.

Sain hyvät naurut, taas on ketju vailla vertaa. En valita, en. Provoilijalla on hyvä päivä. Toivon vaan ettei tuossa sopassa ole mukana joku, joka ei tajua provoilua

Soittakaa jollekin tärkeälle ihmiselle, jotta saatte tuntumaa elämään ja elävään ihmiseen.

• mitä tarkoittaa
        ?? kirjoitti:

niin mutta mitä se tarkoittaa ?! askeleet ovat niin nopeat että ei ehdi ajatella -sitäkö?! Se on jotenkin omituinen ?
        ja "Sukka päässä suoltamista" onko sellainen jotenkin tyhmä? haiseva sukka päässään
        sori nyt vain mutta ei aukee, tai ei ole minulle tuttuja : )

• unohdit
        mitä tarkoittaa kirjoitti:

niin mutta mitä se tarkoittaa ?! askeleet ovat niin nopeat että ei ehdi ajatella -sitäkö?! Se on jotenkin omituinen ?
        ja "Sukka päässä suoltamista" onko sellainen jotenkin tyhmä? haiseva sukka päässään
        sori nyt vain mutta ei aukee, tai ei ole minulle tuttuja : )

listasta "mitä tarkoittaa tärkeä ihminen"

• mitä tarkoittaa
        unohdit kirjoitti:

listasta "mitä tarkoittaa tärkeä ihminen"

Ai joo, totta ; )
        siis mitä tarkoittaa "Soittakaa jollekin tärkeälle ihmiselle, jotta saatte tuntumaa elämään ja elävään ihmiseen."
        Ai, auts, hei soriiii.............

• Ihmiset hyvät !

Kun te kirjoitatte tänne teidän omalle ihmiselle niin laittakaa nyt jo ihmeessä jotakin tunnistetta siihen että ei aina mene tämmöseksi kaikki.
      Päästäkää tämä yksi hullu mies rauhaan niin ettei tarvitse kaikkiin seota.

• ouyeah

sää kyl pyörität sukkia jaloissani....ihanasti....n>m.

• Näin

Viestit tuntuvat oudoilta tai kujeilevilta, koska niillä on yleensä eri kirjoittajat... Huolestuneena lueskelin taas, miten tosissaan joku lukee näitä kun suurin osa kuitenkin oivaltaa, että tämä on vain ajanvietettä. Kovin harvoin näiden yli kolmen vuoden ajan näitä seurailleena viestit täällä kulkevat kahden toisensa tuntevan välillä. Edelleen ihmettelen miksi ihmiset eivät uskalla irl yrittää selvittää tunteitaan vaan koukkuuntuvat tänne epätodelliselle aikuisten hiekkalaatikolle? Oma tarinani on selvinnyt muita teitä, eikä tarvetta yhteydenottoon enää ole, mutta teille tasapainottelijoille toivotan onnea, yrittäkää, elämä voi vielä tarjota jotain!

• verbaaliveijarit

Ei... en kiusoittele ketään tiettyä ihmistä täällä... jos jonkun kirjoitukset ovat törkeitä ja vastaan niihin, nautin huumorista huumorin itsensä takia - kuten kenen tahansa kanssa - ja kuka tahansahan se onkin... mutten nauti kenenkään tietyn läsnäolosta tai typeristä vastauksista se puoleen... mutta tämähän ei ollut kenellekään sen enempää kuin kenellekään

• vain:/ minä

Päivällä kirjoitin vastarunon.. ja nyt tajusin, että en minä ole se..
      Mutta.. ehkä sen laitan.. edes toisten iloksi.
      Sillä minä en tiedä, onko minusta ja mihin minusta on. Ehkä se selviää aikanaa. Ellei sitten ole jo myöhäistä.

Rakkautta – hänelle.
      Niin soivat sanani, kutkutellen kurkussani, iloisesti silmissäni – hänelle.
      Kun hän vastaanottaisi ne ja laulun lahjoin takaisin ne soisi.
      Lähelle, lähelle niin, että kuulla saatan, kun sydämesi soi.
      Sydämen sointi on ohut ja hento, kumpa ne yhteen punoen väkeävksi soinnuksi tulisi.
      Väkevä rakkaus, sointu hellä, kaunis, koskettava, yli kaiken murheen ylittyvä.
      Oi jos se punos meidän olisi.
      Rakkautta hänelle. Rakkautta minulle. Meidän yhteinen punos. Oisi.

• Minulta

Osuit oikeaan. Rakastan sinua.

• vain:/ minä
        Minulta kirjoitti:

Osuit oikeaan. Rakastan sinua.

Niinköhän.
        Rakkaus on vaikea laji.. sitä ei voi opetella.
        Rakkaus on.
        Onkohan se annettu. Sinulle. Minulle. Yhteiseksi - meille.

• Yksi vain
        vain:/ minä kirjoitti:

Niinköhän.
        Rakkaus on vaikea laji.. sitä ei voi opetella.
        Rakkaus on.
        Onkohan se annettu. Sinulle. Minulle. Yhteiseksi - meille.

Eikä sitä voi siirtää muuallekaan, se on siinä niin pilkutarkka, vaikka yrittäis huijata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      14
      2276
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      45
      1870
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe