Voi eeeii

hemmetti sentään :/

Mä menen ihan jumiin edessäsi :( tässä on nyt jotain, jotain suurta :)

29

645

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • `:?

Koska viimeksi tapasitte?

• mist sen tietää

...voitkohan edes kuvitella sitä kui kauan siitä on?..tai no mistös sitä tietää vaik voisitkin...

• ed
        mist sen tietää kirjoitti:

...voitkohan edes kuvitella sitä kui kauan siitä on?..tai no mistös sitä tietää vaik voisitkin...

En kyllä ymmärtänyt.

• ap

Tänään klo 12.07 :)

• mist sen tietää
        ed kirjoitti:

En kyllä ymmärtänyt.

...no et sitten ollut se ketä luulin aloittajalle puhuvaksi, eikä varmaan aloittajakaan se ketä luulin aloittajaksi. No mielikuvitus tekee joskus tepposensa täällä itse kullekin, mutta eihän mistään tule mitään jos ei jollain tavalla edes koita tikulla jäätä. Tää on siitä ihmeellinen paikka, siis tällainen keskustelusivu, kun ei todellakaan voi tietää kuka kirjoittaa ja kuka vastaa niin jos oikein laskee mielikuvituksen valloilleen niin täällähän voi omasta mielestä keskustella koko kööri jostain keskenään tietämättä ja joissakin tilanteissa joidenkin tietäen ja jonkun tietämättä. Ihmisethän voi olla jopa kieroja, viekkaita, huvittelunhaluisia, uteliaita, kiinnostuneita, auttamishaluisia, romanttisia, mitä kaikkea nyt syyksi tai pitäisiköhän sanoa selitykselle käytöksille voikaan sanoa. Oishan se veikeä tilanne ja joissakin tilanteissa ehkä jopa koominenkin jos kaikki tunnistaisi toisensa mutta kun kukaan ei puhu niin kaikki on vain mielikuvitusta mukamas

• hhhmmm

täsä ny vähän mietin, mahtaakohan aloittelija olla, mies vaiko nainen...

• ap

m

• ihan ..

sama.

• eijoo

ihan sama..,hey you there..miss you....so much..vaix perjantaina vasta nähtii..ja eilen sain herätä..ihanasta vierestäsi....

• :))

Ikävää että sitte täällä..

• tää nyt on

vähän tälläi poikkeuksellinen tilanne, että täällä läpisen, ilman niitä yhteystietoi, vähän hankalaa....

• ....

juuh.. Tuttu tunne.. Senat sakaisin ja ajatus karkaa..

• ap

Ei ollut hänelläkään helppoa, sen huomasin ja silloin omakin kroppa löi lukkoon ihan täysin :/ äääähh tää on niin vaikeeta

• yks nolo ja hämmentynyt

tuttu tunne.. Senat sakoaa ja ajatus karkaa.. Väärinymmärryksiä.. :) onneksi ei ollut krapula-aamu.. ;)

• eräs hämmentynyt n..

senat sakoaa ja ajatus karkaa.. Väärinymmärryksiä.. Onneksi ei ollut krapula-aamu.. ;)

• ?
        eräs hämmentynyt n.. kirjoitti:

senat sakoaa ja ajatus karkaa.. Väärinymmärryksiä.. Onneksi ei ollut krapula-aamu.. ;)

Krapula-aamuko? Onko useinkin krapula-aamuja.....ei oikein sovi mun kuvioihini sellainen...kun selvänäkin jonkun edessä tutajaa, niin mitenkä sitten krapulassa...

• väärä! väärä:(

Huomasin myös:( En voi ymmärtää! Tai voin.. mutta..

• tarkoitat
        väärä! väärä:( kirjoitti:

Huomasin myös:( En voi ymmärtää! Tai voin.. mutta..

mitä?

tarkoitat kirjoitti:

mitä?

Sitä, että miten varatut naiset on ne jotka saa miehet kiinnostumaan.. ei voi ymmärtää.. Tai voi.. mutta:/

• ????????????????????

Sitä, että miten varatut naiset on ne jotka saa miehet kiinnostumaan.. ei voi ymmärtää.. Tai voi.. mutta:/

Ei hän ole varattu?? vai onko?? ei kai :(

???????????????????? kirjoitti:

Ei hän ole varattu?? vai onko?? ei kai :(

Minä en ole, mutta hän on!

• joopa joo

Minä en ole, mutta hän on!

juo nyt sitä kuravettä päälle, ei hän ole varattu!

• ap

Miten helvetissä mä saan tämän etenemään?

• hämmentynyt...

jospa sitä sit vielä nolais itsensä vielä enemmän tuplaviestin lisäksi (mikäli siis joku tunnistaa..) et.. Öö.. On outoa huomata ihastuneensa, vaik ei sais.. Kummankaan puolelta. On todella mukava jutella ja nauraa yhdessä.. Hämmentää vain, et välistä tuntuu et tunne yhteinen, kun taas joskus mä vain itse sekoilen.. Mut siis jos nyt joku tietty tunnistaa, niin mielellään juttelen asiasta ihan kasvotusten, vaik tuskin saan itse sitä aloitettua :):/

• tunneyhteinen
        hämmentynyt... kirjoitti:

jospa sitä sit vielä nolais itsensä vielä enemmän tuplaviestin lisäksi (mikäli siis joku tunnistaa..) et.. Öö.. On outoa huomata ihastuneensa, vaik ei sais.. Kummankaan puolelta. On todella mukava jutella ja nauraa yhdessä.. Hämmentää vain, et välistä tuntuu et tunne yhteinen, kun taas joskus mä vain itse sekoilen.. Mut siis jos nyt joku tietty tunnistaa, niin mielellään juttelen asiasta ihan kasvotusten, vaik tuskin saan itse sitä aloitettua :):/

Viestit on kauniita, niitä juen mielelläni. Ne koskettavat joka kerta.. sydämeen asti.
        Ihastunut sinuun olen vahvasti. Sinä tärkeä ihminen ja erityinen.
        Rakastan juttelua ja nauramista kanssasi, parasta on kun olemme kahden.
        Jos joskus saamme juteltua tietyistä asioista, olisi kiva, mutta ei välttämätöntä. Elämässä saakin olla hieman mystiikkaa, se ei ole pahitteeksi ollenkaan.

• n
        tunneyhteinen kirjoitti:

Viestit on kauniita, niitä juen mielelläni. Ne koskettavat joka kerta.. sydämeen asti.
        Ihastunut sinuun olen vahvasti. Sinä tärkeä ihminen ja erityinen.
        Rakastan juttelua ja nauramista kanssasi, parasta on kun olemme kahden.
        Jos joskus saamme juteltua tietyistä asioista, olisi kiva, mutta ei välttämätöntä. Elämässä saakin olla hieman mystiikkaa, se ei ole pahitteeksi ollenkaan.

ei war of stars saa ajatusta katoamaan. Tiedä sitten mennään mihin, kenen kanssa tai ilman. Ei selvät oo säännöt..

• harhaa

Kun kohdattiin koin jotain suurta mutta olin siis väärässä...

• ???

väärässä?

• 520
        ??? kirjoitti:

väärässä?

Suuri olikin pientä ja mitätöntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6013
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe