Keksiikö kukaan mitään hyvää syytä, miksi koiralle ei vois antaa keitetyn kanamunan valkuaista palkinnoksi koulutuksessa?
Kanamunaa namipalaks
8
111
Vastaukset
- dfgdfh
Eipä kai siihen mitään estettä ole, kunhan nyt ei ihan joka päivä ja kovin montaa valkuaista kerralla koiralle syötä. Rajoja ja suosituksia on siitä olemassa kuinka paljon kananmunaa koiralle kannattaa syöttää, kunhan niissä pysyy niin mikäpä siinä. Ja varsinkin jos ne kerran koiralle tuntuu hyvin maistuvan.
- Kysyjä.
Mitä luulet, montako kananmunaa kettu söisi, jos se löytäisi munarikkaan kananpesän?
- kannattaa!
Kyllä voi, ja on suositeltavaa antaa ihan pääruuankin kanssa välillä. Todella hyvä lisäruoka koiralle, koiran elimistö voi käyttää sen ihan sataprosenttisesti.
Pitää silti muistaa kohtuus kaikessa. Itse paistan kananmunan ja laitan kuivaruan kanssa pari kertaa viikossa . Itse en antais enempää viikossa. Keltuaisen annan joskus raakana (kannattaa, paistamisessa katoaa tärkeitä ravintoaineita) ja joskus muussaan kuoriakin mukaan (kalsiumia) - tiuhtiini
En suosittele makupalana!! kerta viikkoon ruokaan, Tua valkuainen on pidemmän päälle vaarallista koiralle jos useemman kerran viikossa antaa. jopa keitettynä.
- voe voe :D
Vaarallista!? Ja mikähän siitä vaarallisen tekee? Meillä syödään 1 kananmuna/pv raakana/keitettynä/paistettuna. Luonnontuotehan se on.
- Munaa kuppiin :D
http://www.katiska.info/ravitsemus/muna-kypsyy-koirassa/
Taitavat olla näitä "laadukasta" kuivamuonaa syöttävien ajatuksia nämä täysin käsittämättömät puheet mm. possunlihan ja kananmunan vaarallisuudesta koirille :D - hbtr46b
Liika on liikaa. Kokeile ite syödä niitä sama määrä viikossa. Kyllähän koira syö jos annat, mutta eikö pitäisi ajatella koiran parasta kun sen kerran on hankkinut?
- Joobax
Valkuainen on kovin läträävää eikä pysy kasassa. Purkissa voi tietty pääpalkintona antaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251