Olen 17v miehenalku. Parit suhteen takana viimevuodelta. Nyt ei ole ketään kaunalossa ollut. Olen ihan OK näkönen. En polta ja juon harvemmin. En ole mikää nörtti vaan normaali joka nauttii kuitenkin vaikka vkl ilman kännejä...
Ja galleriassakin kehutaan söpöks ja heitetään herttaa.
Mitä irc-galleriassa tai fb:ssa kuvien tykkäilyt teille tytöille merkitksee? Eli jos tykkäätte jonkun pojan kuvasta.
Ja mikä jätkässä kiinnostaa yleensä?
Paljonko esim koulutus vaikuttaa näin nuorena?
Entä jos katotte jotain tyyppii vaikka jossain kaupas muutama kerra nii mitä te sil koitatte viestittää tai koitatteko mitään....
Toivon asiallisia vastauksia samanikäsiltä tytöit.
Mitä tykkäykset merkitsevät teille tytöt?
9
306
Vastaukset
- pildemies
Ne katseet merkaa että oot joko outo tai sit et oot söpö. Mut vaik oisit söpö ja sua kateltais ni ei se tarkota et ne kaikki haluu vielä pana sua. Tykkäilys iha sama homma. Mua varmast vastaanottavaisii jos meet juttelee, ellei ne oo sika ujoi. Koulutus ny ei merkkaa paskaakaan paitsi jos oot joku amis juntti ni sit katotaa kieroon. Jos saat positiivisii kommenttei muijilt galtsus ni kandee yrittää tutustuu kaikkiin. Saat ehkä 25% piltsuu.
- vielä
Ja piti vie sanoo et en oo seksin perässä vaan ihan miten sen sanos seurustelusuhdet ettimässä...
Kun tykkään jonkun pojan kuvasta, ni ei siinä ole mitään takaajatuksia, eikä yleensä muillakaan, tykkään yleensä erikoisist ja hyvännäkösten kuvist. Ei se mulle merkitsee mitään sen erikoisempaa. Oon sitä mieltä, et jätkän pitää olla koulussa tai töissä ja koulutus on tosi tärkeä, et saa muutaki kun hantti hommia, en koita mitään, olisin varmaan immarreltu jos jätkä tulisi juttelemaan, tytöt yleensä ottaa et jätkät tulee juttelee, joten ei ku ite rohkeest tekee alotetta, sopivassa paikkaa ja kylhän sit ihan luonnollisest pystyy tutustuu koulus, töissä, tapahtumist mm. konsertit, festarit, baaris, urheilupaikois, bileis jne. Ja oon sinuu vuoden vanhempi.
- kiitos vastauksesta!
Juu ei mullakaa oo sillee mitää takaajatusta ku tykkäilen kuvista tai no joskus mut. riippuu paljon henkilöstä. Juu kans sitä et kyl koulutustäytyy ehdottomasti olla, mut lähinnä ajoin takaa et onko välii onko lukio vai esim merkonomi... Ite en oo mitenkää arka ja aika avoin kaikeille uusille ihmisille.
On kiva huomata kans se et tytötkin on arkoja tekee minkäänlaista aloitetta kuten joskus pojilla sama juttu. Olihan tämä tiedossa mutta hyvä huomata et tää o varmaa aika yleistä...
Oikeestaan joka paikassa voi tutustua mutta vaikea se on mennä puhuu jollekkin jota ei hirveesti oo nähnyt saati sit koskaa nähnyt...- 14+6
Et satu oleen lapista päin? Kato mä opetan sulle miten lähestyt tyttöä/tyttöporukkaa, itelläki ikää 17v ja poika.
- vastausta
Kuule osaan kyllä ite lähestyä tyttöjä kyse oli tuntemattomista nyt.. Ja oon etelästä
- 14+6
Siis esim. kauppakeskuksissa ja kahviloissa se on just helpointa kun ei edes tyttöä tunne? Koska jos nolaat itsesi jotenkin hullusti niin ette varmaan tapaa koskaan.
- mööööö
Näihän se on... :)
- ppoe2
Kahvilta parhaat parisuhdevinkit! http://www.facebook.com/kenianKahvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924716Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1311204
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611183- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30934