Preeco.fi

GAUSAO78

Terve,

Oletteko ostaneet http://preeco.fi/14-puutarhakalusteet tuolta verkkokaupasta mitään? Itse ajattelin jonkun noista puutarhakaluste seteistä ostaa, kun olivat edullisia toimituskuluineenkin.

Kävin maskustakin katsomassa noita ja he tuumasivat että kestää 2viikkoa ennekuin saavat minulle ne ja hinta yli tuplasti suurempi! Tuolta saa viikossa kai.....

25

5934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salla7889

      Itse ostin tuolta tuon 17 osaisen puutarhasetin! Toimii :)

    • kille-kalle

      joko olet kalusteet saanut? onko minkä oloisia laadultaan?

      • justti

        Tilasin tuolta puutarha setin. Pyörä ja 6 tuolia. Tuotteet tuli myöhässä reilu pari viikkoa... Ja toimituksettoimitettiin eri päivinä. Tuolit ja pöytä ei kovin hyvälaatuisia Le vaikuta.. eli jos olisin nähnyt nuo ensin..niin en olisi ostanut. Sitten kuin tuote sisällössä ilmeni puutteita, niin kaikkia tuotteita ei ole tullut vieläkään ,vaikka niitä on jo kuukausi ootettu ja on luvattu lähettää puuttuvat osat pikaisesti. EN TODELLAKAAN SUOSITTELE OSTAMAAN TUOLTA MITÄÄN. Rahat menee ja pelkkää roskaa tulee..jos sitten sitäkään.


    • GAUSAO78

      Hei,

      Perille tuli! Täytyy sanoa että todella tyytyväinen olen. Ihan samaa tavaraa kun isku asko maskukin. Eilen nautiskelin perheeni kanssa iltapäivällä ensimmäiset kahvit niissä :)

    • Epi234epi

      Kuinka kauan niissä kesti tulla?

    • Ei asiakas

      Jessus miten rumia puutarhakalusteita.

    • Mirva52
    • tyttelin

      Olen sitä mieltä, ettei kenenkään kannattaisi tilata tuolta mitään... Osat kalusteisiin tulevat miten sattuvat, eri kuljetuksilla eikä todellakaan kotiinkuljetettuna...

      • Kisu62

        Itsellekin tuli osat kahdessa erässä, toinen maanantaina ja toinen tiistaina. Tämä oli kuitenkin DPD:n syytä, koska tavarat olivat lähteneet matkaan samaan aikaan (näkyy seurantakoodeista).

        Tyytyvväinen olin minä, hinta oli puolet suomalaisiin kiskureihin verrattuna :)


    • asd34w67ninf

      itse tilasin, meni muutama viikko että tuli kotiin ja sain todeta että heidän valkoisensa on beige.

      palautusoikeus on mutta kustannat sen itse.

    • zduhz28000

      Itselleni saapui tavarat tuolta 5ssä päivässä. Ja valkoista sain kun valkoista tilasinkin :)

    • TYYTYVÄINEN

      Olen tosi tyytyväinen.tilasin 8 rottinki tuolia ja lasikantisen pöydän. ne tuotiin kotiin ja oli asiallista koko toiminta nyt pitäisi tilata kissan kiipeilypuu, tilaisin sieltä kaikki ,mutta nyt ei ole tarvetta. tuolit on tosi kauniit jamateriaali on sään kestävää muovia ja niissä on hyvä istuä KIITOS HYVÄSTÄ PALVELUSTA.

    • Älkää uskoko näihin

      Jännä että tälläsiä ketjuja tulee aina kun joku verkkokauppa perustetaan. Heti löytyy jo henkilöitä jotka on tilauksenkin tehneet, toisessa ketjussa kehuttiin useamman vuoden käyttökokemuksiakin.

      Eli älkää hyvät ihmiset uskoko näihin kehujiin, katsokaa nyt alla olevien viestien kirjoitusasuakin. Kyllä nuo tekstit ovat ihan kauppiaan itsensä käsistä.

    • matilda 4

      ostin viime kesänä 8 rottinki tuolia ja lasikantisen pöydän olen tosi tyytyväinen.Toimitus oli asiallistaja väri se mikä sovittiin. kiitokset toimituksesta tyytyväinen Matilda.

    • Susi jo synt..

      Kokemukseni tästä firmasta on todella huonot, osta suoraan jago24.de, huomattavasti halvempaa ja silti kuluttajasuoja vähintään yhtä hyvä.

    • Äkäinen

      Älkää hyvät ihmiset tilatko,itse menetin hermoni! Tilatessani tuotteita oli varastossa ja kun niitä ei kahden viikon jälkeen ei tullut ,soitin, ja minulle kerrottiin,että ei nyt ole varastossa.Menisi vielä mahdollisesti viikkoja kun saan ne! Toimitusaika olisi ylittynyt reilusti.Purin kaupat.Toivottavasti rahat tulee sovitussa ajassa edes tililleni...

    • Plussaajamiinusta

      Tilasin ja olin tyytyväinen tuotteeseen ja asiakaspalveluun.

      Harmitti 2 viikon toimitusaika.

    • tyytyväinen

      Tilasin 2.7 Preecosta jättisäkkituolin parvekkeelle ja 5.7 olivat pistäneet kuljetukseen.
      Tilaus oli tullut Suomeen maanantaina 8.7 ja 10.7 soitti postimies ovikelloa. Matkalla oli yksi välipysäkki.

      6 päivää Saksasta kotiovelle, ei hullummin!
      Nopeaa toimintaa ja olen enemmän kuin tyytyväinen, säkkituoli on ihana! :)

    • Pettynyt -71

      Kasvihuonetta ei saanut kokoon edes tekniikan tohtori. Ilmeni myöhemmin, että osat olivat vääriä ja kyseinen yritys vastaili vain että voi, voi... emme osaa parempia ohjeita antaa kun emme itse ole koskaan huoneita koonneet.

      Kannattaa olla varovainen. Toimitus oli kohtuullisen nopeaa, mutta virheiden korjaaminen ei onnistunut mitenkään. Asia etenee lähiaikoina kuluttajansuojaviranomaisille.

      • Hameväki

        Etenikö jo ?


    • Hameväki

      Tosi heppoisia kasvihuoneita. 2 insinööriä kokois påivän, se helppoudesta.... levyt isrtoaa tuuessa ja lukmi romautta katon. Älä missään tapauksessa tartu näihin tarjouksiin !

    • Pettymykset

      Kannattaa ks. Puljusta pysyä kaukana, itselläni onnistunutkin tilaus, mutta kun he lähettävät eri tuotten kuin olet tilannut, tekevät asian hoidosta mahdollisimman vaikeaa...

      • Terolaurila78

        Vali vali aikuinen ihminen. Helppo täällä huudella nimettömästi. Ota vastuu huuteluistasi ja pistä oikea nimesi esille!


    • EiLiiketoimintaOsaamista

      Tilasin penkin. Toimitus piti lähteä viikossa. Reilun kahden viikon kuluttua kyselin penkkiä ja sain kuulla että se onkin yllättäen loppuunmyyty. Ehdottivat että tilaan toisenlaisen ja sanoivat että minulle sopivaa mallia on heti saatavilla. Meni taas 2 viikkoa, eikä tullut edes lähetystunnusta. Ilmoitin sitten, että mikäli toimitus ei ole vielä lähtenyt, haluan rahani takaisin. Kukaan ei koskaan vastannut viestiini, mutta 2pv sisällä sain lähetystunnuksen ilman eri selitystä. Penkkiä ei tosin postitettu tuolloinkaan, vaan se ilmestyi seurantaan vasta seur. viikolla....
      Lopulta vajaan 6 viikon kuluttua sain kuvan näköisen, mutta aika heppoisen penkin. En ikinä tilaisi uudelleen.

    • Juha-MattiRaappana

      Kuten keskustelut osoittavat on meillä ei ole täällä Preecolla mennyt kaikkien tilaukset ihan putkeen! Olemme näistä harmissamme ja pyrimmet tietenkin välttämään ko. tilateen viimeiseen asti(tuotteiden valinnassa, asiakaspalvelussa, reklamaatioissa jne..).

      Olemme olleet markkinoilla vuodesta 2012 lähtien, aloitimme 4 opiskelijan voimin hommat ja joka vuosi haluamme tulla paremmiksi ja paremmiksi. Kasvamme edelleen ja sitä ei tapahtuisi jos myisimme huonoa tavaraa tai meidän palvelu olisi huonoa. Sekin on hyvä huomata, että usein keskustelupalstoille päätyy asiakkaat joille kaikki ei ole mennyt niin kuin pitää tai henkilöt jotka ovat ensin uhkailleet tekevänsä 10 eri arvostelua jolleivat saa tuotetta ilmaiseksi(näitäkin valitettavasti löytyy).

      Meillä käy vuosittain kymmeniä tuhansia asiakkaita, joten joukkoon mahtuu myös epäonnistuneita kauppoja ja niistä tuskin pääsemme koskaan täysin eroon. Olemme kuitenkin tehneet lupauksen vuodelle 2018 olla avoimempia ja pyrkimään entistä parempaan asiakastyytyväisyyteen.

      Hyvää uutta vuotta ja vastailen mieluusti täällä kysymyksiin! : )

      Ystävällisin terveisin,
      Juha-Matti Raappana
      [email protected]
      Toimitusjohtaja
      Preeco Trading Oy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe