En tiedä mistä tämä oikein johtuu. 2-dia lääkkeet sain 2003.
Nyt lääkitys on : 1x1 diformin 1000 päivässä,
Januvia 100 mg, en ole ottanut säännöllisesti kun turvotti.
verenpainelääke cozaar 50 mg 1 tabl. päivässä
verenpainelääke diasectral 100 mg 1 tabl päivässä
Eli näillä lääkkeillä olen ollut ja en tiedä mistä ihmesstä minulla naisella ei ole kohta hiuksia päässä? Lääkärin mielestä tämä ei johdu diabeteksesta, vaan kun minulla oli aiemmin niin paksut hiukset että päälakea ei juuri näkynyt, nyt just kun katsoin hirvittää tuleva kesä, joka puolelta on näkyvissä päänahkaa??
Onko kellään muulla tätä oirettä 2-dialaisilla.
Mitään ei ole löydetty veriarvoista, kaikki on hyvin niin kilpirauhaset kuin muutkin.
Toisaalta ihmettelen kun ihmisiä janottaa, minua ei janota eikä pissata sen kummemmin kuin terveenä ollessakaan, aamusokerit 6-7 välillä päivällä laskee lenkiltä tultua voi olla 4-5 välissä. Olen 63 v. nainen ja liikun paljon.
Mikä lie vikana??
lähteekö teiltä hiuksia...
10
369
Vastaukset
- tuuhea tukka
Lääkkeiden sivuvaikutus?
Meillä jätettiin viljat ruokavaliosta 1 vuosi sitten ja monenlaiset vaivat lähti. Myös päänahkaongelmat.
Nyt mieheni on pannut merkille, että kaikilla lihavilla on ohuet hiukset tai jopa kaljua.
Aiheuttasiko lääkkeet paska ruokavalio ravintoainepuutókset elimistön sairaustila myös hiustenlähtöä?- tietoa kaivattaisiin
Tuota, minulla ei ole ainakaan paljoa ylipainoa bmi 25, pitäsköhän nuo viljat kokeeksi jättää, eihän ne kaikki puutoksetkaan yleiskokeessa näy.
Mutta toisaalta ärsyttää nuo lääkärit kun sama vastaus on aina, kokeissa ei ole mitään mikä sen aiheuttaisi ja nämä lääkkeet ei ainakaan.
Otattaa tälläiset, jos minulla olisi ylimääräistä rahaa menisin vaikka minne tätä selvittämään, mutta yliop.sairaalaan iho-polikaan ei osannut mitään vastausta antaa, kävin sielläkin. Itse tässä pitää ruveta hommamaan näitä asioita, ei ne muuten selviä. Kiitos vinkistä. Ajattelin tuotakin lääkekombinaatiota, mistä sitä tietää mitä ne yhdessä reagoi minulla jos toisille ei tekiskään mitään, mutta se oli kyllä mahdonta ymmärtää kun sitä esitin...
- Ennenmuteinyt
Minulla D1 puhkesi 12/09. Sen jälkeen hiuksia katkeili ihan älyttömän paljon. Ponnari oli aina täynnä katkenneita hiuksia. Mutta viime kesänä katkeilu loppui täysin ja hiukseni ovat vahvistuneet huomattavasti.
Ruokavalio on ollut koko ajan sama, eli vhh.- luonnollistakin
Valitettavasti ihan pelkkä ikääntyminenkin aiheuttaa hiusten ohentumista. Ei siis välttämättä tarvi lähteä "merta edemmäs kalaan".
- tietoa vailla
luonnollistakin kirjoitti:
Valitettavasti ihan pelkkä ikääntyminenkin aiheuttaa hiusten ohentumista. Ei siis välttämättä tarvi lähteä "merta edemmäs kalaan".
Niin kyllä sen tiedän että ikäkin sitä tekee, mutta ei tälleen voi olla mahdollista, minulta on tukka lähtenyt joka kohdasta ihan totaalisesti, lie 1/5-osa tallessa.
Mieheni on 74 v ja hänellä on paksu tukka päässä tosin harmaana, mutta kuitenkin.
Siis en tiedä pitänee lähteä kiinalaiselle lääkärille, jos löydän tältä paikkakunnalta.
En ilkiä millään enää lähteä ilman päähinettä mihinkään, jätinkin jo kevään joogatunnit loppupäästä käymättä, eukot tuijotti jo siihen malliin että sain tarpeekseni. Joogaa olen harrastanut vuodesta - 84 saakka tänne kevääseen. - ,,,
Ponnari on pahin tukansyöjä. Se vaurioittaa hiuksia paljon. Minulla loppui hiusten katkeilu kun lopetin ponnarin käytön.
- Hiukset päässä
tietoa vailla kirjoitti:
Niin kyllä sen tiedän että ikäkin sitä tekee, mutta ei tälleen voi olla mahdollista, minulta on tukka lähtenyt joka kohdasta ihan totaalisesti, lie 1/5-osa tallessa.
Mieheni on 74 v ja hänellä on paksu tukka päässä tosin harmaana, mutta kuitenkin.
Siis en tiedä pitänee lähteä kiinalaiselle lääkärille, jos löydän tältä paikkakunnalta.
En ilkiä millään enää lähteä ilman päähinettä mihinkään, jätinkin jo kevään joogatunnit loppupäästä käymättä, eukot tuijotti jo siihen malliin että sain tarpeekseni. Joogaa olen harrastanut vuodesta - 84 saakka tänne kevääseen.Perimä vaikuttaa eniten. Isälläni oli vahvat hiukset hautaan saakka reilusti yli kaheksankymppiseksi. Äidiltä hiukset ohenee tasaisesti kauttaaltaan. Omat hiukseni olen onneksi perinyt isältä vaikka taudit onkin äidiltä (mm. D2).
- tietoa vailla
,,, kirjoitti:
Ponnari on pahin tukansyöjä. Se vaurioittaa hiuksia paljon. Minulla loppui hiusten katkeilu kun lopetin ponnarin käytön.
Varmasti ponnari vie hiusta sehän on selvää että katkeaa kun siinä on pidike.
Niin tuota sukuvikaa, totta kait sekin vaikuttaa, miten etäältä se lienee sitten tullut jos sitä on? Isällä oli hiukset päässä kuollessaan, äidillä myös paljon paksumpi kuin minulla. Saahan nähä mitä tästä nyt tulee, ottaa aivoon kun ei voi mennä mihinkään paljan päin, en tiedä onko minulla joku puute jos tarkkaan aletaan setviä vai onko tämä lääkekombinaatio?? Mistä tuonkin tietää, eri pillerit keskenään nehän voi keittää minkä seoksen tahansa. Näin uskon, ostin tuossa hapankaalia, se ainakin antaa jotain potkua kivennäisaineineen. Lähen tästä ostamaan vitamiinia jossa on kaikkea paitsi A. Näin Turkissa -90 luvulla alkupuolta samassa turistiryhmässä vaalean suomalaisen naisen, oli varmaan noin 35-40 v korkeintaan, ja tukka oli melkein kaikkialta lähtenyt, kyllä minua silloin säälitti, pää paistoi ihan kaikkialtla, olihan itsellä paksu tukka tuolloin. Ajettelin että voi surkeata, toivottavasti en joudu samaaan tilanteeseen, ja nyt sitä ollaan.. - Karvat kasvuun
tietoa vailla kirjoitti:
Varmasti ponnari vie hiusta sehän on selvää että katkeaa kun siinä on pidike.
Niin tuota sukuvikaa, totta kait sekin vaikuttaa, miten etäältä se lienee sitten tullut jos sitä on? Isällä oli hiukset päässä kuollessaan, äidillä myös paljon paksumpi kuin minulla. Saahan nähä mitä tästä nyt tulee, ottaa aivoon kun ei voi mennä mihinkään paljan päin, en tiedä onko minulla joku puute jos tarkkaan aletaan setviä vai onko tämä lääkekombinaatio?? Mistä tuonkin tietää, eri pillerit keskenään nehän voi keittää minkä seoksen tahansa. Näin uskon, ostin tuossa hapankaalia, se ainakin antaa jotain potkua kivennäisaineineen. Lähen tästä ostamaan vitamiinia jossa on kaikkea paitsi A. Näin Turkissa -90 luvulla alkupuolta samassa turistiryhmässä vaalean suomalaisen naisen, oli varmaan noin 35-40 v korkeintaan, ja tukka oli melkein kaikkialta lähtenyt, kyllä minua silloin säälitti, pää paistoi ihan kaikkialtla, olihan itsellä paksu tukka tuolloin. Ajettelin että voi surkeata, toivottavasti en joudu samaaan tilanteeseen, ja nyt sitä ollaan..Biotiini auttaa hiusten ja kynsien kasvattamisessa. Olen kokeillut. Apteekit, terveyskaupat ja marketit myyvät biotiinia sisältäviä valmisteita.
- 6+5
Täältä löytyy edulliset biotiinit suoraan nettikaupasta --> http://www.terveysteekki.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905489- 705056
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484156- 513850
- 423483
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv723006- 412178
- 492128
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078