Ella Inkerin pikkusiskolle nimi

Ellan ja Epelin äiti

Meille on syntynyt pieni tytär viikko sitten ja nyt on aika päättää nimi. Ennestään meillä on kolmen vanha Ella Inkeri. Olemme ajatelleet pikkuiselle tytöllemme neli- tai viisikirjaimista etunimeä ja pirteää hieman pidempää toista nimeä siihen jatkoksi. Tavalliset mutta kauniit suomalaiset nimet ovat sekä minun että mieheni mieleen, joten jos mielessänne on joku kiva Ellaan sopiva nimi niin ehdottakaa vaan:)

12

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ykdlskdl

      Elisa/Else/Elsa/Elsi Aurora
      Säde Aurora
      Sini Helena
      Aino Kaarina
      Iida Maaria
      Inka Emilia
      Milla Annikki
      Mari Tuuli
      Anni Esteri
      Suvi Hannele
      Taija Maritta

      • alkuperäinen:)

        Kiitos ehdotuksista:) Tästä joukosta löytyi pari kivaa nimeä:

        Aino Kaarina
        Iida Maaria
        Inka Emilia

        Lisäksi Anni kuulosti kivalta, en vain hirveästi pidä Esteri-nimestä.


      • fdfdfds
        alkuperäinen:) kirjoitti:

        Kiitos ehdotuksista:) Tästä joukosta löytyi pari kivaa nimeä:

        Aino Kaarina
        Iida Maaria
        Inka Emilia

        Lisäksi Anni kuulosti kivalta, en vain hirveästi pidä Esteri-nimestä.

        Miten olisi Anni Elina tai Anni Emilia?
        Myös Kaarina tai Maaria kävisi pariksi.


    • :) söpöt nimet :)

      Venla Matilda
      Milla Eerika
      Elsa Matilda
      Sini Aurora
      Mari Annika
      Sara Viola
      Annu Maria
      Anna Kaarina
      Aino Karoliina
      Iida Alina
      Iina Alisa

      Ihana nimi tyttärellänne!!! Mielestä Venla tai Milla sopisi Ellan kanssa!

      • Ellan ja Epelin äiti

        Kiitos! Ja sinultakin löytyi pari kivaa, tällaiset pistivät silmään:

        Iina Alisa
        Aino Karoliina

        Iina on oikein suloinen nimi:) Tässä hetki sitten huomasin jossain lehdessä nimen Oili. Mitä mieltä te olette siitä nimestä Ellan kanssa?

        Tällä hetkellä etunimistä ehdolla ovat Anni, Iina, Inka, Iida, Aino ja Oili. Toisen nimen lista taas siaältää nimet Kaarina, Maaria, Emilia, Alisa ja Karoliina.

        Kiios kaikista ehdotuksista ja toivomme että niitä tulee lisää:)


      • Mila Diana
        Ellan ja Epelin äiti kirjoitti:

        Kiitos! Ja sinultakin löytyi pari kivaa, tällaiset pistivät silmään:

        Iina Alisa
        Aino Karoliina

        Iina on oikein suloinen nimi:) Tässä hetki sitten huomasin jossain lehdessä nimen Oili. Mitä mieltä te olette siitä nimestä Ellan kanssa?

        Tällä hetkellä etunimistä ehdolla ovat Anni, Iina, Inka, Iida, Aino ja Oili. Toisen nimen lista taas siaältää nimet Kaarina, Maaria, Emilia, Alisa ja Karoliina.

        Kiios kaikista ehdotuksista ja toivomme että niitä tulee lisää:)

        Itse pidän enemmän Aili-nimestä kuin Oilista. Aili ja Ella olisi oikein kiva kaksikko :D Itse ehdottaisin: Aili Ilona, Aili Irmeli, Aili Inari, Aili Irene.

        Oili on jotenkin vaan "öljyinen" nimi.
        (Oily - öljyinen, äännetään "oili")


      • sopivia.
        Ellan ja Epelin äiti kirjoitti:

        Kiitos! Ja sinultakin löytyi pari kivaa, tällaiset pistivät silmään:

        Iina Alisa
        Aino Karoliina

        Iina on oikein suloinen nimi:) Tässä hetki sitten huomasin jossain lehdessä nimen Oili. Mitä mieltä te olette siitä nimestä Ellan kanssa?

        Tällä hetkellä etunimistä ehdolla ovat Anni, Iina, Inka, Iida, Aino ja Oili. Toisen nimen lista taas siaältää nimet Kaarina, Maaria, Emilia, Alisa ja Karoliina.

        Kiios kaikista ehdotuksista ja toivomme että niitä tulee lisää:)

        Yhdistelmät:
        Anni Kaarina
        Iina Maaria
        Inka Alisa
        Iida Emilia
        Aino Kaarina
        Oili Karoliina

        Mielestäni kaikkiin näihin: Anni, Inka, Iida, Aino kävisi mikä tahansa toinen nimi noista. Paitsi Inkan kanssa ei oikein Kaarina mun mielestä kävis. Oilin kans kävis Kaarina, Maaria ja Karoliina.


    • Täti

      Ellan siskolle käy hyvin nimeksi sekä Oili että Aili. Kumpikin on kivan pehmeitä nimiä, eikä saman ikäisiä kaimoja ole liiaksi.

      Ailista pidän vielä enemmän kuin Oilista.

      Aili Emilia
      Ailia Kaarina
      Aili Maaria
      Aili Katriina
      Aili Elise/Elisa

    • lisää.

      Lisää:
      Milja Kaarina
      Aada Elina
      Hilla Maaria
      Heli Aliisa
      Anne Johanna
      Enni Katriina
      Hanna Kaarina
      Päivi Eliisa
      Essi Ilona
      Liisa Susanna

    • päivää vaan

      Heta Elmiira

    • -ada-

      Tällaisia tuli mieleeni:

      Eevi Alissa
      Alma Eerika
      Hilja Elina
      Klara Maaria
      Lilja Olivia
      Neea Susanna
      Pihla Ilona
      Roosa Eveliina
      Selma Joanna
      Venla Amanda

    • Ellan ja Epelin äiti

      Onpas tullut paljon ehdotuksia:) Aili-nimestä en hirveästi pidä, Oili vain jotenkin iski. Tuo Eevi on aika suloinen nimi:) Mieheni tyrmäsi Inkan ja Iidan ja Roosa on kaunis, mutta siskontytär on nimeltään Rosa. Vielä siis Anni, Aino, Oili ja tuo Eevi ovat "ehdolla."

      Alissa kuulosti tosi reippaalta ja pirteältä, nousi heti sekä minun että mieheni suosikiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe