Heippa vaan kaikille!
Meidän jo suureen perheeseen syntyy vielä kaksi lasta lisää, arviolta n. kahden kuukauden päästä. Kyseessä on siis taas tytöt ja heille tässä haemme nimiä. Ennestään meillä on jo neljä tyttöä joihin sisältyy ennestään jo yhdet kaksoset. Isosiskot ovat siis
Minka Vera Julia
Mette & Malla Eva Alina
Maisa Anni Erika
Tyttösille tulisi siis M-alkuiset nimet ja samat toiset nimet. Tämä on kulkenut perinteenä mieheni suvussa jossa on mainittavan paljon kaksosia. Ennestään olemme miettineet nimeä Milja toiselle tytöistä.
Minka, Mette, Malla, Maisa ja kaksostytöt
12
234
Vastaukset
- ....
Milja ja Maini
Milja ja Mandi
Moona ja Miisa- Täti
Milja ja Maini ovat minun kovasti minunkin mieleeni:)
Muutama ehdotus vielä:
Meeri ja Miisa
Maari ja Meini
Mirka ja Moona
Marke ja Mirva
Marle ja Miira
Meiju ja Milka
Martta ja Minttu
- bnvbnvb
Milja ja Maija/Maiju
Mimosa
Minea
Miina
Meiju
Minna/Minni
Maria - NoVe Ka
Milja on nyt mielestäni liiankin suosittu tyttölapsilla, joten en itse ainakaan laittaisi sitä, vaikka tosi kaunis nimi onkin...
Itse ehdotan:
Milma ja Minni Nora Irina
Itsekin olen miettinyt tuota kaksosten mahdollisuutta, kun itsekin olen identtinen kaksonen ja samoin äitini... Itse olen nauttinut siitä, että kaksoissiskoni ymmärtää minua puolesta sanasta, ja onhan sillä tavoin päässyt välillä vähän huijaamaankin ihmisiä omaksi edukseen, esim. koulussa ;) Meillä on aika samanlaiset nimet, mutta ei se meitä ole haitannut.
Meidän nimet: Noora ja Veera
Äiti ja täti: Liisa ja Leena - -ada-
Milja ja Moona
Milja ja Meiju
Meeri ja Moona
Toisiksi nimiksi Alma Elissa, Liina Mirella, Nora Eveliina. - Primrose
Minttu ja Melissa Ida Sylvia
Martta ja Mirja Iisa Amanda
Mesi ja Meiju Suvi Helinä - NimiTäti
Milja ja Meeri Ada Emilia.
- miten olis
kalu ja meisseli
- fsdfs
Milja ja Meri
Milja ja Maaria
Milja ja Meeri
Milja ja Manta
Milja Ja Marjo
Milja ja Marjut
Milja ja Mirjami - MollaMaija
MEERI JA MAISA
- 4xylpeä
Milja ja Miisa
- cory1213
miriam ja marika
Mia ja maria
Melissa ja melinda
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708