Kotikoneella en voi lähettää viestejä?!

Mitä ihmettä

Ei tule tuota yhteenlaskutehtävää joka pitää täyttää kun lähettää. Miten se voi olla mahdollista, mikä koneessani on vikana?!
Muuten kyllä pelaa aivan normaalisti, vain suomi24 tökkii.

6

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä kysymys tästä

Ehkä on kysymys tästä: suomi24:llä oli tapana ainakin jokin aika sitten bannata asiattomia viestejä lähettäneiden IP-osoitteet. Bannaaminen tehtiin jotenkin ronskilla kädellä ja mukaan saattoi helposti joutua aiheettomastikin. Siitä pystyi valittamaan ylläpidolle. En nyt valitettavasti löydä linkkiä valitusosoitteeseen.

• Mitä ihmettä

Ei ole banni sillä silloin tulee teksti jossa kerrotaan ettei voi lähettää viestejä epäasiallisten viestien takia. Minulla ei ole bannia ikinä ollut, kaverilla on, siitä tiedän. Miksi ei tule sitä yhteenlaskujuttua alas?!

Välillä kestää helvetin kauan että viesti lähtee, siis silloin kun vielä mitään lähti. Nuoli pyöri iät ja ajat, sitten ei kyllä yleensä lähtenytkään. Vika lienee Suomi24:ssä sillä muihin keskusteluihin viestit menee.

• Armoton totuus

Olet joutunut hakkerin uhriksi! Koko kone on vietävä viruspuhdistukseen, se maksaa ja kestää. Parempi että ostat uuden koneen, pääset helpommalla.

• yritän muistella

Nyt näyttäisi tuo kenttä tulevan vasta sitten kun aloitan tämän viestin kirjoittamisen. Ennen se oli aina valmiina tuolla alhaalla.

Aikoinaan minullakaan ei tullut tuota laskukenttää näkyviin ollenkaan. En muista miten sen sai korjattua, mutta kyllä se taisi jokin asetus olla pielessä.

Yritä toisella selaimella, niin silloin näet toimiiko.

• Sama täällä

Sama täällä: yhteenlaskukenttä tulee näkyviin vasta sitten, kun on klikannut vastauskenttää.

Eli ei ole omassa koneessa välttämättä mitään vikaa.

• sdfasf

sdfasdf

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      304
      3011
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2027
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1794
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1347
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe