Omistan kesäasunnon joka on ollut ympärivuotisessa käytössä, kumminkin kulkenut suvussamme useita sukupolvia. Mukavassa järvimaisemasa sijaitseva asunto pitää sisällään jotain muutakin kun edustavan ulkoasun.
Muistan jo lapsena miten vanhempani puhuivat kaikenlaisia milestäni melkoisen huuhaa juttuja. Edelleenkin suhtaudun hyvin varauksella näihin ns. paranormaaleihin viittaaviin asioihin.
Kumminkin olen joutunut miettimään suhtautumistani useaan kertaan ja hakenut järki selityksiä, tässä asunnossa tapahtuviin valojen syttymisiin ja sammumisiin, ovien sulkeutumiseen tai aukeamisiin. Jotka siis tapahtuvat ilman näkyvää syytä, olen miettinyt voisiko tuuli tai jokin muu syy tehdä tämän ja valokatkaisijoita olen yrittänyt saada sellaiseen asentoon, että ne jäisivät "puoleenväliin " ja tästä kääntyisivät. En ole onnistunut tässä. Myös usein tuntuu, että asunnossa olisi jotain muuta, vaikka ei näkyisi.
Vaimolleni en ole puhunut kokemuksistani, vaikka hän on puhunut vastaavista asioista minulle. Olen sanonut, että vanha talo nitisee ja natisee.
Voiko olla jotain muuta kun näemme ? Lisäksi usein keskustelen miehen kanssa joka väitti olevansa naapurissa usein kylässä ja jalottelevansa meidän järvirannassa, jos ei se meitä haittaa. Olen luvan antanut ulkoilla maillamme. Nyt kumminkin kyselin naapuriltamme tästä herrasta, väittivät etteivät ole koskaan nähneetkään. Kuten eivät muutkaan naapurit.
Alkoi jo vähän mietityttämään, olemmeko sittenkään yksin.
Emme ole vaimoni kanssa mitään sairaita tai päihteiden käyttäjiä, vaan normaaleja työssäkäyviä ihmisiä. Emmekä kaikesta huolimatta juurikaan pelkää edes tällaisia vähän poikkeavia asioita tai mitä sitten lienevätkään.
Mielenkiintoinen kesäasuntoko ?
Normaaliako
0
138
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837