Öö.. Tässä vakavasti katsellut eri vaihtoehtoja/valmistajia valjaista koiralle. Kylällä ei eläinkauppaa niin ei pysty koiran kanssa mennä edes sovittamaan vaan pakko tilaa netistä. Koiran kaulan ympärys 43cm ja rinta taas 70cm. Mietin että mitkä olisi palhaimmat valjaat ns. pienipäiselle koiralla ja vartolo isompi. Rotuna on kyseessä Venäjänajokoira. Vartoloa voi hyvin verrata vinttikoiraan? Saisko jotain suosituksia tai vinkkejä että mikä olisi oikea koko valjaissa/malli? Esim. Hurtta, Jokke ym.. Valjaiden käyttö normi lenkitys.
Sopia valjaita tietämätön ostamassa
venakkouros
4
72
Vastaukset
- Tällaset minulla
M;koko ois varmaan lähellä. 60centtiselle s-ajokoiralle passelit,kun säätää melkein pienimpään kokoon.Valjaissa pehmusteet ja paljon säätömahdollisuuksi. En muista mitä merkkiä.Hinta oli 29.90. Ja hyvät pelit.
- Sama Ukko
Merkkiki löyty: Topcanis . Tosi istuvat ja jäsyt.
- luetun ymmärrys
Hei, ketä kiinnostaa. Eikös tuossa etsitty koiralle valjaita eikä itselle ?
- Sama Ukko
M-koko jokatapauksessa sopii minun,sohvacampionille,elikkä rotevalle Suomenajokoiralle!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760