ANNETAAN ILMAISEKSI LENNOKKI JA RADIO-OHJAUSLAITTEET

crossimiäs

Annetaan ilmaiseksi Mega-Stunt polttis taitolennokki ja Futaba radio-ohjauslaitteet.

Lennokki ja moottori ehjät ja toimivat, radiot myös, takuu voimassa.
Lennokilla lennetty vain viisi lentoa, siis käytännössä uusi peli, moottori ja radiot myös uudet.

Ei ollut minun harrastus enkä jaksa alkaa kaupata näitä, vaihtaa voin crossipyörään, halpaan sellaiseen.

Ota yhteyttä alla olevaan sähköpostiin.

5

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rc harrastelija

      Ei ole ainakaan mikään yleinen polttis taitolennokki tämä Mega-Stunt, kun ei google haulla löytynyt kyseistä lennokkia, olis vähän nähny, että minkä näköinen lennokki on kyseessä.
      Täytyy kyllä sanoa, että olet varmaan maailman lahjakkain ihminen, jos radio-ohjattavaa polttis taito lennokkia pystyt hallitsemaan ilman aikaisempaa kokemusta tätä ennen.
      Minä harrastan rc lennokkeja ja minulta meni useampia päiviä oppia lennättämään ja ei puhettakaan, että taitolennokilla olisi lennättänyt, se olisi varmuudella tuhoutunut ja tuskin kukaan rc harrastuksesta oikeasti kiinnostunut ja sitä harrastava lähtisi ensimmäiseski polttomoottori taitolennokkia lennättämään.
      Vasta sen jälkeen, kun ylätaso lennokin lennätys onnistuu.

      Jos tarinasi pitää paikkaansa, niin lennokkimaailma on nyt kyllä menettänyt maailman lahjakkaimman ihmisen.
      Toivottavasti saat sen crossipyörän hankittua, kun on sekin ihan hyvä harrastus.
      Sinun kyllä kannattaisi kokeilla rc helikoptereilla 3D taitolennätystä, se on paljon vaativampaa, kuin nämä tavalliset taitolennokit.

    • Tempsukka

      Missähän se sähköposti on?

    • 11

      Jos tämä ei ole aprillipila, niin minulle kelpaa. Tavoitat minut osoitteella orcahelsinki (at) gmail.com

    • EnUsko

      Tämä on joku vitsi, ei sellaista Mega-Stunt polttis lennokkia ole maailmassa. Ja muutenkaan kuka antais ilmaiseksi polttomoottori koneen?

    • Rc harrastelija

      Tämä on selvä provo, ei Mega Stunt lennokkia ole edes olemassa.
      Kyllä jokainen ensin yrittää saada myytyä rc laitteensa, eikä niistä ilamiseksi luovu.
      Eihän siinä ollut edes sitä sähköposti osotettakaan.
      Eikä ole viestin aloittaja sen jälkeen vastaillut viesteihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1336
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      819
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      773
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      754
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe