Olen kovasti huolestunut mitä " Vapaassa Maassa" tapahtuu oikeasti. Puhumme perhe ja ihmiskunnioituksesta, mutta elämme kuin vankilassa. Ennen ihmettelin miksi ihmisiä, lapsia täällä surullisia ja peloissaan. Täällä ei saa puhua ääniin, ei saa pyydä apua. Nyt tiedän hyvin mistä kaikki johtuu. Minua koskettaa paljon kun lähisukulaisen lasta yrittävät ottaa huostaan terveeltä, iloiselta, lapsirakasta ja erittäin huolehtivalta vanhemmalta. Sosiaalibyrokraatille löytyy hyvät evät, hieman heikommat, esimerkiksi yksihuoltajat.
Kaikki tapahtuu selän takana, heillä on omat suunnitelmat ja jatkuvat painostelut puhelimessa tai kotikäynnillä. Näin helposti lasten ja vanhemman elämää voi muuttua painajaiseksi. Kuuleman paljon riippuu paikkakunnasta.
Tällä kertaa tapahtuu Riihimäellä!!!
Sosiaalilastensuojelijat johtavat ja pakottavat!!! Onko tämä demokraattinen toiminta tai diktatuuri maa?
Kommunismi kaatui Euroopassa 20 vuotta sitten, mutta ei täällä
Turvaa, lämpö kotona
0
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1833495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3752197Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562176- 432042
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4291163Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59984