Siis olen 16v tyttö (täytän kesällä 17 niin kuin poikaytävänikin) ja olen kaukosuhteessa. En tapaa useasti poikaystävääni, vaikka välimatkaa on n. tunti, vähän alle. Syynä tähän on poikaystävän kiireet. (työ, harrastukset ym.) Tapaamme yleensä vain kerran kolmessa viikossa muutaman tunnin verran!!
Hän sanoi tässä pari päivää sitten ahdistuvansa siitä, että hänestä tuntuu jotenkin painostavalta, kun pyydän häntä tapaamaan useammin :O Minä sanoinkin hänelle, etten painosta, että anteeksi jos se tuntuu siltä. Toisaalta ymmärrän häntä, koska hänellä on omia kiireitä, mutta hänen täytyisi jotenkin minusta panostaa suhteeseemme enemmän. Siis minulla on melkein aina aikaa ja voisin joustaa toisen tähden mutta hän ei minun takiaan pysty... Rakastamme toisiamme ja tiedän, että hän ei välttele minua koska asiasta ollaan puhuttu mutta minua häiritsee se, että hän ei voi vain joustaa :( Mitä te tekisitte sijassani? P.S. Eroamista en harkitse, meillä menee tästä huolimatta ihan hyvin :) P.P.S Tämä on meidän molempien ensimmäinen seurustelusuhde... Hän ei kain vielä osaa järjestää elämäänsä niin että siihen kuuluu kumppani :O?
Poikaystävän mielestä painostan tapaamaan usein :O?!!
14
175
Vastaukset
näyttää siltä että sun poikaystävä ei oo vielä kunnolla valmis suhteeseen. jos ei tätä, ni sitä voi jännittää sun tapaaminen. tai sitten sillä ei vaan riitä aikaa suhteen ylläpitämiseen. sun kannattaa puhuu sen kaa. puhutteks te puhelimessa? koska se voi olla hyvä tapa pitää kontaktia ja puhua ja sopia kuinka paljon kumpikin panostaa suhteeseen. voimia sulle :)
-cookiez- pildemies
LOL välimatkaa alle tunti ja tapaatten sen vuoks kerran kolmes viikossa? Uskomaton juttu! Ei se jätkä haluu mitää seurustella. Se haluu vaa tyhjentää säkkinsä suhu jos ei oo onnistunu bongaa ketää muuta. Toi 3 viikkoo on sille sellanen raja et sit paineet käy nii suuriks et pakko tulla sun luo.
- ...-
Pakko sanoa mut tossa on järkeä. Kuka ei muka pysty tuntia pörräämään johonkin edes viikonloppusin että sais viettää aikaa yhessä. Pöhnässä oleva nössö se on, ei vaan uskalla poistua kotoasa muualle ku töihi ja harrastuksii.
- ikävöivä1995
Me ei olla kuules harrastetu seksiä, se haluu edetä hitaasti ja kunnioitan sitä koska mäkään en olis vielä valmis seksiin. Eli seksistä juttu ei kiikasta.
No me yleensä tekstaillaan ja puhutaan puhelimessa, mut nyt on jäänyt vähemmälle puhuminen kun sillä on kiireitä. Ja kyllä mä tiedän että se ei pakoile mua tai silleen, ainakaan en usko, koska hän on mulle rehellinen ja koska rakastaa mua ja on kertonut kyllä sen.
Mun mielestä on hassua, että hän rakastaa mua mut jos ei sitte kuitenkaan jaksais ylläpitää suhdetta. Hän teki aloitteenkin ensin eli oli alun alkaen kiinnostuneenpi. Mutta olisiko tosiaan niin että hän ei jaksa olla suhteessa? Hän ei kinu mitään, haluaa edetä rauhallisesti.mutta kysymys kuuluu, ootko sä valmis rauhallisesti etenevään suhteeseen? ja hyvä että puhutte puhelimessa. yrität nyt pitää suhdetta yllä!!
-cookiez- ...-
givemecookiez kirjoitti:
mutta kysymys kuuluu, ootko sä valmis rauhallisesti etenevään suhteeseen? ja hyvä että puhutte puhelimessa. yrität nyt pitää suhdetta yllä!!
-cookiezItekin opiskelen ja käyn töissä ja jää sellane pari tuntia aikaa pyyhkiä persettä päivässä mut silti hinaisin itteni toisen luokse jos vaanki kerkee. Ja varsinkaan alle 17vllä ei ole niin paljon töitä että ei kerkeisi tulemaan. Kun EI vaan ole.
- ikävöivä1995
Olenhan mä, mutta siis tarkoitan että seksillä ei ole kiire mutta nähdä voisi kyllä useammin. Minusta siinä ei ole hätäilemistä, suhde ei etene mihinkään jos ei näe :O?..
en mä seksii tarkottanu vaan tarkotin että ootko valmiina jos sun partneris ei haluu edetä nopeesti suhteessa? mut toi on toota että suhde ei etene jos ei näe. yritä nyt saada sitä tapaa sua enemmän. sano et suhde ei voi perjaatteessa edetä jos ei tapaa. ei teidän täydy tapaa joka päivä, mutta kerran viikossa ois se hyvä määrä. ite tapaan mun tyttöystävää 1-4 kertaa viikossa. se asuu keravalla ja mä asun espoossa. ja puhutaan puhelimessa.
-cookiez
- 1337
mitä hittoo kysympähän vaan,kyllä ite jos seurustelisin jonkun tyttösen kanssa nii sitähän oltais kahilleen minimissään kahesti viikossa vaikka itellänikin on töitä ja sitä rataa,en kyllä tajua mitä sen sun poikakaveris mieles pyörii
mun mielest se ei oo valmis tohon suhteeseen. suhteessa menee nainen kaiken muun edelle. itellä menee ainakin.
-cookiez
- ikävöivä1995
Olen sanonut hänelle asiasta monet kerrat, mutta ei vielä tunnu menevän kaaliin. Mutta en luovuta :)... Tosin hänen kannattaisi ihan oikeasti ottaa sanomiseni vakavasti ja kuunnella ja sanoa rehellisesti jos ei halua jatkaa.
- juuuuuuh
Voihan noilla 17vuotiaillakin olla töitä ihan minkä vain kerkeää tekemään, että en sitä ihmettele jos teidän yhteinen aika on vähissä. Itte en edes harrasta mitään ja ylimääräistä aikaa ei ole yhtään käyn koulua ja olen töissä siihen se kaikki aika menee.. koittakaahan pysyä yhdessä :)
- hobb543
Rakkauden tulisi olla molemminpuolista, eikä vain niin että toinen panostaa suhteeseen. Hommaa joku vähemmän komea poika, niin hän varmasti jaksaa viettää aikaa kanssasi.
- ikävöivä1995
hobb543: Se onkin molemminpuolista, mutta kyse on ajasta ja sen käytöstä.
juuuuuuh: kiitos kannustuksesta, yritetään :)! Ja vielä kun suhteemme on kaukosuhde niin siinä on enemmän ylläpidettävää kuin "lähisuhteessa". (en kyllä ole ollut)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial211800Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3471514Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118- 1421116
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928