-14v
-166cm
-46kg
-tummathiukset
-rinnat on soppelit (ei liian isot eikä ihan pienetkään)
-ihonväriltäni olen vaalea;)
-vihreet simmut
-hiukset vähän yliolkapään
-heppatytsyy;))
grrr...oottelen innolla mitä mieltä ootte;D
poijat mitä mieltä ootte?;)
14
337
Vastaukset
mistä päin oot? panisin :D
- -
oot täydelline ;)
- kerranvielä;)
no emmätiiä oonko mää täydellinen Lappistahan mie oon (Y) :DD
- junttiva
kuule vähän paha mennä sanoo mitään... =) kysyt joltaa joka tuntee sut ja on nähny iha sillai oikeest, mitat ei paljoo kerro... varsinkaa luonteesta mikä ol tärkeint
- miumiugrr
niinno se:)mutta mitoilta kysyinkin että oonko teiän mielestä ihan tämmönen soppeli miehille?:D
- mikkedude
kuulostaa aika namulta ;)
lähetä kuva [email protected] - tytsyyy
vähä oot LAIHA! oon kade sulle....
ps. oon tyttö (:( - kdldkdo
tytsyy/ no oon soppeli,vaikka painoa sais olla enemmän,en silti oo mkn luukeppi:DD
Panisin
Jk en saa. Laitonta.
Pitkät tumamt hiusket=good
166-100-46=20 tuloksen pitäisi olla nolla joten olet 20 kg liian laiha- hah,haaaaaaaa.
no emmätiiä oonko mää täydellinen Lappistahan mie oon (Y) :DD
- kdodkdo
en ole liian laiha vittu!!jos olisin 20kiloa liian laiha niin eihän mulla ois rintoja ja kylkiluut törröttäis!!.ja muutenkin terkka sano et oon sopusuhtanen;
- ei_vittu_tätä
-14v. NELJÄTOISTA vittu sää et oo ees rippikouluas käyny, mee kotia kasvamaan perkeleen pentu.
- asdf.
Nimi on kova sana
- ChaosMaster
Tsiih. Pedofiilit, teille on täällä pikku heppatyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691