-14v
-166cm
-46kg
-tummathiukset
-rinnat on soppelit (ei liian isot eikä ihan pienetkään)
-ihonväriltäni olen vaalea;)
-vihreet simmut
-hiukset vähän yliolkapään
-heppatytsyy;))
grrr...oottelen innolla mitä mieltä ootte;D
poijat mitä mieltä ootte?;)
14
334
Vastaukset
mistä päin oot? panisin :D
- -
oot täydelline ;)
- kerranvielä;)
no emmätiiä oonko mää täydellinen Lappistahan mie oon (Y) :DD
- junttiva
kuule vähän paha mennä sanoo mitään... =) kysyt joltaa joka tuntee sut ja on nähny iha sillai oikeest, mitat ei paljoo kerro... varsinkaa luonteesta mikä ol tärkeint
- miumiugrr
niinno se:)mutta mitoilta kysyinkin että oonko teiän mielestä ihan tämmönen soppeli miehille?:D
- mikkedude
kuulostaa aika namulta ;)
lähetä kuva [email protected] - tytsyyy
vähä oot LAIHA! oon kade sulle....
ps. oon tyttö (:( - kdldkdo
tytsyy/ no oon soppeli,vaikka painoa sais olla enemmän,en silti oo mkn luukeppi:DD
Panisin
Jk en saa. Laitonta.
Pitkät tumamt hiusket=good
166-100-46=20 tuloksen pitäisi olla nolla joten olet 20 kg liian laiha- hah,haaaaaaaa.
no emmätiiä oonko mää täydellinen Lappistahan mie oon (Y) :DD
- kdodkdo
en ole liian laiha vittu!!jos olisin 20kiloa liian laiha niin eihän mulla ois rintoja ja kylkiluut törröttäis!!.ja muutenkin terkka sano et oon sopusuhtanen;
- ei_vittu_tätä
-14v. NELJÄTOISTA vittu sää et oo ees rippikouluas käyny, mee kotia kasvamaan perkeleen pentu.
- asdf.
Nimi on kova sana
- ChaosMaster
Tsiih. Pedofiilit, teille on täällä pikku heppatyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078